Tuolla ne lihat on ulkona pakkasessa muovipussissa matkalla roskiin, uskaltaiskohan kissoille kuitenkin antaaPossu säilyy pakkasessa max 3kk
varmasti säilyy kaemmin kun tuosssa meidänkin kinkussa on eräpäivä vasta kesäkuulle ja se on pakastettu jo reilusti enen joulua. ihan pakasteena on ostettu.Possu säilyy pakkasessa max 3kk
on varmaan en mä niin oo väittänytkään, mutta miksi TERVEELLISEN ruuan pitää olla kalliimpaa, jos halutaan että ihmiset söis terveellistä ruokaa niin silloin sen pitäisi olla sen hintaista että kaikilla on varaa siiehn.Kala on tuhat kertaa terveellisempää mitä kinkku, että parempi ois vain myöntää aapeenkin.
älä roskiin heitä , varmasti löyty vaikka facebookin kautta lahjoitetaan palstalta porukkaa joka ottais iloisena vastaan.Tuolla ne lihat on ulkona pakkasessa muovipussissa matkalla roskiin, uskaltaiskohan kissoille kuitenkin antaa
Lapsille pitää tarjota kalaa kaksi kertaa viikkoon tai antaa omega3-kapseleita.on varmaan en mä niin oo väittänytkään, mutta miksi TERVEELLISEN ruuan pitää olla kalliimpaa, jos halutaan että ihmiset söis terveellistä ruokaa niin silloin sen pitäisi olla sen hintaista että kaikilla on varaa siiehn.
On sullakin varaa, mutta jos sä haluat syödä PALJON, niin silloin ostat mieluummin sitä halpaa kinkkua..on varmaan en mä niin oo väittänytkään, mutta miksi TERVEELLISEN ruuan pitää olla kalliimpaa, jos halutaan että ihmiset söis terveellistä ruokaa niin silloin sen pitäisi olla sen hintaista että kaikilla on varaa siiehn.
tyhmästi teit. ne olis ollut vielä ihan syötäviä. Monelle köyhälle olis kelvannut ja väittäiisn että tauteja ei olia tullut.On ne maistaneet, mutta eivät oikein tykkää. Jossain ruoan seassa menee, mutta en viitti joulukinkusta tehdä mitään ruokia, kun ite en syö niitä ollenkaan. Mies saa syödä kinkkunsa niin ja teen sitten naudanlihasta ne ruoat
Just heitin pakkasesta muovikassillisen possunlihaa menemään ois ne kai kissoille kelvannut, mutta päivämäärä oli 2012, joten ei taida enää olla hyvää edes
täh, etkö sä nyt tajunnut? kun on kalaa syön isompia annoksia. kala kun on terveellisempää ja tykätään kalasta. 2,5 kilonkinkku ei todellakaan riitä meidän perheelle uunikalaksi, ei mitenkään, vaikka meitä onkin vaan neljä. kun ottaa pään jha ruodot pois ei sitiä jää enää mitään. no keittoa pystyn tästä määrästä tekemään kaksi kertaa koska mun kalakeitossa on PALJON kalaa ja sipulia ja pottua, ei mutia vihanneksiaOn sullakin varaa, mutta jos sä haluat syödä PALJON, niin silloin ostat mieluummin sitä halpaa kinkkua..
2,5 kiloa kalaa vai 8 kiloa kinkkua?
eli kaupassa myydään sit jo valmiiksi pilantunutta kinkkua, höpsisNämä nyt pitäisi jokaisen vanhemman osata
Tietoa säilytysajoista - Elintarviketurvallisuusvirasto Evira
omega kolmosta otetaan päivittäin, älä siitä huolehdi. Pyrin tekemän kalaruokaa kerran viikossa koska koulussa sa kuitenkin yhden kalaruuan viikottainLapsille pitää tarjota kalaa kaksi kertaa viikkoon tai antaa omega3-kapseleita.
