Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sain viimein luettua Laila Hirvisaaren Minä, Katariina.
Kesken on monta kirjaa, päällimäisenä pinossa Elizabeth Kostovan The Swan thieves.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26453434:Sain eilen luettua Heikki Saureen Matka yli ymmärryksen, sitä ennen luin pari runokirjaa (Juicen Ilonkerjuu ja Hynysen Mies katoaa). Seuraavaksi ajattelin lainata kirjastosta jotain yhtä mukavaa luettavaa kuin Saureen kirja oli. En vaan yhtään tiedä mitä.
Pitäisi vaan jaksaa raahautua sinne kirjastoon..
Mistä kertoo toi Saureen kirja ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26453509:
Tykkäsitkö Lailan kirjasta ? Mie en ole montaa kirjaa Lailalta lukenut, suositteletko ?
Kaari Utrion kirjat on enemmän ollu sellasia, mitä tykkään lukea.![]()
Pratchetteja luen hyllystä (epä)järjestelmällisesti läpi. Viimeksi luin Totuuden torven, nyt menossa Viides elefantti. Ennen Prachett-ryntäystä luin Elisabeth Schönbeckin pseudopsykologisen kirjan Vanhin, nuorin vai katraan keskeltä - Miten paikka sisarussarjassa vaikuttaa elämääsi?
Tykkään niistä vanhoista, joita kirjoitti Hietamies-nimellään. Nämä uudemmat tuntuvat jollain tasolla väkinäisemmiltä. Niissä on kyllä enemmän kaikkea, mutta...
Mie oon pari Prachett- kirjaa lukenu, ihan hyviä kirjoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26453554:Kesken on Tim Weinerin FBI - liittovaltion poliisin historia. Vuoroaan odottaa Kathy Reichsin Paholaisen luut, Charlene Harrisin True blood 1-10 (vihdoinkin raaskin tilata boxin) ja sitten Del Toron ja Hoganin vampyyritrilogian viimeinen osa Yö ikuinen tai joku muu sellainen.
On. Mä olen aika antaumuksellinen Pratchett-fani, pyrin saamaan kaikki omaksi alkuperäiskielellä. Noi pari on tullut hommattua suomeksi heräteostoksina jostain kirjakaupasta. Tai no, Rincewindin seikkailut eivät mua kiinnosta juurikaan, ne olen lukenut muutamaan otteeseen, mutten ole halunnut omaksi.
Tuosta Del Toron ja Hoganin vampyyritrilogiasta en ookkaan kuullu, löytyykö kirjastoista ?
Miulla taas vähän vaihtelee mitä tykkään lukea, vähän kausittain.
Mie oon Stephen King fani.![]()