Kipeä ovulaatio kohdunulkoisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Onko muilla kokemusta aiheesta?

Mulla oli viime syksynä KU oikealla puolella munanjohtimessa. Noh se tuli ONNEKSI itsekseen ulos.

Nyt jo toistamiseen huomaan että mulla on superkipeä ovulaatio juuri samaisella puolella missä tuo KU oli ja mietinkin että onko normaalia vai ei, uskaltaako vauvaakaan yrittää nyt kun siltä puolelta ovuloin?

En osaa sanoa ihan vastaavasta, mutta itselläni näyttää olevan nykyään erittäin voimakasoireinen ja kipeä ovulaatio keskeytyneen keskenmenon jäljiltä.

Esikon jälkeen ei muuttunut, mutta tosiaan nyt tämän kk:n jäljiltä kyllä. Tämän kirjoitin siksi, että ainakin minulle on tosiaan tullut selkeitä muutoksia ovulaatioon, ehkä siis sinullekin ilman erityisempää huolta?

En osaa sanoa ihan vastaavasta, mutta itselläni näyttää olevan nykyään erittäin voimakasoireinen ja kipeä ovulaatio keskeytyneen keskenmenon jäljiltä.

Esikon jälkeen ei muuttunut, mutta tosiaan nyt tämän kk:n jäljiltä kyllä. Tämän kirjoitin siksi, että ainakin minulle on tosiaan tullut selkeitä muutoksia ovulaatioon, ehkä siis sinullekin ilman erityisempää huolta?

Toivotaan näin.

En googlettamallakaan löytänyt mitään, suomenkielisiltä sivuilta en mitään ja englanniksikin vain parit keskustelut jotka nekään eivät avartaneet mieltäni sen enempää.

Noh kivut jäivät eiliseen ja tästä alkaakin piinapäivät ja toivon ja pelonsekaisin tuntein odotan mitä käy kahdenviikon päästä.

Yhteistyössä