Olemme olleet miehen kanssa pian 12 vuotta yhdessä. Ei EDES puhuttu sivulauseessa talon maalaamisesta kumpikaan. HALUATKO KYSYÄ MINULTA JOTAIN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no hyvin näytti tääkin otsikko toimivan. Selkis jo että mulla on lääkitys, mieheni on tappi ja käyttää tuulipukua ja suihinotto auttaa asiaan. Ja mieheni pettää minua (ilmeisesti kilpikonnan kanssa?)

kiitos palstalaiset

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Ai, mä tykkäsin! :) Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!

Kannattaisiko sinun painaa sitä punaista ruksia sieltä oikeasta yläkulmasta kun noin kismittää :hug:

ei olla ikinä puhuttu talon maalaamisesta, mutta en nyt sano ettäkö me ei haluttaisi taloa maalata. me kumminkin vaan tiedetään että ei haluta taloa maalata, se ei oo meidän juttu. pelkään että mies jonain päivänä ehdottaa talon maalaamista, olen kuitenkin 99,9% varma että hän ei halua maalata taloa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lili:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai, mä tykkäsin! :) Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!

jee! yksi on hereillä

Kukaan muu ei huomannutkaan, että ap koitti "vitsikkäästi" matkia toista treadia...

no huumoria on niin monenlaatuista että millään ei voi kaikkia, jos ketään miellyttää omallaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja lili:

jee! yksi on hereillä

Kukaan muu ei huomannutkaan, että ap koitti "vitsikkäästi" matkia toista treadia...

no huumoria on niin monenlaatuista että millään ei voi kaikkia, jos ketään miellyttää omallaan :)

Niin totta, apn huumori vetos muhun.

Yhteistyössä