Kilpaillaanko 1v lapsukaisilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
;)
Oltiin siis tänään 1v neuvolassa, pituutta oli 77.6cm ja painoa 9410g. Painokäyrä on -10 ja pituutta en muista millä meni..

Painoa pitäis saada ens kuun 18pvä mennessä 600g niin pääsis putkitukseen. Onneks on alkanut ruoka maistumaan superhyvin.

Kävelee ja kiipeää :kieh: joka paikkaan. :D

Ja sitä tissiä siis saa edelleen :D

Miten voi mennä -10 käyrällä tuolla painolla? Noh...:)...jännä, että vaaditaan lisää painoa. Minun 2.5v. tyttö painaa 10kg 200g. Ja joo, menee miinuskäyrällä...mutten edes muista paljon. Ja on pitkä 95cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Miten voi mennä -10 käyrällä tuolla painolla? Noh...:)...jännä, että vaaditaan lisää painoa. Minun 2.5v. tyttö painaa 10kg 200g. Ja joo, menee miinuskäyrällä...mutten edes muista paljon. Ja on pitkä 95cm.

Joo, se meni miinukselle kun pituutta oli tullut enemmän..tai jotain. Miinuksella se paino on mennyt kyllä muistaakseni koko ajan.

Niin ja se painovaatimus johtuu siitä että oman kaupungin anestesialääkäri ei tee sitä maskinukutusta(?) alle 10kg painoisille, pitää sit mennä keskussairaalaan putkitukseen jos paino ei nouse.

Minun poika 1v 8120g ja 72,5cm pituutta.Ja öljyä pitäis kuulemma antaa kun menee alakäyrillä.

Höpön höpön,en anna kun kuitenkin tasaisesti kasvaa. :) -14 käyrillä mennään mut empä se minäkään mikään suuri oo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
meidän poika oli 1veenä 8205g ja 74cm, tyttö 1v1kk 8300g ja 74cm :heart:

:heart:

Kukaan ei nyt lähe mun kans kilpaileen :D

no kun nämä mun muksut on olleet tälläisiä tirppoja :snotty:
serkkunsa ovat kyllä eri kaliiberia :D oiskohan kumpikin ollut 1veenä rapiat 12kg :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:

Joo, se meni miinukselle kun pituutta oli tullut enemmän..tai jotain. Miinuksella se paino on mennyt kyllä muistaakseni koko ajan.

Pojilla on eri käyrät kuin tytöillä. Pojilla joku 9kg paino on alhaisempi kuin jos se olisi tytön mitta.

meidän poika oli 1veenä 8205g ja 74cm, tyttö 1v1kk 8300g ja 74cm :heart:

:heart:

Kukaan ei nyt lähe mun kans kilpaileen :D

no kun nämä mun muksut on olleet tälläisiä tirppoja :snotty:
serkkunsa ovat kyllä eri kaliiberia :D oiskohan kumpikin ollut 1veenä rapiat 12kg :whistle:

Muistelin semmoista juu :D

Onko teillä muuten pottatouhuja jo pienemmällä?

Mun tyttö oli 10kg ja 40g ja 77cm ja neuvolan mukaan hiukan miinuksella painon suhteen,olikohan -5.Mun mielestä vähän yllättävää kun ennemminkin vähä pyöreen sorttinen kuin laiheliini.Tunnen aika monta 1-vuotiasta lähes kaikki on painanu 1-v neuvolassa 10-11 kg. :)

on, poika rakastaa pottaa :D toisin kuin siskonsa tuossa iässä. käytännössä poika on ollut päiväkuiva jo jonkun aikaa, kotona viipottaa munasillaan ja käy potalla tarpeen mukaan. tunnistaa hädän, tietää mihin pissataan ja kakataan jne. unilla ja ulkona on tietty vaipat käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja too:
Mun tyttö oli 10kg ja 40g ja 77cm ja neuvolan mukaan hiukan miinuksella painon suhteen,olikohan -5.Mun mielestä vähän yllättävää kun ennemminkin vähä pyöreen sorttinen kuin laiheliini.Tunnen aika monta 1-vuotiasta lähes kaikki on painanu 1-v neuvolassa 10-11 kg. :)

Meille on kans tullut möhömahaa mutta miinuksella silti menee.

on, poika rakastaa pottaa :D toisin kuin siskonsa tuossa iässä. käytännössä poika on ollut päiväkuiva jo jonkun aikaa, kotona viipottaa munasillaan ja käy potalla tarpeen mukaan. tunnistaa hädän, tietää mihin pissataan ja kakataan jne. unilla ja ulkona on tietty vaipat käytössä.

:ashamed: Meillä ei ole 3v vieläkään :snotty:

Yhteistyössä