Tykkääkä muut miehen alavatsasta? mun mielestä se on ihan mielettömän seksikäs alue![]()
![]()
Navasta alaspäin menevä ohut karvainen viiva on mun mielestä hot... ja treenattu, kiinteä vatsa, aijai! Mii laik!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkääkä muut miehen alavatsasta? mun mielestä se on ihan mielettömän seksikäs alue![]()
![]()
Tuota... mikä tässä on kinkyä?
Missä kaasunaamarit? Missä piiskaus? Missä asphyxia ja missä fistaus? Missä pehmoleluihin yhtyminen?
Navasta alaspäin menevä ohut karvainen viiva on mun mielestä hot... ja treenattu, kiinteä vatsa, aijai! Mii laik!!!
Mieluummin bi kuin addikti. Yksi ex oli addikti, ja se oli ahdistavaa, kun se meni NIIIIIIN överiksi. Hän olisi halunnut 2-3 kertaa joka ikinen päivä, ja suuttui joka kerta jos minua ei juuri silloin huvittanut. : /
Suihkunraikkaus ja kevyt sekä hellä kosketus minutkin sytyttää, ja likaisuus sammuttaa.
Tietyt karvat miehellä on tosi jees mutta esimerkiksi tänään mä mietin, et mikä saa reilu viiskymppisen miehen pukeutumaan vaaleanpunaiseen kauluspaitaan ja jättää se auki puoliksi, jotta ne kauniisti harmaantuneet rehottavat rintakarvat on valloillaan siinä rinnuksilla... ottean huomioon, että kyseessä ei ollut tosiaankaan mikään Sean Connery vaan pikemminkin Mikko Alatalon ja joulupukin risteytys
![]()
No on ne kyllä... toki riippuu myös navasta. En nimittäin olisi halunnut nähdä sen tän päiväisen otuksen napakarvoitusta vaikka se luultavasti oli sitä samaa tuheroa, mikä siinä rinnuksillakin roikkui
Muuten kun puhuit tosta, et mies tulee ja suutelee niskaa, niin se on meikäläiselle ainakin ihan numero uno kiihotusmekanismi![]()
Joo se on ihan parasta kun on vaikka just nukahtamassa ja mies tulee hieman härnäämään. Miehellä kun on pieni leukaparta ja se tietää etten voi vastustaa kun kutittee mun niskaa sillä
Mut yleensä noi kenellä on siisti napaviiva, niin niillä ei oo pahemmin rintatuheroa. Ootko pistänyt saman merkille?![]()
Tästä ketjusta vois kohta tulla Kaksplussan oma Harlequin-pokkari.
"Viettelys; Kotiäidit seksiaddiktien pauloissa"
"Historiallinen; Lordi Huttusen treenattu alavatsa"
"Romantiikka; Suihkunraikkaan miehen kuuma suudelma"
"Musta Ruusu; Tuntemattoman naisen tekstiviesti puolison puhelimessa"
Ja tarina lähtisi; "Rouva XX katsoi arvioivasti miestään suihkuhuoneen ovella. Miehen huomattua vaimonsa unelmoiva tuijotus, hänen kasvoillaan välähti ilkikurinen virnistys. Treenattu, uljas uros astui ulos suihkukopista, eikä Rouva voinut estää katsettaan harhailemasta miehen alavatsalle. Siitä näki heti kuinka paljon mies vietti aikaansa kuntosalilla/jääkaapilla ja huomaamattaan Rouva nuolaisi huuliaan kuin nälkäinen kissa. Kapea karvavana johti navasta alaspäin, kunnes se päätyi alati paisuvaan..."
Joo anteeksi, lupaan mennä nyt nukkumaan![]()
Oon kyllä! Mulla kyllä oli yks exä, joka oli siis niin jumalattoman karvainen JOKA PAIKASTA, ettei talvisin edes peittoa olis tarvinnut... onneksi on nykyään ex
Tuli muuten tosta mieleen, et ku on nukahtamassa niin on kivaa, kun mies tulee härnää niin joskus se on jopa mukavaa herätä siihen, kun toinen tulee kiehnää ja etenkin silloin kun se toinen tietää tasan mistä naruista vetää![]()
Taitaa olla parempi kuitenki, aamulla vaan kaduttais öiset tarinatuokiot
(johan mä täs oon yli tunnin yrittäny nousta penkistä...)
Ai kun makeita juttuja teillä täälläSamaa mieltä, se kapea karvavana navasta alaspäin on vaan niin NAM
Ja tiukka vatsa.
sitä kun katselee ajatukset alkaa harhailla ties missä. Meillä töissä on yksi mies, joka toisinaan nostaa jotenkin paitaansa ja hieraisee esim mahaansa.
Luulisin, että se on sellainen tiedostamaton tapa, mutta se on sellai pitkä, tumma komee ja nuori. Ja sillä on JUST TOLLAINEN VATSA karvavanoineen.
Juu iteltä löytyy ukko, mutta kyllä ne mun silmät väkisten hakeutuu sinne vatsalle, kun tää nostelee sitä paidan helmaa![]()
No eksyis kyllä munkin silmätJa saahan sitä katsella, eihän siinä mitään pahaa ole. Tänään ajoin asfalttimiesten ohi ja ne on kyllä niin wou... No oli siellä joukossa kyllä pari vanhaa, isomahaistakin jöröä mutta ne nuoret, timmit ja ruskettuneet... Voi jestas että on kova työ pitää auto kadulla kun ajaa siitä ohi
![]()
Oih, älä puhukkan. Tää on kiva tällai 38 vuotiaana katella niitä nuoria ja timmejä. Ja ku ne tietää näyttävänsä hyvältä
Siihen tietyömaan poskeen vois majoittua pitemmäksikin aikaa![]()
Pitäiskö sitä mennä herättää toi oma köriläs?![]()
![]()
Mennäänkö yhessä???Siis ei sillai että mä tulisin sinne sun kans herättää miestäs vaan että sä meet herättää omas ja mä omani?
Palstaseksiä... Joko tää alkaa mennä kinkyilyksi kun joku valitti että on niin nössöö...
Eikä mitä kun kimppahommelit käyntiin nyyyt!