Sanokaa nyt mitä mä teen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa

Vieras
Mä niin haluaisin kuntopyörän, oon halunnut jo kauan. Nyt Cittarissa ois tarjouksessa Karhun kuntopyörä 139e.

Mutta kun meillä ei ole sille oikeastaan mitään säilytystilaa. Se ois sitten olkkarin nurkassa tai jossain. Näkyvillä kuitenkin koko ajan, jossain.

Mä niin tahdon sellaisen, mutta mietityttää että harmittaako sitten kun se on koko ajan tiellä ja esillä ja rumentamassa kaikkea..

Olkkari sille onkin paras paikka, tv:n edessä tulee ehkä jotain sillä tehtyäkin. Kyllähän se sit tosiaan rumentaa sisustusta ja kun into menee, niin tiellähän se vain on. Mutta niin kauan kun intoa riittää, en piittäisi näistä seikoista.

Hanki oikea pyörä ja säilytä sitä ulkovarastossa. Mielekkäämpää kuin paikallaan polkeminen kun maisemat vaihtuu. Ja voit iskeä lapsen taakse istuimeen niin saat jaloille vielä paremman treenin!

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Hanki oikea pyörä ja säilytä sitä ulkovarastossa. Mielekkäämpää kuin paikallaan polkeminen kun maisemat vaihtuu. Ja voit iskeä lapsen taakse istuimeen niin saat jaloille vielä paremman treenin!

No mut oikealla pyörällä ei voi ajaa talvella, eikä oikeaa pyörää saa 140eurolla. Vai saako? Nuorin on jo 5, joten ei sitä enää taida saada taakse laittaa. Ja toisaalta -5v ei myöskään jaksa kymmenien kilometrien lenkkejä omalla pyörällään.. Olen yh, joten en voi jättää kotiinkaan yksin.