M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla ei ole, mutta olen monesti hoitanut siskoni kolmea kreikan maakilpparia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onko sulla millanen terraario sillä? Jos kilpparilla on hämärää (= terraariossa ei erikseen tarkoitusta varten olevia valoja) ja kohtuullisen viileää, sen kuuluukin vaipua horrokseen ja olla syömättä. Jos sulla taas on terraariossa lämmitys ja valot, kilppari syö myös talvisaikaan.
Mitään faktaa en osaa sulle tuohon antaa, mutta on mahdollista, että ympäristön muutos vaikuttaa myös asiaan. Jos sua huolestuttaa, tuosta numerosta voit kysyä neuvoa...siis tuo eläinlääkäri Johanna RaulioAlkuperäinen kirjoittaja mari:on lämpölamppu,hyvä valaistus ,mutta uv lampun haen vasta huomenna
meillä on terra joka on avoin konna saa myös olla lattialla
kaikki pitäisi olla ok
mutta ei syö !!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitään faktaa en osaa sulle tuohon antaa, mutta on mahdollista, että ympäristön muutos vaikuttaa myös asiaan. Jos sua huolestuttaa, tuosta numerosta voit kysyä neuvoa...siis tuo eläinlääkäri Johanna RaulioAlkuperäinen kirjoittaja mari:on lämpölamppu,hyvä valaistus ,mutta uv lampun haen vasta huomenna
meillä on terra joka on avoin konna saa myös olla lattialla
kaikki pitäisi olla ok
mutta ei syö !!!!!
http://www.maakilpikonna.com/html/kilpikonna_sairastaa.html
Mun siskoni käyttää kilppareitaan tuolla lääkärillä ja olenpa minäkin aikoinaan antanut pistoksina antibioottikuurin, jonka tuo lääkäri määräsi, kilpikonnalle![]()
Ole hyvä =) Konnalääkäreitä ei ihan hirveästi ole, mutta tolle Johannalle voit soittaa ja kysyä neuvoa, vaikka asuisit Saharassa. Hän varmasti osaa myös kertoa sulle konnalääkärin Satakunnasta, jos on tarvis käyttää konnaa lääkärissä.Alkuperäinen kirjoittaja mari:kiitos sinulle neuvoista
pitää katsoa onko täällä satakunnassa eläinlääkäriä joka tietäisi jotain konnista![]()