Niin pitäis saada painoa alas päin. Sitä on nyt lähtenyt sellaset 5-6 kg, mutta nyt jämähti tuo putoaminen ja jotain tukea kaipaisin kipeästi.
Eli kokemuksia näistä kyselisin...
Eli kokemuksia näistä kyselisin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Sepä se keventäjät maksaa... Ehkä kiloklubi on parempi kun ei oo maksullinen. Karppaukseen en oo tutustunut, mutta luulen et mun ennakkoluulot estää tuon karppauksen, mä oon ruokien suhteen ihan toivoton...
Kalorilaskuriin ei oo tullut tutustuttua...
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Sepä se keventäjät maksaa... Ehkä kiloklubi on parempi kun ei oo maksullinen. Karppaukseen en oo tutustunut, mutta luulen et mun ennakkoluulot estää tuon karppauksen, mä oon ruokien suhteen ihan toivoton...
Sillähän niistä ennakkoluuloista pääsee, kun kokeilee eri ruokia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Sepä se keventäjät maksaa... Ehkä kiloklubi on parempi kun ei oo maksullinen. Karppaukseen en oo tutustunut, mutta luulen et mun ennakkoluulot estää tuon karppauksen, mä oon ruokien suhteen ihan toivoton...
Voi kun pääsiskin... Mä olen tosi toivoton tuon ruuan suhteen... Tosin menin just tutustumaan tuonne karppausinfoon
Ei kun en uskalla maistella uusia ruokia...Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Sepä se keventäjät maksaa... Ehkä kiloklubi on parempi kun ei oo maksullinen. Karppaukseen en oo tutustunut, mutta luulen et mun ennakkoluulot estää tuon karppauksen, mä oon ruokien suhteen ihan toivoton...
Voi kun pääsiskin... Mä olen tosi toivoton tuon ruuan suhteen... Tosin menin just tutustumaan tuonne karppausinfoon
No niin, ensimmäinen este ylitetty
Mikä sulla "mättää" siinä ruuassa? Siis karppiruuissa vai yleensäkin et keksi mitään laihdutusruokia? Vai?