kiltin tytön unelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo ei tahdo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo ei tahdo

Vieras
Olen hieman pettynyt kun suomi24 poisti kirjoitukseni seksi sivuiltaan. Joten kysyn myös täältä.
Onko netissä sellaista paikkaa minne voi kirjoittaa fantasiansa.
Minun on erilainen ja ollut alusta asti sama. Olen ollut yksin jo vuosia silti mikään tyydytyksessäni ei ole muuttunut.
Myös jos voisi vaihtaa mielipidettä ja saisin ohjausta siihen onko se nyt ihan normaali unelma, vai pitäisikö mennä terapiaan.
Siis vapaata areenaa kirjoittaa vapaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja N34:
Mielelläni jaan fantasian kanssasi.

Olemme sängyssä vierekkäin, alan tyydyttämään itseäni hilja, ettei mies herää. En ääntele olen todella liikkumatta vain käsi liikku.
Mies herää, poistaa käteni, laitan sen takaisin. Emme puhu. Toistetaan useamman kerran kunnes olen aivan haltioissani ja pyydän sada tehdä loppuun. Mies nousee polvilleen alkaa työskennellä ja katsoo minuun. Käteni liikkuu ja saan melkein orgasmin kun hän ottaa käteni pois, alan itkemään(ilostako) Kunnes mies antaa kuvan laueta ja hän laskee laavansa vulvalleni.

Olen edelleen vailla sitä hurmiota jota olisin halunnut, alan avaamaan häpyhuuleni revin sisältä ja päältä, sattuu. Se on rangaistus kun en saa huippua millään.
Nukahdan jossain vaiheessa ja seuraavat päivät on tuskallista häpyni runtelun takia.
- Kun se on parantunut teen tämän taas joku ilta, miestä ei ole on tämä halu olla näin.
En edes halua ketään sisääni.
Nautin kun joku kieltää käskee, poistaa käden. Kapinoin jatkan...

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo ei tahdo:
Olen hieman pettynyt kun suomi24 poisti kirjoitukseni seksi sivuiltaan. Joten kysyn myös täältä.
Onko netissä sellaista paikkaa minne voi kirjoittaa fantasiansa.
Minun on erilainen ja ollut alusta asti sama. Olen ollut yksin jo vuosia silti mikään tyydytyksessäni ei ole muuttunut.
Myös jos voisi vaihtaa mielipidettä ja saisin ohjausta siihen onko se nyt ihan normaali unelma, vai pitäisikö mennä terapiaan.
Siis vapaata areenaa kirjoittaa vapaasti.

heips niin minunkin fantasiat vuosia olen pukeutunu nättii tyttöjen alusasuhin ja hankkinut niitä tosi kiihotava!harastus ei mullakaan ole muutunut masturbointi mitenkään vuosien mitaan menen uimahalliinki nätissä naisten alusvaateissa vai olen mies silloei siinä ole mitää hävetävää jos laitan nätit saapaat vaik kun meen busii ym terv petra

Yhteistyössä