Kiitos vaan niille jotka lietsoo koiravihaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
omistajien viitsimättömyyden takia kai näitäkin tapahtuu. kun ei saada niitä kakkoja kerättyä, niin viimein palaa joltain pinna.

minä ainakin olen ihan sen takia alkanut inhoamaan koiria. en nyt niitä myrkyttämään silti alkais. ja tiedän, ettei se koiran vika ole vaan omistajan, mutta silti, kyllä se tunne vaan niihin koiriin heijastuu.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24405764:
omistajien viitsimättömyyden takia kai näitäkin tapahtuu. kun ei saada niitä kakkoja kerättyä, niin viimein palaa joltain pinna.

minä ainakin olen ihan sen takia alkanut inhoamaan koiria. en nyt niitä myrkyttämään silti alkais. ja tiedän, ettei se koiran vika ole vaan omistajan, mutta silti, kyllä se tunne vaan niihin koiriin heijastuu.

Eiköhän se vika ole vain ja ainoastaan siinä myrkyttäjässä. Ja niissä jotka sitä myrkyttäjää taputtelee päähän ja "ymmärtää".

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Kyllä se on ihan myrkyttäjän vika, aivan kuten muissakin rikoksissa kuten perheväkivalta vaikka.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Siis mitä helvettiä!? Oletko sinä ihan sairas ihminen? Pitäiskö koirien olla paskomatta, koska omistajat eivät siivoa niiden paskoja? Miten se on mahdollista? Hyi helvetti mikä ihminen.

Tuossa on toimittu vähän huolimattomasti kun viety koira vasta lauantaina lääkäriin, vaikka kunto romahtanut jo torstaina. Olisi koira ehkä selvinnyt, jos olisi aikaisemmin viety lääkäriin.

Mutta mitä kusipäitä voi ihmiset olla. Heille pitäisi sitä rotanmyrkkyä syöttää. Siinähän kärsisivät, siat!

mä nyt en vaan ymmärrä miksi niitä läjiä ei kerätä jos se koira on pakko hommata. kakkikoot vaikka sinne kämppään sitten se koira, aivan sama mulle kunhan ei keskelle katua.

että joo, mä kyllä ymmärrän tavallaan että jollain palaa pinna koiriin (=koiranomistajiin). mutta ei se taas tarkota sitä, että se on hyväksyttävää myrkyttää niitä.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
[QUOTE="vieras";24405833]Tuossa on toimittu vähän huolimattomasti kun viety koira vasta lauantaina lääkäriin, vaikka kunto romahtanut jo torstaina. Olisi koira ehkä selvinnyt, jos olisi aikaisemmin viety lääkäriin.

Mutta mitä kusipäitä voi ihmiset olla. Heille pitäisi sitä rotanmyrkkyä syöttää. Siinähän kärsisivät, siat![/QUOTE]

Itse ymmärsin että torstaina oli syönyt rotanmyrkkyä ja sen jälkeen alkanut voimaan huonosti. (esim. oksennellut, johon lääkäri yleensä määrää ensin kotihoitoa), lauantaina kunto romahtanut yhtäkkiä ja viety heti lääkäriin, mikä sitten oli myöhäistä. Todella surullista, mutta eihän tuollaista välttämättä osaa edes aavistaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24405845:
mä nyt en vaan ymmärrä miksi niitä läjiä ei kerätä jos se koira on pakko hommata. kakkikoot vaikka sinne kämppään sitten se koira, aivan sama mulle kunhan ei keskelle katua.

että joo, mä kyllä ymmärrän tavallaan että jollain palaa pinna koiriin (=koiranomistajiin). mutta ei se taas tarkota sitä, että se on hyväksyttävää myrkyttää niitä.

Mikäköhän siinä on vaikeeta ymmärtää että esim. minä korjaan AINA koiriemme jätökset, joten otan todella suurena loukkauksena jos joku oikeuttaa minun koirieni tappamisen koska joku muu jossain jättää kakat korjaamatta. >/

Ja mikäköhän siinä on vaikeeta ymmärtää että sä et voi tappaa koiria, ihmisiä tai kissoja, vaikka ne kakkais sun pihalle! Ei löydy ymmärrystä sulle ja sun ymmärryksille.

Mites sitten kun usein näkee näitä ihan mies ihmisiä kusemassa ties mihin, usein keskelle katua. Ei ole harvinaista nähdä ihan ihmispaskat esim. kerrostalon käytävässä tai penkillä.

