Kimppa seksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä kyllä löytyy jos jaksaa vaan hieman etsiä. Palstat täynnä halukkaita. Kuitenkin paras on tuttuja. Yllättävän moni tutusta miettii samaa. Kimppa seksi on nykyään ihan yleistä ja siitä puhutaan avoimemmin kuin ennen.

Minullakin oma mies haluaa haluaa muita miehiä vaimoaan panemaan. Ei siinä mitään tykkään kyllä kun miehet himoitsee minua.
Käsien paljous vaeltamassa vartalolla ennen yhdyntää tuntuu taivaalliselta.

Miten vaimolle voisi ehdottaa kimppa seksiä, siis vaimolleni kahta tai useampaa miestä. Ois kiva joskus katsella sivusta kun häntä naidaan. Pitkään ollu jo haaveena. Kännissä vaimoni kyllä kova pussailemaan vieraita miehiä.

Me saatiin vaimoa panna kaverin kanssa ihan asiallisesti.
Päätettiin ottaa vähän viiniä ja tanssitettiin vaimoa vuorotellen ja pientä flirttiä.
Kun kaveri kävi veskissä niin vaimo kysyi Vieläkö olen samaa mieltä että haluatte panna vaimoa kimpassa.
Kerroin olevani samaa mieltä vielä.
Vaimo meni yläkertaan.
Kaveri tuli takaisin ja kysyi missä vaimoni on, kerroin vaimoni tulevan kohta.
Kerroin hänelle että taidamme onnistua ja päästään panemaan vaimoa kimpassa.
Kaveri istui sohvalla ja minä vastapäätä nojatullissa.
Vaimo saapui takaisin ja pitkikset oli vaihtunut minihameeseen ja avokaulaiseen puseroon.
Vaimo istui sohvalle ja levitti sääriään niin näin ettei hänellä ollut pikkareita ja katsoi minua kysyvästi ja minä nyökkäsin myöntävästi.
Kaverin tanssiessa vaimon kanssa näin kaverin käden tutkivan vaimon hameen alla.
Jonkin ajan kuluttua ja joitakin tansseja myöhemmin vaimo sanoi "taidatte molemmat haluavan kimppaa kanssani niin siirrymmekö sänkyyn?"
Sängyssä Vaimo keskelle meitä ja aloimme riisumaan vaimon puseton oli ilman rintsikoita sekä minihameen.
Minä suutelin vaimoa ja imin rintoja kaverin nuollessa pillua kunnes Vaimo halusi toisen panemaan.
Vieraskoreana kaveri sai alkaa panemaan vaimoa ensin.
Vaihdoimme useasti paikkoja.
Oli hienoa saada oma Vaimo meille kimppanaiseksi. Oltiin koko viikonloppu kolmistaan. Nyt olemme olleet samalla porukalla jo 7 vuotta kimpassa ja 3-6 yötä kuukaudessa olemme olleet samassa sängyssä.
Vaimo oli 22v kun olimme ensikertaa kimpassa sängyssä.

Yhteistyössä