KILOPINO vko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MelinaT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ilolla liityn seuraan. Mulla kotona painonvartioiden CD.
Paino tippui viikon aikana 1,7kg ja päivääkään en nälkää nähnyt tod. kyllä aion jatkaa. Tavoitehan oli se 10kg pois vapux :p

Heippis! Mulla paino tippunu 1,5 viikossa 2 kiloo, ihanaa!!!! =) Karkkilakko on pitänyt, oon päättäny et syön karkkia vasta miehen synttäri päivänä (13.2) saapi nähä kuin käy, motivaatio on vielä ihan kohallaan. Vatsalihas liikkeitäkin on tullu tehtyä näin arkipäivisin, mut viikonloppuisin on aina kaikkee muuta sähläystä ni ne jää tekemättä. Mukavaa talven jatkoa, kyllä ne kilot siitä karisee, kun annetaan niille vähän vauhtia =) ;) .

No nyt minäkin vihdoinkin pääsen tähän mukaan. Piti tulla jo heti joulun jälkeen, mut ekaksi ei ollut vaakaa, ja sitten kone tilttas. Itse asiassa en ole vieläkään hankkinut vaakaa, koska aoin käydä kerran viikossa uimassa ja hallissa on vaaka..hyvä tekosyy raahautua sinne.

No niin, viime maanantaina alotin, paino oli 72,75. Eilen paino oli 71,90. Eli vajaa kilo tippunut. tuntuipa hyvältä...enkä ole ollut edes hirmu tiukalla kuurilla.

täällähän on hyvin suurimmalla osalla tippunu paino =) onnea vaan jatkoonki =) itelläni edelleen jumii samoissa lukemissa.. mutta pääasia, ettei nouse.. yleensä ku niin tuppaa käymään ku heittää tupruttelun poisa :whistle: mutta joo.. luottavasisin mielin siis ja enköhän ennen kesäää saa sen 5kg pois.. vai saanko? :ashamed: mutta jatkakaamme aherrusta ;)

Huhhuh, eka pv-ryhmä käyty ja kiloja tullut ihan törkeästi lokakuusta... :'(
No nyt on siis tavoitteena saada pois 23,4kg. Ei muuta kuin menoksi vaan... pointsit on pysyneet koko viikon tasan lukemissaan, joka sekin on mukavaa ellei peräti harvinaista ;)
Innolla mukana ollaan! :wave:

Yhteistyössä