P
pulassa
Vieras
Ei mulla vielä mitään kinkkua ole, kun vasta huomenillalla pääsen Prismaan. Mimmosen kinkun mä sitten hommaan, ei mitään isoa tarvitse? Kun pitäisi sulattaa ja kaikkea, enkä mä sellaista ole ajatellut, kun ei koskaan ole kinkkua ollut omasta takaa. Ja entäs miten se kinkun paisto sitten? Mitä sille sulaneelle kinkulle tehdään?
Neuvokaa ystävät kalliit!
Neuvokaa ystävät kalliit!