Kinky-ketju :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaulan pussailu on ihan parasta, tosi kiihottavaa :D Tai parasta olisi se kaulan imeminen mutta fritsut on niin noloja, että sitä herkkua sallin itselleni harvoin (siis että mies imee kaulaa.. joskus sitten kärsin ne seuraukset).

Mun mies on seksikäs vähän hikisenä.. kun se esim. korjaa jotakin tai vaihtaa autoon renkaita tai ylipäätään tekee jotain miehekästä. Seksikkäin se on ehdottomasti silloin kun se ei sitä itse tajua tai ei millään tavalla yritä olla seksikäs. Joskus kun se väkertää käsillään jotain niin jään vain tuijottamaan sen käsiä kun ne on niin seksikkäät :P

Totaali turnoff on känninen äijä, joka on melkein sammumispisteessä mutta silti pitää yrittää.. Etenkin jos itse on selvinpäin niin joo, ei kiitos! Toinen raivostuttava asia on kesken seksin leikki "hups, missäs se reikä on.. yritän huomaamatta siirtyä ykkösreiästä kakkosreikään muka vahingossa".

Mullekkin kaulan ja niskan alueen suutelu on sytytyskeinoista parhain:D
ja ehdoton on korvan lehden imutus;oaaaah,sillon on tää tyttö tulessa!:D

Ja mulla kanssa turnoff tuo pepunreiän hiplaus,muka vahingossa reiältä eksyminen:O

mä kiihotun totaalisesti kun mies pieraisee kesken aktin;)
ja oikein anelen että päästää paukun mun naamaani,ymh sitä ihanaa tuulahdusta ´ja tuoksua,oon kun litimärkärätti sen jälkeen;)

Mielummin seksiaddikti miun kanssa kuin biseksuaali. =)
Miut saa kuumaksi miehen kroppa ja katse, miun kaulan imeminen ja näykkiminen,rintojen ja pepun hyväily.Kyllä tuo miehen vatsakin sytyttää ja monesti yöllä,kun mies painautuu miun peppua vasten,niin sytyn äkkiä,samoin suuseksi sytyttää. :)
En syttyisi jos mies olisi likainen :x
Niin ja miun takareidessä on tosi herkkä paikka.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="joops";24141639]Kaulan pussailu on ihan parasta, tosi kiihottavaa :D Tai parasta olisi se kaulan imeminen mutta fritsut on niin noloja, että sitä herkkua sallin itselleni harvoin (siis että mies imee kaulaa.. joskus sitten kärsin ne seuraukset).

Mun mies on seksikäs vähän hikisenä.. kun se esim. korjaa jotakin tai vaihtaa autoon renkaita tai ylipäätään tekee jotain miehekästä. Seksikkäin se on ehdottomasti silloin kun se ei sitä itse tajua tai ei millään tavalla yritä olla seksikäs. Joskus kun se väkertää käsillään jotain niin jään vain tuijottamaan sen käsiä kun ne on niin seksikkäät :P

Totaali turnoff on känninen äijä, joka on melkein sammumispisteessä mutta silti pitää yrittää.. Etenkin jos itse on selvinpäin niin joo, ei kiitos! Toinen raivostuttava asia on kesken seksin leikki "hups, missäs se reikä on.. yritän huomaamatta siirtyä ykkösreiästä kakkosreikään muka vahingossa".[/QUOTE]

Joo fritsut on kyllä aika noloja tässä kolmenkympin tietämillä :D Kerran mulla oli ja töissä oli niin kamalaa olla poolopaita päällä kun muutenkin inhoan pooloja ylikaiken! Mulla on kans yks suosikkiruumiinosistani miehelläni kädet. Varsinkin lihaksikkaat käsivarret ja haba... uuh...

Yhteistyössä