V
"vieras"
Vieras
Olen ollut nuoruudesta asti kovin ailahtelevainen ja äkkipikainen, alakuloinen ja masentunut. Saatan saada kiukunpuuskia ja sanoa mitä sylki suuhun tuo
Muutama vuosi sitten minulle tuli paniikkihäiriö, sain siihen lääkkeet. Nyt en syö siihen lääkkeitä ja kohtaukset pysyneet aika hyvin poissa. Joskus tulee ahistus oloja ja tuntuu ettei henki kulje. Nukun yössä ainakin kahdeksan tuntia mutta tunnen itseni silti aina kovin väsyneeksi. Kärsin tummista silmänalusista ja monesti illalla jos syön suolaisempaa niin tuntuu että naamaa aamulla turvottaa. Ruumiinlämpöni on matala, noin 34,5-35c!Jos vähänkin lämpö nousee tunnen itseni hyvin kipeäksi. Kärsin myös huimaamisesta jos nousen äkkiä ylös, liikunnassa tämä on aika kiusallista kun tuntuu että taju lähtee esim. jumpassa kun liike vaihtuu. Kädet on aina ihan kylmät ja hiuksiakin lähtee, iho kuiva, tosin talvella on aina...
Olen vasta 28v. Aina olen terve ollut, mutta nyt olen alkanut pohtimaan että olenko sittenkään ihan terve.
Olen vasta 28v. Aina olen terve ollut, mutta nyt olen alkanut pohtimaan että olenko sittenkään ihan terve.