kimppaseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leena80

Vieras
Olen ollut vakisuhteessa nyt 6 v , ja suhteemme on täysin kunnossa. Seksielämämme on vilkasta ja antoisaa. Viime aikoina olemme mieheni kanssa ( mies ehdotti ) puhuneet tykkäisinkö saada kahta
miestä yhtäaikaa . Tykkään peppuseksistä ja ym. joten se ei ole ongelma. En ole tyrmännyt ajatusta,päinvastoin ajatus kiihottaa. Nyt haluaisin järkeviä neuvoja ja kokemuksia ( naisilta ) miten teillä
on kyseinen 2m+n sekstailu onnistunut, pystyittekö helposti antamaan molempiin reikiin yhtäaikaa , ym ? Missä asennoissa olitte ?
Sitten mistä löysitte kolmannen osapuolen, miten tapahtui, missä harrastitte ?
Olemme siinä vaiheessa että voisimme kokeilla kun sopiva hetki ja mies tulee kohdalle !

kiitos etukäteen !

Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Nyt haluaisin järkeviä neuvoja ja kokemuksia ( naisilta ) miten teillä
on kyseinen 2m+n sekstailu onnistunut, pystyittekö helposti antamaan molempiin reikiin yhtäaikaa , ym ? Missä asennoissa olitte ?
Sitten mistä löysitte kolmannen osapuolen, miten tapahtui, missä harrastitte ?
Olemme siinä vaiheessa että voisimme kokeilla kun sopiva hetki ja mies tulee kohdalle !
kiitos etukäteen !

Ensinnäkin: itse en ole kokeillut.

Joidenkin tuttujen kanssa on asiasta tullut juteltua, ovat kokeilleet. Viesti mitä olen saanut, on mennyt jokseenkin näin: todella kiihottava ajatuksena, toteutuksena ei niinkään. Jos mukana oli ollut tuttuja, oli ruvennut naurattamaan. Jos mukana oli ollu tuntemattomia, oli tullut mustasukkaisuutta ym. Eli jotkut asiat voivat jäädä fantasian tasolle. Varsinkin parisuhteessa ollessa.

Tämä ei tietysti sulje pois sitä, että homma olisi parhaimmillaan kiihottavaa ja nautinnollista. Siihen kun vaikuttaa niin moni asia.

Ollaan mieheni kanssa kokeiltu useampaan otteeseen viimeisen vuoden aikana, joten ei kai enää kokeiluksi voi sanoa ;) Ollaan oltu miehen kaverin kanssa, baarituttavuuden kanssa ja seuranhaun kautta löytyneiden miesten kanssa. Kaikista parhaat kerrat ovat olleet noiden seuranhaun kautta löytyneiden miesten kanssa, joihin oltiin yhteydessä sähköpostitse paljonkin. Kaikki tiesivät miksi ollaan koolla ja toiveistakin oltiin keskusteltu etukäteen. Perääntymisen mahdollisuus oli päivänselvä.

Paikkana ehdottomasti hotelli on ollut helpoin, moni mies tuntuu kokevan vaikeampana jostain syystä toimia parin kotona. Pikasessiot eivät ole meistä niin kivoja kuin koko yön ja aamunkin kestävät tapaamiset. Kerran olen saanut molempiin reikiin, mutta tämä oli jo tutumpi mies, kun vaatii vähän luottamusta ja huumorintajuakin asentojen etsiminen :) Kaikkein ihaninta on tuntea kahden miehen hyväilyt ja saada lukemattomia orgasmeja. Yksityiskohdat ovat tapauskohtaisia, mistä kukakin tykkää, mutta yllättävää kyllä pari kohtalaisen tumpeloakin tapausta on mukaan mahtunut. Paras jos pystyy varmistamaan, että pidätte samoista asioista ja ehdottomasti jonkinlaiset säännöt peliin. Esim. sen suhteen, jos joku haluaa puhaltaa pelin poikki.

