Kilpaillaanko 1v lapsukaisilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Onko teillä muuten pottatouhuja jo pienemmällä?

on, poika rakastaa pottaa :D toisin kuin siskonsa tuossa iässä. käytännössä poika on ollut päiväkuiva jo jonkun aikaa, kotona viipottaa munasillaan ja käy potalla tarpeen mukaan. tunnistaa hädän, tietää mihin pissataan ja kakataan jne. unilla ja ulkona on tietty vaipat käytössä.

:ashamed: Meillä ei ole 3v vieläkään :snotty:

kyllä se kerkiää, turha pakottaa lasta kuivaksi. ei meilläkään ole poikaa usutettu pottailemaan, siskon mallista sen on oppinut.

Missä olet päässyt neuvolaan?

Meillä peruttiin 1v neuvola Helsingissä, koska kaikki resurssit laitetaan sikapiikkien antamiseen. :/ Ja seuraavia neuvola-aikoja annetaan vasta tammikuussa.

Mutta 10kk neuvolassa 77cm ja 11,5kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Missä olet päässyt neuvolaan?

Meillä peruttiin 1v neuvola Helsingissä, koska kaikki resurssit laitetaan sikapiikkien antamiseen. :/ Ja seuraavia neuvola-aikoja annetaan vasta tammikuussa.

Mutta 10kk neuvolassa 77cm ja 11,5kg.

Forssassa, täällä ei enään pistetä lastenneuvolassa.

En muista tarkkaan enkä jaksa etsiä korttia tarkistaakseni, mutta meillä oli lähes samat mitat ja myös miinuskympillä käyrä, tyttölapsi. Kiipeilee ja matkii kaikkea söpistellen, jonkun verran jo lusikoi itse ruokaakin suuhunsa (aiemmin tekee sitä, kuin esikoinen teki), nyt siis 1v 2kk vanha. Ihanasti ruoan jälkeen "korjaa" ruoat pois kun on valmis eli laittaa nokkamukin lautaselle ja ojentaa äidille :heart: Lasistakin osaa juoda, mutta loiskuu rinnuksille sen verran että nokkiksella voidaan mennä ihan rauhassa sinne asti kun ei loisku enää..

Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh!!:
Siis kilpailetteko te oikeesti kenen 1 wee on laihoin, vai olisko oikee sana kevyin?! hakeutukaa hoitoon!!!

Siis tottakai.. Mä en ainakaa halua lapsestani mitää pullukkaa, niinpä sitä käytetään 3x viikossa vaa'alla, jos on tullu liikaa painoa nii sit on ilman välipaloja taas.. :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Täällä oltiin 1v neuvolassa 86cm ja 13800. Eli pistinpäs paaaalijo paremmaksi ;) :D

Teillä on ollu kokoa.. :)

juu, on alusta asti huidellu ihan omilla hämmästyttävillä käyrillään.. mun maito on kai enemmänki kermaa :D

Onko nyt inkä ikäinen ja minkä kokoinen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itselläkin esikoinen kasvaa edelleen pituutta +30 ja painoa +20 käyrällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh!!:
Siis kilpailetteko te oikeesti kenen 1 wee on laihoin, vai olisko oikee sana kevyin?! hakeutukaa hoitoon!!!

Siis tottakai.. Mä en ainakaa halua lapsestani mitää pullukkaa, niinpä sitä käytetään 3x viikossa vaa'alla, jos on tullu liikaa painoa nii sit on ilman välipaloja taas.. :whistle: :xmas:

Niinpä :D

Yhteistyössä