Kinky-ketju :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuota... mikä tässä on kinkyä?

Missä kaasunaamarit? Missä piiskaus? Missä asphyxia ja missä fistaus? Missä pehmoleluihin yhtyminen?

No ainahan voi ottaa puheeksi jotain muuta kinkyä mitä haluaa kanssasisarilta/-veljiltä kysyä... Itelläni ei oo noista valitettavasti kokemusta mut kysy jos joku muu tykkää. Ja otsikoksi kinkyketju jotenkin kuulosti niin hyvältä :D

[QUOTE="nom";24137241]No vau. :O Tämäkö on palstan käsitys sanasta "kinky"??

t. suuhun naitu, piiskattu narttu jonka päälle kustaan suihkussa[/QUOTE]

Sinusta suuseksi on siis kinkyä? :D

Navasta alaspäin menevä ohut karvainen viiva on mun mielestä hot... ja treenattu, kiinteä vatsa, aijai! Mii laik!!!

Tietyt karvat miehellä on tosi jees mutta esimerkiksi tänään mä mietin, et mikä saa reilu viiskymppisen miehen pukeutumaan vaaleanpunaiseen kauluspaitaan ja jättää se auki puoliksi, jotta ne kauniisti harmaantuneet rehottavat rintakarvat on valloillaan siinä rinnuksilla :D ... ottean huomioon, että kyseessä ei ollut tosiaankaan mikään Sean Connery vaan pikemminkin Mikko Alatalon ja joulupukin risteytys :D

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
Mieluummin bi kuin addikti. Yksi ex oli addikti, ja se oli ahdistavaa, kun se meni NIIIIIIN överiksi. Hän olisi halunnut 2-3 kertaa joka ikinen päivä, ja suuttui joka kerta jos minua ei juuri silloin huvittanut. : /

Suihkunraikkaus ja kevyt sekä hellä kosketus minutkin sytyttää, ja likaisuus sammuttaa.

Mulla tosiaan sama kokemus addiktista. Lisäksi se etten riittänyt hänelle vaan hänellä oli kokoajan jotain viritystä kun ei voinut olla ilman seksiä hetkeäkään. Silti jotenkin en voisi olla miehen kanssa jonka tiedän katselevan myös samaa sukupuolta. En tiiä mut jotenkin haluan että mies on 100% hetero.

Tietyt karvat miehellä on tosi jees mutta esimerkiksi tänään mä mietin, et mikä saa reilu viiskymppisen miehen pukeutumaan vaaleanpunaiseen kauluspaitaan ja jättää se auki puoliksi, jotta ne kauniisti harmaantuneet rehottavat rintakarvat on valloillaan siinä rinnuksilla :D ... ottean huomioon, että kyseessä ei ollut tosiaankaan mikään Sean Connery vaan pikemminkin Mikko Alatalon ja joulupukin risteytys :D

Hitto meidän koira heräs säikähtäen kun repesin tolle Mikko Alatalon ja joulupukin sekotukselle :D Joo karvasuus ei mua muuten sytytä, selkäkarvat on ehdoton nou nou, samoin liika rintakarvavarustus. Mut ne napakarvat, en tiiä mikä niissä sytyttää mut ne on :p

No on ne kyllä... toki riippuu myös navasta. En nimittäin olisi halunnut nähdä sen tän päiväisen otuksen napakarvoitusta vaikka se luultavasti oli sitä samaa tuheroa, mikä siinä rinnuksillakin roikkui :D

Muuten kun puhuit tosta, et mies tulee ja suutelee niskaa, niin se on meikäläiselle ainakin ihan numero uno kiihotusmekanismi ;)

No on ne kyllä... toki riippuu myös navasta. En nimittäin olisi halunnut nähdä sen tän päiväisen otuksen napakarvoitusta vaikka se luultavasti oli sitä samaa tuheroa, mikä siinä rinnuksillakin roikkui :D

Muuten kun puhuit tosta, et mies tulee ja suutelee niskaa, niin se on meikäläiselle ainakin ihan numero uno kiihotusmekanismi ;)

Joo se on ihan parasta kun on vaikka just nukahtamassa ja mies tulee hieman härnäämään. Miehellä kun on pieni leukaparta ja se tietää etten voi vastustaa kun kutittee mun niskaa sillä :D
Mut yleensä noi kenellä on siisti napaviiva, niin niillä ei oo pahemmin rintatuheroa. Ootko pistänyt saman merkille? :)