Meillä ei mitään mustasukkaisuutta ole ilmennyt, päin vastoin. Arvostan mieheni rakastelutaitoa ja luonnetta entistä enemmän ja seksikin on kiihkeämpää. Kannattaa kuitenkin tarkkaan miettiä haluaako tuon toteuttaa, meillä oli ajatuksen tasolla pitkään, kunnes ensimmäinen kerta tarjoutui vähän vahingossa. En usko, että ihan heti luovutaan näistä piristysruiskeista!

Niin, ja meitä ei ole koskaan naurattanut, ei edes tutun kanssa. Toki nauru kuuluu seksiin siinä kuin muuhunkin elämään, muttei niin, että olisi jotain pilannut. Ja vieraita tavatessa on kyllä jännittänyt tosi paljon (kaikkia osapuolia) ja kestänyt aikansa ennen kuin tilanne on kääntynyt luontevaksi.

Hei,

Luulisin, että teidän pitää aidosti keskustella - myös päivänvalossa - suhteenne avoimuus. Niin kun useasti tälläkin saitilla on todettu, fantasiat ovat ihan ok, mutta toteuttaminen vaatii täyttä ymmärrystä; molemmilta.

Vinkkinä ehdottaisin, että jos aidosti haluatte kimppaseksiä, teette sen vaiheissa. Ensi haette toisen miehen, joka tuntuu hyvältä kumppanilta. Jos tilanne on positiivinen, annat toisen miehen hyväillä sinua ja tunnistelet itse ihan aidosti, tuntuuko se hyvältä itsestäsi.

Jos miehesikin vielä on mukana ja kiihottuu tilanteesta, voitte edetä pidemmälle sänkyhommiin. Voisipa vielä olla hyvä, että pyydät miestäsi siirtymään ensimmäisellä kerralla katselijan rooliin, ennen kuin päästät molemmat miehet kanssasi naimaan.

Mutta miettikää kuitenkin huolella, ennen kuin teette virheitä, joita ei voi helpolla korjata.

Ennenkuin kokeilee tositoimia, voi ajatuksella leikitellä.. Jospas miehellesi vaikka riittää, että hän hoitelee sinua dildolla, samalla kuin otat häneltä suihin.

Aktin oteutusta tärkeämpää on 1) miettiä miten kestätte mahdollisen mustasukkaisuuden ja 2) miten suojaudutte sukupuolitaudeilta.

Ihanat fantasiat voivat olla todellisuudessa aivan jotain muuta.

kiitos tosi paljon asiallisesta viestistä ! Tänään olenkin lähdössä tyttöjen kanssa iltaa viettämään ja mieheni poikien kanssa joten eihän sitä koskaan tiedä :)
Jos saan vielä hieman "udella" sinun kertojasi asentojen suhteen. Mitä asentoja yleensä käytitte ? Jos joitain sais valmiiksi niin ei menisi heti aivan sähläämiseksi :)
Lopuksi , oliko kellään vieraista isompi vehje kuin miehelläsi ? Haittasiko miestäsi ?

Kiitos etukäteen taas !

Mun mielestä noilla asennoilla ei ole tuon taivaallisen väliä, eikä niitä kannata liikaa etukäteen miettiä. Ihan normaalisti vaan silleen, mikä hyvältä tuntuu. Kyllähän siinä ehtii kahden miehen kanssa olla jos jonkinlaisessa asennossa ;) Yleensä siis toinen katseli / hyväili / kuvasi samalla kun toinen "teki varsinaiset työt". Kakkoseen en antanut ensin kuin oman mieheni mennä, vieras sai tyytyä normireikään. Ja taidettiin olla niin, että mieheni alla, minä selällään ja vieras mies siinä mun edessä/päällä.

Mutta siis asentoja tärkeämpää on, että on hyvä ja luottavainen fiilis kaikilla. Ja huumoria peliin, ei ole aina miehille ihan helppoa sopeutua toisen miehen läsnäoloon.. Ja jutelkaa ja haaveilkaa ensin miehesi kanssa rauhassa, ei kannata hypätä toimintaan jos ei ole ihan varma, että se sopii juuri teille.

