Kinkkuasia, eli mitäs mä sitten teen???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:
Mä en siis olekaan pulassa. Mahtavaa.

Entäs mitä eroa on näillä harmaasuolatuilla ja muilla. Onko sillä jotain oleellista väliä maun kannalta? Entä hinnan kannalta? Ja onko Prismassa halvemmat kinkut vai sittenkin cittarissa? :D

Onneks te ootte olemassa...

Me löydettiin Euromarketista 6kg kinkku,2.99e/kilo.Pakaste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Ei mitään sinappeja eikä ruiskuorrutuksia :(

Ei sillä sinappi-KORPPUJAUHOkuopputuksella ole muuta virkaa kuin kaunistaa kinkkua.

http://www.saarioinen.fi/modules/page/show_page.asp?id=C24E5A7A2D04414A9575A1CBAF899847&itemtype=00308B787886459385F296A5AFD4FA74&tabletarget=data_1&pid=E41626CB0CCA43228EFED30AA811E0A5&layout=07sisa&done=1
 

Yhteistyössä