Tästä ketjusta vois kohta tulla Kaksplussan oma Harlequin-pokkari.
"Viettelys; Kotiäidit seksiaddiktien pauloissa"
"Historiallinen; Lordi Huttusen treenattu alavatsa"
"Romantiikka; Suihkunraikkaan miehen kuuma suudelma"
"Musta Ruusu; Tuntemattoman naisen tekstiviesti puolison puhelimessa"

Ja tarina lähtisi; "Rouva XX katsoi arvioivasti miestään suihkuhuoneen ovella. Miehen huomattua vaimonsa unelmoiva tuijotus, hänen kasvoillaan välähti ilkikurinen virnistys. Treenattu, uljas uros astui ulos suihkukopista, eikä Rouva voinut estää katsettaan harhailemasta miehen alavatsalle. Siitä näki heti kuinka paljon mies vietti aikaansa kuntosalilla/jääkaapilla ja huomaamattaan Rouva nuolaisi huuliaan kuin nälkäinen kissa. Kapea karvavana johti navasta alaspäin, kunnes se päätyi alati paisuvaan..."

Joo anteeksi, lupaan mennä nyt nukkumaan :D

No mielummin seksiaddikti, kuin bi. Tosin nykyään se seksi on ihan olosuhteiden pakostakin jäänyt vähemmälle. Itsellä oli ennen seksiriippuvuus, mutta se hävis raskauden myötä ja kohta alkaa vauva-arki, mikä ehkä vielä rajoittaa seksielämää..

Joo se on ihan parasta kun on vaikka just nukahtamassa ja mies tulee hieman härnäämään. Miehellä kun on pieni leukaparta ja se tietää etten voi vastustaa kun kutittee mun niskaa sillä :D
Mut yleensä noi kenellä on siisti napaviiva, niin niillä ei oo pahemmin rintatuheroa. Ootko pistänyt saman merkille? :)

Oon kyllä! Mulla kyllä oli yks exä, joka oli siis niin jumalattoman karvainen JOKA PAIKASTA, ettei talvisin edes peittoa olis tarvinnut... onneksi on nykyään ex :D

Tuli muuten tosta mieleen, et ku on nukahtamassa niin on kivaa, kun mies tulee härnää niin joskus se on jopa mukavaa herätä siihen, kun toinen tulee kiehnää ja etenkin silloin kun se toinen tietää tasan mistä naruista vetää :D

Tästä ketjusta vois kohta tulla Kaksplussan oma Harlequin-pokkari.
"Viettelys; Kotiäidit seksiaddiktien pauloissa"
"Historiallinen; Lordi Huttusen treenattu alavatsa"
"Romantiikka; Suihkunraikkaan miehen kuuma suudelma"
"Musta Ruusu; Tuntemattoman naisen tekstiviesti puolison puhelimessa"

Ja tarina lähtisi; "Rouva XX katsoi arvioivasti miestään suihkuhuoneen ovella. Miehen huomattua vaimonsa unelmoiva tuijotus, hänen kasvoillaan välähti ilkikurinen virnistys. Treenattu, uljas uros astui ulos suihkukopista, eikä Rouva voinut estää katsettaan harhailemasta miehen alavatsalle. Siitä näki heti kuinka paljon mies vietti aikaansa kuntosalilla/jääkaapilla ja huomaamattaan Rouva nuolaisi huuliaan kuin nälkäinen kissa. Kapea karvavana johti navasta alaspäin, kunnes se päätyi alati paisuvaan..."

Joo anteeksi, lupaan mennä nyt nukkumaan :D

EIKÄ, et mene mihinkään nukkumaan just kun alkoi juttu luistamaan :D hmm... vai pitäskö mennä itsekin herättelee tuota nukkuvaa könsikästäni tuolta yläkerrasta...

Oon kyllä! Mulla kyllä oli yks exä, joka oli siis niin jumalattoman karvainen JOKA PAIKASTA, ettei talvisin edes peittoa olis tarvinnut... onneksi on nykyään ex :D

Tuli muuten tosta mieleen, et ku on nukahtamassa niin on kivaa, kun mies tulee härnää niin joskus se on jopa mukavaa herätä siihen, kun toinen tulee kiehnää ja etenkin silloin kun se toinen tietää tasan mistä naruista vetää :D

Mun mies herättelee mua noin nykyisin ihan liian vähän :( Mä niin rakastan sitä kun mut härnätään hereille :D

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Ai kun makeita juttuja teillä täällä :p Samaa mieltä, se kapea karvavana navasta alaspäin on vaan niin NAM :p Ja tiukka vatsa.
sitä kun katselee ajatukset alkaa harhailla ties missä. Meillä töissä on yksi mies, joka toisinaan nostaa jotenkin paitaansa ja hieraisee esim mahaansa.