Kaluja on tullut vastaan monenmoisia, ei ehkä isompaa kuin miehelläni. Yksi pitempi, mutta ohuempi tais olla. Tuollakaan ei niin kamalasti väliä, kunhan heppi on kiinni varressa, joka osaa käyttää sitä. Ja käsiään, ja huuliaan jne. Ja haluaa tuottaa naiselle nautintoa. Se on mulle tärkeintä. Kerran oli tapaus, joka kuvitteli, että hän vaan makoo ja minä teen työt ja sehän ei sopinut mulle alkuunkaan. Sekin on meillä sovittu, että jos vierailija ei pääse hommassa alkuun, mun mies aloittelee. Ja antaa vielä erikseen toiselle luvan olla omatoiminen. On siinä aika paljon asioita, jotka kannattaa tosiaan miettiä ja sopia etukäteen. Ja me ollaan oltu yhdessä jo 17 vuotta, joten tunnetaan toisemme ja mieltymyksemme aika hyvin. Kiirellä ei kannata alkaa säätää tässäkään asiassa. Iloista iltaa sinulle!

Ok. kiitti .
Eli onko teillä yleensä ollut sillain et toinen miehistä katselee / hyväilee itseä ja toinen
tekee "hommia" ? Vai onko teillä koskaan ns. normi asentoja esim. otat toiselta suihin kun toinen "panee" sua takaapäin tai olet 69:ssä toisen kanssa ja toinen työntyy takaapäin ? Olen kuullut että nämä on asentoja joita kannattaa kokeilla aluksi ? Onko
sinun mielestä ok ?
Hyvää viikonloppua !

Hei vaan!
Olipa ihan asiallista vaihtoa rohkeasta asiasta. "leena80" pyysi naisia kertomaan kokemuksiaan kolmiosta. Nimimerkki "namua" kertoili mielestäni hyvin kaiken sen miten asiat kannattaa ajatella ja puhua etukäteen sekä huumoria ja rentoutta mukaan.
Saanen miehenä kommentoida paria kohtaa jotka "leena80" toi esille aamupäivän viestissään.
"Lopuksi , oliko kellään vieraista isompi vehje kuin miehelläsi ? Haittasiko miestäsi ?(lainaus) "

Pitemmittä puheitta puuttumatta siihen miten meillä tällaiset jutut alkoivat, avopuolisonikin kysyi minulta seuraavat asiat. Pystynkö minä olemaan mukana jos tekee oikein hyvää ja hän nauttii toisen miehen kanssa? Sekä haittaako minua, pystynkö olemaan mukana jos toisella onkin isompi vehje? Nämä ovat varmaan kaksi asiaa jotka useimpia miehiä askarruttavat etukäteen. Olen seksissä aina halunnut tuottaa naiselleni nautintoa ja nautin kun kumppanini nauttii ja toiseen kysymykseen vastasin että en vielä tiedä. Ei siinä mitään "Jaakobin painia" oikeastaan ehtinyt käydä kun sitten kohdallemme sattui muutaman kokeilun jälkeen kaveri jolla oli todella iso. Ehkä oli onnea matkassa, mene ja tiedä mutta kaveri oli miellyttävä ja asiallinen. Tiesi aivan tarkkaan mitä hänellä on jalkojen välissä ja fiksu pääkoppa niin hommat menivät ihan putkeen. Samainen kaveri ollut useamminkin sessioissamme.
Eihän nämä ole kaikkien juttuja, ei tarvitse ollakaan,ja on maailmassa pahempiakin 'harrastuksia'. Toisia vain kiinnostaa seksi enemmän kuin toisia ja mielenkiinnot ja halut ovat erilaiset. Kunpa itse kukin vain tapaisi itselleen sopivan partnerin. Aloitusajankohdan, ja ajatuksen ensimmäinen heittäjä on muuten nykyinen vaimoni.
Hauskaa viikonloppua kaikille.

