kipeytynyt selkä, päivystykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla on jo jonkin aikaa vasenpuoli yläselästä ollut kipeä mutta kipu ei ole ollut niin kovaa että ei pystyisi olemaan ja särkylääke on auttanut. lääkäriaika on alkuviikosta mutta nyt tämän päivän aikana selkä on kipeytynyt pahemmin ja nyt jo pistää rintaankin. mikään asento ei ole hyvä ja tuskallista olla. makuuasento pahentaa kipua eikä särkylääkekkään enää auta. kannattaisiko lähteä päivystykseen tän kanssa? voiko ne siellä tehdä jotain tälle selälle että saisi nukuttua edes yön?

Ei tuo kyllä päivystysasia ole, kun on kestänyt jo jonkun aikaa. Ota lisää särkylääkettä ja mene ajallasi sinne lääkäriin. Mulla kun on niskat ja hartiat jumissa, se kipu pistää aina läpi tuohon sydämen kohdalle. Painahan rintakehää, jos sieltä löytyy kohta mikä on älyttömän kipeä niin kipu johtuu lihaksista. Sydänkipu on enemmän sellaista epämääräistä.

Kyl mää kerran oon miehen kärränny päivystykseen seläntakia kun meni kotona niin vaikeaksi olo eikä nekää lääkkeet auttanu mitä söi. Sai jotai troppia ja uudistetun lääkityksen. Tuo ei nimittäin lääkäriin lähde ellei aivan pakko ja jos se alkaa pyytää ni se on merkki siitä että kannattaa. Kuitenkin oli hakenu lekurista aikasemmin reseptiä selkään, meni vain ykskaks paljon pahemmaksi.

kiitos vastauksista. täytyy tässä vielä koittaa sinnitellä. ei olis kyl kiva taksilla lähtee yöllä päivystykseen jos menee vielä pahemmaksi. särkylääkkeitä syöny jo parisen viikkoa ja mahakin alkaa olla niistä jo ihan kipeä :/

Yhteistyössä