Luulisin, että se on sellainen tiedostamaton tapa, mutta se on sellai pitkä, tumma komee ja nuori. Ja sillä on JUST TOLLAINEN VATSA karvavanoineen.

Juu iteltä löytyy ukko, mutta kyllä ne mun silmät väkisten hakeutuu sinne vatsalle, kun tää nostelee sitä paidan helmaa :p

• Tykkää
Taitaa olla parempi kuitenki, aamulla vaan kaduttais öiset tarinatuokiot :D

(johan mä täs oon yli tunnin yrittäny nousta penkistä...)

Tässä taas näkee sen mitä päiväunet saa aikaan, täällä vaan kukun mutten nuku... Ehkäpä nyt kuitenkin lähden suihkuun ja kömmin miehen viereen ja kysyn "mites ois kulti..."

• Tykkää
mieluummin addikti kuin bi. itse taidan jonkin sortin addikti ollakin.

Mua sytyttää pureminen niskaan, tukistaminen tietyllä otteella, ja tietynlainen kovakouraisuus muutenkin.

Ai kun makeita juttuja teillä täällä :p Samaa mieltä, se kapea karvavana navasta alaspäin on vaan niin NAM :p Ja tiukka vatsa.
sitä kun katselee ajatukset alkaa harhailla ties missä. Meillä töissä on yksi mies, joka toisinaan nostaa jotenkin paitaansa ja hieraisee esim mahaansa.

Luulisin, että se on sellainen tiedostamaton tapa, mutta se on sellai pitkä, tumma komee ja nuori. Ja sillä on JUST TOLLAINEN VATSA karvavanoineen.

Juu iteltä löytyy ukko, mutta kyllä ne mun silmät väkisten hakeutuu sinne vatsalle, kun tää nostelee sitä paidan helmaa :p

No eksyis kyllä munkin silmät :D Ja saahan sitä katsella, eihän siinä mitään pahaa ole. Tänään ajoin asfalttimiesten ohi ja ne on kyllä niin wou... No oli siellä joukossa kyllä pari vanhaa, isomahaistakin jöröä mutta ne nuoret, timmit ja ruskettuneet... Voi jestas että on kova työ pitää auto kadulla kun ajaa siitä ohi :D

No eksyis kyllä munkin silmät :D Ja saahan sitä katsella, eihän siinä mitään pahaa ole. Tänään ajoin asfalttimiesten ohi ja ne on kyllä niin wou... No oli siellä joukossa kyllä pari vanhaa, isomahaistakin jöröä mutta ne nuoret, timmit ja ruskettuneet... Voi jestas että on kova työ pitää auto kadulla kun ajaa siitä ohi :D

Oih, älä puhukkan. Tää on kiva tällai 38 vuotiaana katella niitä nuoria ja timmejä. Ja ku ne tietää näyttävänsä hyvältä :p
Siihen tietyömaan poskeen vois majoittua pitemmäksikin aikaa :D

• Tykkää
Oih, älä puhukkan. Tää on kiva tällai 38 vuotiaana katella niitä nuoria ja timmejä. Ja ku ne tietää näyttävänsä hyvältä :p
Siihen tietyömaan poskeen vois majoittua pitemmäksikin aikaa :D

Mä joskus 18-vuotiaana kävin parilla treffeillä asfalttimiehen kans. Se oli pysäyttämässä liikennettä ja satuin siihen jonon ekaksi. Alettiin sit jutella siinä kun mulla oli ikkuna auki ja sovittiin illaksi treffit :D Se oli semmonen parin illan ilo, eipä se kovin syvälliseksi olisi varmaan ikinä muuttunutkaan, se kundi ties todella hyvin oman ulkonäkönsä ja tykkäs esitellä treenattua ylävartaloaan. Olihan se sillon ihan hauskaa mut ei sitä pitemmän päälle jaksas pelkkää nättiä poikaa ilman mitään syvällistä...

Yhteistyössä