V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on koira ja kilpikonna.
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ai, mä tykkäsin!Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ai, mä tykkäsin!Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ai, mä tykkäsin!Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!
jee! yksi on hereillä
Alkuperäinen kirjoittaja lili:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ai, mä tykkäsin!Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!
jee! yksi on hereillä
Kukaan muu ei huomannutkaan, että ap koitti "vitsikkäästi" matkia toista treadia...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lili:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mii:Ai, mä tykkäsin!Miun mielestä kuvastaa hyvin erään toisen palstalla olevan keskustelun turhuutta!
jee! yksi on hereillä
Kukaan muu ei huomannutkaan, että ap koitti "vitsikkäästi" matkia toista treadia...
no huumoria on niin monenlaatuista että millään ei voi kaikkia, jos ketään miellyttää omallaan![]()