Sä oot kyl uskomaton. Miks sitä kalaa pitää syödä PALJON? Mikset voi syödä sitä ihan normaalia määrää ja useammin? Ootko koskaan kattonu millaisia määriä esim sitä kalaa ois hyvä syödä kerrallaan, tai vaikkapa kanaa?täh, etkö sä nyt tajunnut? kun on kalaa syön isompia annoksia. kala kun on terveellisempää ja tykätään kalasta. 2,5 kilonkinkku ei todellakaan riitä meidän perheelle uunikalaksi, ei mitenkään, vaikka meitä onkin vaan neljä. kun ottaa pään jha ruodot pois ei sitiä jää enää mitään. no keittoa pystyn tästä määrästä tekemään kaksi kertaa koska mun kalakeitossa on PALJON kalaa ja sipulia ja pottua, ei mutia vihanneksia
hyvä!omega kolmosta otetaan päivittäin, älä siitä huolehdi. Pyrin tekemän kalaruokaa kerran viikossa koska koulussa sa kuitenkin yhden kalaruuan viikottain
Rollolaisen kinkku ja yleensäkin teollisesti pakastetut tuotteet säilyvät pidempään pakastettuina, koska ne pakastetaan nopeasti ja kylmemmässä lämpötilassa kuin mihin kotipakastimet kykenevät.Nämä nyt pitäisi jokaisen vanhemman osata
Tietoa säilytysajoista - Elintarviketurvallisuusvirasto Evira
Mut noi mun poisheittämät lihatkin olivat jo ihan jääkerroksen peitossa ja ihan paketeissaan olivat.Rollolaisen kinkku ja yleensäkin teollisesti pakastetut tuotteet säilyvät pidempään pakastettuina, koska ne pakastetaan nopeasti ja kylmemmässä lämpötilassa kuin mihin kotipakastimet kykenevät.
Jep, ja jos päiväys on v. 2012, niin onhan ne automaattisesti jo vanhentuneita.Mut noi mun poisheittämät lihatkin olivat jo ihan jääkerroksen peitossa ja ihan paketeissaan olivat.
ja vielä alkuvuosi 2012 tuonne pakastimen pohjalle unohtuneita lihoja.Jep, ja jos päiväys on v. 2012, niin onhan ne automaattisesti jo vanhentuneita.
ehkä vähän on rakenne kärsinyt. itse olen syänyt marjojakin jotka ovat olleet 5 vuotta pakasteessa ja hyviä olivat, ainakin kiiselissäja vielä alkuvuosi 2012 tuonne pakastimen pohjalle unohtuneita lihoja.
Mutta miten ne on piloilla? Uskaltaako eläimille syöttää? Kissat vetelisivät varmasti ainakin aivan onneissaan raakana
Eiköhän tuo nyt ole päivänselvää? (muille kuin rollolle)Rollolaisen kinkku ja yleensäkin teollisesti pakastetut tuotteet säilyvät pidempään pakastettuina, koska ne pakastetaan nopeasti ja kylmemmässä lämpötilassa kuin mihin kotipakastimet kykenevät.
En minä syöttäisi enää edes eläimille. Ei kotipakastin kuitenkaan aikaa pysäytä.ja vielä alkuvuosi 2012 tuonne pakastimen pohjalle unohtuneita lihoja.
Mutta miten ne on piloilla? Uskaltaako eläimille syöttää? Kissat vetelisivät varmasti ainakin aivan onneissaan raakana
Kyllä mä kissoille ainakin uskaltaisin kokeilla. Kissojen vatsa ja suolisto on aikamoisen järeä, kun se selättää salmonellankin lukemani mukaan.ja vielä alkuvuosi 2012 tuonne pakastimen pohjalle unohtuneita lihoja.
nuokin päivämäärät on joku vaan laatinut. Esim rasvattomassa maidossa olen huommannut sen että se säilyy vaikka kuinka pitkään. Eihän se pilaannu kun siinä ei o sitä rasvaa. jugurteissa/ viileissäkin on vaan ohjeelline tuo päivä, monta päivääjoap viikonkin viimeisen myyntipäiävn jälkeen syönyt eikä ole kärisnyt mitenkään. Pakastaminen on oiva keino saada säilymään just lihat ym pidempään.Eiköhän tuo nyt ole päivänselvää? (muille kuin rollolle)
En vain jaksanut alkaa viestitolkulla sitä hänelle selvittämään, kun ei sekään olisi auttanut.