J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisinsanoen tämä oli minusta hyvin turha avaus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä pistän paremmaksi;
Oliks tää joku kilpailu?
Alkuperäinen kirjoittaja ja mä ku:vaan ootan sitä kosintaa mut eipä taida tullamies välttelee puhua siitä.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä pistän paremmaksi;
Oliks tää joku kilpailu?
Oli ja mä voitin. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ja mä ku:vaan ootan sitä kosintaa mut eipä taida tullamies välttelee puhua siitä.....
Mikset kosi itse? =)
Alkuperäinen kirjoittaja ja mä ku:ja millälailla nainen kosii sitten??
Alkuperäinen kirjoittaja §:tiesitkö, että avopuoliso ei saa leskeneläkettä kuolemantapauksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja §:tiesitkö, että avopuoliso ei saa leskeneläkettä kuolemantapauksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nb:kun juttelet miehesi kanssa, mietitkö koko ajan, mikä on päälause ja mikä sivulause? oletteko koskaan päälauseessa puhuneet naimisiinmenosta? mitä eroa mielestäsi on, puhuuko naimisiinmenosta päälauseessa vai sivulauseessa?
Yksi vastaus;
Emme ole puhuneet naimisiinmenosta ikinä.
et vastannut ensimmäiseen kysymykseen etkä viimeiseen ollenkaan!
Vastasin, kaikkiin. EMME OLE PUHUNEET NAIMISIINMENOSTA KOSKAAN.