No niin, nyt se on koettu sekin -> saada kahta miestä yhtäaikaa ! :)
Terveiset nimim. Namua ! Oltiin tyttöjen kanssa iltaa viettämässä ja mieheni tuli
myöhemmin samaan ravintolaan. Sieltä bongasin miellyttävän oloisen miehen ja pitkien keskusteluiden jälkeen jutustelu siirtyi seksiin joten siitä se sitte lähti.
Yöllä tämä vieras mies tuli meidän mukana meille. Alku oli vähän kankeaa ku jännitti mutta onneksi mieheni sanoi vieraalle että rennosti vain ja aloita omaan pään mukaan .Mieheni katseli ja hieroi itseä samalla kun vieras mies lämmitteli minua. Otin ensin hieman suihin ( paljon isompi penis kuin miehelläni ) , sitten mies alkoi nuolemaan minua. Olin aivan haltioissaan, mies osasi käsitellä sopivasti. Sen jälkeen vieras mies työntyi sisään lähetyssaarnaajassa ja mieheni katseli vielä, kiihotti aivan vietävästi, meinasin tulla jo sisääntulo vaiheessa, tilanne oli vain niin kiihottava. Penis oli vielä niin iso että taju meinasi lähteä. Jonkun ajan päästä mieheni tuli mukaan , pyllistin vieraalle miehelle ja samalla otin suihin omalta mieheltäni. Tässä laukesin jo ensimmäisen kerran. Loppu oli yhtä hekumaa, asentoja vaihdeltiin ja orgasmeja sain useita, ketään ei naurattanut, kokemus oli todella hyvä. Molempiin reikiin en vielä tohtinut antaa ku vieraalla miehellä oli niin iso ( omalla miehelläkään ei mikään pieni ole ) , mut ehkä seuraavalla kerralla :) Kiihottaa jo nyt pelkkä ajatuskin. Tuon illan jälkeen ollaan mieheni kanssa harrastettu monta kertaa, oli pelkkiä positiivisia vaikutuksia ainakin meidän suhteessa ! Onkos muut täällä päässeet kimpan makuun ?

Kyllä mieli tehnyt usein kimppaseksiin.Kahden naisen kanssa herkutella.Sekin hekumointi että neljän kimppa.Sekstaillaan kaikki keskenään.Miehet sekä naiset.Tällanen asia joskus käynyt mielessä.Heterokalkkis,onko geeneissäni kuitenkin jotain bi-geenejä.Eipä tarvi enää miettiä tällasia asioita tarkemmin.Tässä iässä viitsi enää alkaa mitään ihmeellistä.

Onnittelut Leena80. Voikun joskus itsekkin saisin. Mies ei halua, koska kokee, ettei koskaan saisi sitä kuvaa mielestään. Kunnioitan häntä liian paljon, lähteäkseni omille teilleni tuossa asiassa. Ihanaa, että teillä onnistui noin hienosti asia!

Hienoa minustakin, kiva juttu! =)

Itse haaveilen siitä myös, mutten tohdi sitä toteuttaa.En tahdo vaarantaa suhdettamme.Ja pieneltä paikkakunnalta ei sitä toista kaveriakaan niin vain löydy, mutta fantasiana se on kiihottava.

Harmittaa teidän puolesta jotka haluaisivat mutta ette tohdi miehen tai jonkun muun asian takia . Kyllä mekin asiasta paljon keskusteltiin ja jännitti melkoisesti. Muutamien viini lasien jälkeen sitä vähän vapautuu niin uskalsi kokeilla. Mekin asutaan pienellä paikkakunnalla, ehtona oli että vieras pitää olla muualta kotoisin eli ei ennestään tuttu.
Tämähän on asia josta pitää tai ei, jokainen toimii miten parhaiten näkee ja tuntee. Meillä on tuttava pariskunta joka on miettinyt kokeilla samaa, voipi olla että tämä meidän runsasvarusteinen mies pääsee hommiin myös heidän kanssaan. Kun riisuin tämän miehen ja otin kalun suuhun niin olin varma että mieheni sanoo että homma seis, kalu oli sen verran iso. Mutta onneksi miestäni vain kiihotti kuin sain noin isoa. Mitä enemmän voihkin sitä kiivaammin kävi mieheni käsi omalla kalulla. Minulle kalun koko ei ole tärkeintä eikä myöskään kimpassa, tärkeintä on muuten asiallinen kumppani joka tietää mitä tekee mutta eipä se nyt haitannutkaan kun sai kokeilla miltä tuntuu panna isoa kalua,ku en ollut aikaisemmin noin ison kans leikkinyt .

