Kilopino vk9

Heipä hei! Suhteellisen hyvin meni viikko, mut plussaa silti +900g!!
No, syy varmaan piilee alkaneissa menkoissa sekä alkavassa vatsataudissa! Vanhempi poika oksens torstaina ja nuorempi viime yönä... Minä varmaan jatkan sitten tänään :ashamed: \|O
 
No niin, nyt ollaan sitten siinä pisteessä missä oltiin ennen mun megamässäys viikonloppua kaks viikkoo sitte, eli jokainen gramma joka tästä edes lähtee on edistystä, jee jee!! Silti vähän kaduttaa vieläkin toi mässy juttu, kun aattelen et miten paljon mun paino ois tippunu tähän mennessä jos sitä ei olis tapahtunu, no sellasta sattuu. Nyt on motivaatio kohdallaan, kun pääsin sen maagisen 60 kg alle, paino nyt 59,7 ja tavoite olis ainaki ekaks 55 kg. Eiköhän se tästä, nyt vaan en kyllä mässäile, jos herkuttelen niin hyvin vähän ja mahdollisimman kevyesti, jos ootte lukenu ton mun ketjualotuksen "paha olo", ni en kyllä haluu sellasta oloa itelleni enää.

Erittäin mukavaa ja kevyttä kevään jatkoa kaikille!! =)
 
-Annuli-
Aamuvaaka näytti plusmiinusnollaa, eli taidan jättää ryhmän väliin kun on vähän kiireitäkin.. no onneksi ei ollut kuitenkaan plussaa. Mutta ryhmään en viitsi mennä, ennenkuin saan ryhtiä tähän touhuun. Mistähän sen motivaation taas löytäisi, oon ihan hukassa :eek:
 
tilda laiskana
Moi!

Ensimmäinen työpäivä takana ja takki on ihan tyhjä :whistle: noh, jospa sitä oppii taas ajan mittaan touhuilemaan eri tavalla päivisin, kun vaan yöt saisi nukkua kunnolla (kuopus heräilee edelleen keskellä yötä)..
Viikko meni suht ok, muutamia lipsahduksia tuli, mutta onneks sentään paino laski. -0,7kg eli yhteensä nyt 8,4 kg...

Nyt ei järki leikkaa, mutta toivottelen kaikille oikein hyvää viikkoa! Ensi viikolla olen opiskelemassa koko viikon, joten olen poissa, mutta seuraavalla viikolla palailen taas mukaan. toivottavasti paljon kevyempänä :D

tilda
 
heipparallaa! Taas viikko takana ja -1,2kg kevyempi on olo,muuten ei olossa kehumista, kuumeessa ja punkan pohjalla lojunut jo kaks päivää. No eiköhän tämä tästä joskus helpota!! Yhteensä pudotusta siis 8,3kg.

Tsemppiä kaikille tulevalle viikolle!

 
Heips!!!
Meikäläinen on löysäilly oikein tosissaan, ainakin tän kilopinoon ilmoittautumisen kanssa.
Mulla suunta nyt hitaasti alaspäin. Mies taas kotona, joten olis sellaisen tasapainoilun aika. Ja tosi tyytyväinen olen jos paino ei nouse. Se kun tuppaa aina pomsahtamaan kun mies on lomilla. Yhdessä on niin mukava mussuttaa.
Alkupainohan mulla oli 3.1 90,4 kg ja tänään 82,4kg, eli -8kg on saldo. Ja hirmu tyytyväinen täytyy olla. Nyt kun vaan sais suunnan pidettyä samana ja toisen mokoman pois.
Tsemppiä vaan kaikille!!! =)
 
Jaahas, nyt sitten pääsin alle 80kg digivaa'allakin eli näytti eilen illalla 79,7kg. Heilurimallin vaa'alla kun pystyy itseään niin hyvin huijaamaan.... :ashamed: No kolmeen viikkoon en ole puntarilla käynyt mut pudotusta oli -1,4kg. Taidankin nyt alkaa käymään siellä serkkulikan luona puntarilla silloin tällöin niin en pysty itseäni huijaamaan kun hän katsoo perään. B) Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä