Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24912721:
Must ap:n hiukset oli ihan kivat.

No kiitos. Minkä tahansa kuvanjulkaisee palstalla, siitä 80% on haukkuja, olen sen huomannut.
Vaikka oli tuollainen pimeä kuva huonossa valaistuksessa, niin useimmat kuitenkin siitä miten huonokuntoiset hiukseni ovat. Onhan Gisellenkin hiukset ketjun mukaan feikit ja elottomat :-)
Ja kuvassa nro 2 on sinenttejä yms.

Tämän ketjun tarkoituksena oli lähinnä näyttää, tunnistaako suurin osa pidennyksen vai ei. Ja ei tunnistanut.

Aika vaikea ottaa kuvaa hiuksista takaapäin, jos ei mene vessaan peilin eteen, jossa tulee hämyisiä kuvia keinovalossa. Tässä paras otos, jonka pystyin ottamaan itse.

oli miten oli, minun mielestäni ap:n hiukset on kivannäköiset. :) Mieluummin ottaisin nuo, kuin nämä omat.. (liian lyhyet, mallista pois kasvaneet) enkä todellakaan tunnistanut niitä pidennyksiksi.

Aika vaikea ottaa kuvaa hiuksista takaapäin, jos ei mene vessaan peilin eteen, jossa tulee hämyisiä kuvia keinovalossa. Tässä paras otos, jonka pystyin ottamaan itse.

Miksi sulla on niin kamala tarve hakea hyväksyntää palstalta? Toi on aika läpinäkyvää kun jokaisen kommentin jälkeen toitotat tota "no siis 1324 % kuvistahan saa täällä paskan kommentin, joten toi sun mielipitees on väärä" - litaniaa. Jos oikeasti olisit sitä mieltä että palstan mielipide on 99 % väärä, et kysyisi sitä täällä.

Jos olet oikeasti noin kovasti huolissasi että sun hiukset bongataan feikeiksi tuolla pitkin katuja, niin kysy vaikka joltain kaveriltas tai muulta joka näkee sut luonnossa? Eihän tollasesta kuvasta missä oot tuunannu ja puunannu ja harjannu omat hiukset tasasesti jatkeiden sekaan voi sanoa miltä ne näyttää sen jälkeen kun oot kulkenu tuulessa ja tuiverruksessa ja ne on pörrööntyny huivin laitosta jne. Joku joka näkee sut luonnossa voi kommentoida todellisuutta, me voidaan kommentoida ainoastaan tota sun huolellisesti valitsemaa ja valmistelemaa kuvaa parhaasta kuvakulmasta.

[QUOTE="Juu";25026091]Miksi sulla on niin kamala tarve hakea hyväksyntää palstalta? Toi on aika läpinäkyvää kun jokaisen kommentin jälkeen toitotat tota "no siis 1324 % kuvistahan saa täällä paskan kommentin, joten toi sun mielipitees on väärä" - litaniaa. Jos oikeasti olisit sitä mieltä että palstan mielipide on 99 % väärä, et kysyisi sitä täällä.

Jos olet oikeasti noin kovasti huolissasi että sun hiukset bongataan feikeiksi tuolla pitkin katuja, niin kysy vaikka joltain kaveriltas tai muulta joka näkee sut luonnossa? Eihän tollasesta kuvasta missä oot tuunannu ja puunannu ja harjannu omat hiukset tasasesti jatkeiden sekaan voi sanoa miltä ne näyttää sen jälkeen kun oot kulkenu tuulessa ja tuiverruksessa ja ne on pörrööntyny huivin laitosta jne. Joku joka näkee sut luonnossa voi kommentoida todellisuutta, me voidaan kommentoida ainoastaan tota sun huolellisesti valitsemaa ja valmistelemaa kuvaa parhaasta kuvakulmasta.[/QUOTE]

Ei ole mitään tarvetta. Ketju lähti siitä, kun palstalaiset toitottivat, että feikit tunnistaa AINA.
Mun mielestä niitä ei voi tunnistaa helposti eikä aina. Kukaan ei edes tiedä ystävistäni että mulla on hiustenpidennys, eivät he tunnista.

Tuota kuvakulmaa toivottiin ja noi on mun hiukset ihan pesun jälkeen. En ole edes käyttänyt fööniä.

Ei ole mitään tarvetta. Ketju lähti siitä, kun palstalaiset toitottivat, että feikit tunnistaa AINA.
Mun mielestä niitä ei voi tunnistaa helposti eikä aina. Kukaan ei edes tiedä ystävistäni että mulla on hiustenpidennys, eivät he tunnista.

Tuota kuvakulmaa toivottiin ja noi on mun hiukset ihan pesun jälkeen. En ole edes käyttänyt fööniä.

Mitä hiton iloa on hiustenpidennyksestä, jos edes sun ystävättäret ei huomaa mitään eroa ennen-jälkeen pidennyksenlaiton? Ei lisää pituutta eikä tuuheutta?

Yhteistyössä