Niin minuakin! Mies ei vain halua ketään muuta sänkyymme. Hänen mielestään seksi on kahden ihmisen välistä rakkautta! :( No, niillä eväillä mennään! Onneksi fantasiat ovat olemassa, niihin ei muut pääse käsiksi!

Meilläkin mietitty ja puhuttu asiasta monesti.
Kiinnostusta olisi mutta minusta tuntuu että jännittäisin aivan mielettömästi. Mitenkä oli "leena80", jännititkö sinä vai oliko ravintolasta lähtiessä rennompi muutaman mahdollisen drinkin jälkeen?
Vielä utelisin seuraavasta asiasta. Vuosien varrella joistakin miehistä kokemusta ja kaikilla entisillä, kuten nykyisellänikin on aivan tavallisen kokoinen peli, ei mikään kookas eikä kaiketi ihan pienikään. En mielestäni ole koskaan oikein isoa saanut. Niin kiihottuuko siinä enemmän? Tuntuuko se toisenlaiselta? Vai onko siinä pelkästään se vieraan tuntu? Aika intiimejä kyselen, eikä toki pakko ole vastata.

Kysele toki niin intiimejä kuin haluat :) Tiedän kokemuksesta että kun tällaista suunnittelee niin haluaa tietää aika yksityiskohtaisesti mitä ja miten muut ovat tehneet. Ennen kokeilua minäkin kyselin aika "rivoja" etukäteen, niistä oli kyllä apua joten kysymyksiä vaan :)
Eli mua jännitti ennen baariin menoa melkoisesti ja hieman ajattelin että en pysty koska tiesin että jotain saattaa hyvällä tuurilla tapahtua, mutta kun otan vähän alkoholia niin vapaudun aika lailla,mua alkaa haluttaan melkein aina seksiä eli harrastamme muutenkin meilkein aina seksiä kun käymme tai käyn baarissa. Miestäni jännitti myös ennen baaria ja vielä baarissaki, mutta jotenkin kun sopiva mies löytyi ja sen kanssa keskustelttiin, minä juttelin enimmäkseen miehen kanssa , mutta lopuksi myös mieheni kävi jututtamassa ja keskusteli hieman miten toimia kun päästään itse asiaan. Eli minä valkkasin miehen, jonka mieheni kävi sitten ns.tarkistamassa että on myös hänelle ok .
Miehelläni on myös sellanen normaali kalu ( pituus 17cm,paksuus 4cm ), mutta vieraalla hieman pitempi ehkä 20cm, huomattavasti paksumpi. Kyllä se iso kalu kiihotti melkosesti, mutta vaikea sanoa kuinka paljon johtui siitä kalusta koska tilanne kiihotti mua siinä vaiheessa niin paljon.Kun otin sen kalun suuhun ja samalla katsoin miestäni jota kiihotti myös niin hyväkö etten lauennut jo siihen. Mut kyllä noin ison kalun nuoleminen kiihotti normaalia enemmän :) . Sit ku se tuli sisään niin olihan se melkoinen tunne, tietenkin tässäkin se vieraan tuntu ja miehen katselu kiihottaa myös niin paljon että pelkän kalun vaikutusta vaikea arvioida mutta kyllä se toisenlaiselta tuntui, minun pimppi täyttyi niin paljon siitä kalusta ja tuntui että laukean heti,se ei pystynyt aivan pohjaan asti työntämään enkä halunnutkaan mutta kyllä se teki hyvää varsinkin sitten kun olin aivan märkä ja paikat tottu siihen. Kun mieheni pani minua sen jälkeen niin ihan yhtä hyvälle mieheni tuntui kuin aina ennenkin eli se ei jättänyt mitään negatiivista ja mieheni kiihottui ja piti siitä kun sain isoa kalua.