Kyllä minua tuo ällöttää sata kertaa enemmän kun koiran paskat pusikossa esim.

itse olen myös alkanut inhoamaan koiria, tai siis lähinnä niitä omistajia. Ei ne koirat ole mulle mitään tehneet ja ovat syyttömiä siihen että sen piuhan toisessa päässä on kusipää ja tämänvuoksi multa ei heru yhtään ymmärrystä noille myrkyttäjille. MUTTA, totuus on kyllä se että koiranomistajat saisivat kyllä katsoa peiliin siinä asiassa että noita myrkyttäjiä on olemassa, koska suurin osa koiranomistajista ovat niin piittaamattomia koirnasa tekemisistä, että ihan normaalillakin ihmisellä menee niihin rakkeihin hermot.
Itselläni on mennyt koiranomistajiin hermot, kun pyöräilen paljon niin jaksa ymmärtää minkä h*lvetin takia sen koiran pitää kullkea toisellapuolella pyörätietä ja omistaja toisellapuolella ja parhaimmassa tapauksessa vielä jotkut napit korvissa ettei varmasti kuule vaikka kuinka soittais kelloa tai sitten se koira on niin pitkässä piuhassa että se s*atanan puudeli on sielä pyörän pinnojen välissä solmussa ja omistaja huutaa pää punasena vieressä...
En kiistä sitä että on myös olemassa hyviä ja vastuullisia koiranomistajia, mutta nämä idiootit pilaavat sitten kaikkien maineen.

Mä tuppaan olemaan sitä mieltä että tietyt koiranomistajat omilla toimillaan lietsoo koiravihaa. Jos koirankakat kuuluu kerätä, koirat kouluttaa ja tietyillä alueilla koiruus pitää olla remmissä kiinni niin miksi tätä ei tehdä?

Meidän talon edessä on nurmikenttä josta yhtäkkiä on muodostunut koirallisten tyyppien kokoontumispaikka. Ringissä jutellaan ja koirat pistää menemään vapaina. Ei se ole kun ajan kysymys kun joku tohon menee tunkemaan myrkkynakkeja, eikä nakit valitse sitä kuka ne syö.

Koirat eivät olet tehneet minulle koskaan mitään pahaa. Ei edes kun pyöräilen, eivät eteen tule. Ja voin kiertää tai odottaa hetken, ei haittaa. Paskat ja kuset ei haittaa tienvarsilla.

Ihminen, se on tehnyt pahaa. Haukkuvat pahoin sanoin, ovat lyöneetkin. Kerran tuli yksi tuntematon nainen lyömään turpaan. En ollut sanonut tai edes katsonut häneen päin, mutta turpaan tuli vetämään.

Jos nyt sitä myrkkyä pitää laittaa, niin ei ainakaan koirien ulottuville. He vaan kakkaavat, eivätkä edes päälle.

[QUOTE="vieras";24405876]Mikäköhän siinä on vaikeeta ymmärtää että esim. minä korjaan AINA koiriemme jätökset, joten otan todella suurena loukkauksena jos joku oikeuttaa minun koirieni tappamisen koska joku muu jossain jättää kakat korjaamatta. >/

Ja mikäköhän siinä on vaikeeta ymmärtää että sä et voi tappaa koiria, ihmisiä tai kissoja, vaikka ne kakkais sun pihalle! Ei löydy ymmärrystä sulle ja sun ymmärryksille.[/QUOTE]

Et vissiin osaa lukea. Pähkinäinen kirjoitti näin: että joo, mä kyllä ymmärrän tavallaan että jollain palaa pinna koiriin (=koiranomistajiin). mutta ei se taas tarkota sitä, että se on hyväksyttävää myrkyttää niitä.

ettei joku kaunis päivä joku pieni taapero, retkellä äitinsä kanssa löydä näitä myrkytettyjä ruokapaloja? Vielä joku kerta voi käydä näinkin pahasti, aina se ei ole se koira joka sen ruokapalan syö. Mitä me sitten itkemme? Ketä me sitten paijaamme päähän?

Miten voit edes ymmärtää sen niin että normaalit ihmiset myrkyttävät? Aika erikoisesti luet näitä viestejä tässä ketjussa.

nää koirafanit on yhtä kamalia fanaatikkoja kun muutkin fanaatikot. asiat käsitellään tunteilla eikä aivoilla.

todellakin, itse en ikinä myrkyttäisi eläimiä, mutta satavarmasti osasyy myrkkynakkeihin löytyy sieltä ihkun mustimussukan hihnan päästä.

kun ne elukat pitäisi kouluttaa, ja ne hiton paskat siivota kaduilta. se vaan tuntuu olevan näille koirafaneille ihan liian vaikea toimenpide. mustihan voi vaikka loukkaantua koulutuksesta. ja ehkä musti ei tahdo että lenkki keskeytyy paskansiivoamisen takia.

.

[QUOTE="trolli";24406160]nää koirafanit on yhtä kamalia fanaatikkoja kun muutkin fanaatikot. asiat käsitellään tunteilla eikä aivoilla.

todellakin, itse en ikinä myrkyttäisi eläimiä, mutta satavarmasti osasyy myrkkynakkeihin löytyy sieltä ihkun mustimussukan hihnan päästä.

kun ne elukat pitäisi kouluttaa, ja ne hiton paskat siivota kaduilta. se vaan tuntuu olevan näille koirafaneille ihan liian vaikea toimenpide. mustihan voi vaikka loukkaantua koulutuksesta. ja ehkä musti ei tahdo että lenkki keskeytyy paskansiivoamisen takia.[/QUOTE]

Meillä on koira koulutettu ja kerään aina sen jätökset. En sitten varmaan ole mielestäsi täysverinen "koirafani". Tottakai asioita käsitellään tunteilla, mutta ihan järkevästi kuitenkin.

Yhteistyössä