Minä luulen että meillä se kimppa kokeilu kaatuisi minuun. =( En vain saata niin pitkälle kuvitella että päästäisin vierasta miestä/naista meidän sänkyymme.Vaikka se ajatuksen tasolla kuinka kiihottavalle tuntuukaan.Mutta tosielämässä se makuuhuone ja sänky on ihan vain meidän kahden rakkautta varten. =)

Eli kyllä ne lelut on ok ja sen dildon meinaan hankkia missä on imukuppi ja sitten sillä leikkiä.Mutta sen toisen miehen hommaaminen saa minun osaltani jäädä.Nauttikaa te ketkä sen haluatte kokea ja pystytte toteuttamaan. =)

Onpa hauska kuulla, että joku muukin on päässyt vihkitymään kimpan saloihin ;) Tiedän tunteen, että kun siitä innostuu, niin tekisi mieli suositella kaikille. Mutta ehkä se ei tosielämässä kuitenkan kaikille sovi.

Minä olen muuten täsmälleen samanlainen, että kun vähän alkoa on veressä, niin johan alkaa himottaa. Nykyään tuntuukin, että on melkeen tylsää lähteä ilman miestä ulos, kun aina alkaa mielessä pyöriä seksi ja kolmannet osapuolet :) Missään nimessä en kuitenkaan "omille teilleni" lähde, vaikka jotkut kai harrastavat sitäkin. Meillä on pointtina nimenomaan, että oma mies on mukana tuouhussa. Ja onhan se turvallistakin.

Oma seksielämä saa kunnon piristysruiskeen, mutta varoituksena vaan, että kovin on koukuttavaa tuo touhu..Hauskoja kimppoja teille jatkossakin!

Kimppaseksi kiihottavaa.Kenelle sopii kenelle ei Kannattaa harkita perusteellisesti.Kun lukee kimppaseksi juttuja,alkaa muna seisomaan.Tykkäisin joskus herkutella kimppaseksillä.Saisi naida eri naisia ja vaikka kiimoissaan ottaa suihin munaa.Muuten ei mies kiinnosta.Voisi kokeilla miltä mikäkin tuntuu.

No mutta sohvis, tuo kuulostaa aivan upealta. Tuo "Saisi naida eri naisia ja vaikka kiimoissaan ottaa suihin munaa.Muuten ei mies kiinnosta."Tuollaisen miehen minäkin haluaisin tavata. Tosin oma kulta on, mutta saahan sitä unelmoida, eiko totta?

Tervehdys.Kyllä tuo seksipuoli on ihmeellistä.Kun on oikein kiima päällä,sitä voi kokeilla uusia juttuja.Kimpassa kaikenlaista.Naisten lesboilu on kaunista ja kiihottavaa.Siihen muna kovana mukaan .Homoilu ei istu meikäläiseen vaikka munan imua voisi kokeillakin.Naida naista samalla munaa imien.Onko muilla tällasia fantasioita?

Edellisessä "sohfvfvis" heitti mielenkiintoisen näkökannan. Ryhmäseksissä, varsinkin jos kyseessä olisi 2m+1n ei voisi varmaankaan välttyä miesten toistensa kosketukselta, muutenhan se olisi ehkä rakastelua tyyliin jolloin toinen mies seuraileekin enempi sivusta ja vetää henkeä. Oikein kuumassa aktissa kosketukset väistämättömiä, kuvittelisin. Heterona itseäni pidän, mutta en pidä mahdottomana ottaa miehen munaa suuhun, voisi olla aikas hottia. No tämä on kuvittelua vielä.
Mitenkäs "leena80" teidän sessiossanne, koskettelivatko miehet toisiaan, tai toisen kalua?

Meidän sessiossa miehet eivät koskettaneet toisten kalua eikä paljon muutenkaan toisia. Mieheni "kammoaa" toisen miehen koskettelua saatikka kalun kosketusta ! Se vähän riippuu asennoista miten paljon miehet koskevat toisiaan. Alussa mieheni seurasi kun vieras mies aloitteli, eli suuseksiä molemminpuolin , mieheni hyväili itseä. Mieheni liittyi mukaan kun vieras oli alkanut itse hommiin lähetyssaarnaajassa. Vieras mies pani minua ja samalla hyväilin miestäni käsin, sen jälkeen mentiin asentoon jossa vieras pani takaapäin ja minä otin mieheltäni suihin, mieheni oli minun edessä.
Kerran taisi olla hetki että vieras mies katsoi vähän aikaa kun me oltiin itse hommissa. Eli miesten ei tarvitse kosketella toisia, sitä ei myöskään tule meillä tapahtumaan !