Kiitos vaan niille jotka lietsoo koiravihaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koirat on ylempiarvoisia kun saavat kuseksia ja paskoa ulos mutta ihminen ei saa? Tulevaisuudessa koirien planeetta, perhaps?

Niin, no voihan sen koiran opettaa käyttämään WC-istuinta? Kissoille on kehitetty ihan vasittuja renkaita sitä varten, mutta mites koiralle. Voihan niille asentaa jonkun pisuaarityyppisen systeemin vessaan koiria varten... Hmm...

Meillä on koira koulutettu ja kerään aina sen jätökset. En sitten varmaan ole mielestäsi täysverinen "koirafani". Tottakai asioita käsitellään tunteilla, mutta ihan järkevästi kuitenkin.

oman kokemukseni mukaan lähes kaikki pitävät koiraansa koulutettuna. kriteerinä on, että musti osaa antaa tassua.
hyvä jos sinun koirasi on oikeasti koulutettu.

ehkä myös koiranomistajien pitäisi pitää enemmän meteliä siitä paskojen keräämisestä ja koulutuksesta niille, ketkä antavat koiriensa elää pellossa.
me muuthan olemme vaan kamalia ihmisiä jotka ei tiedä mitään koirista jos uskallamme asiasta puhua.

tähän pari kliseeta koirafaneilta, niin ei tarvi sit enää tähän ketjuun niistä jauhaa, jooko?

niin, ja kyllä ne ihmisetkin..
entäs ne juoppojen lasinsirut????
pitäiskö ne huonosti käyttäytyvät kakaratkin viedä piikille??
ihmiset on paljon kamalampia kun ihqut koirat!!!

[QUOTE="trolli";24406274]oman kokemukseni mukaan lähes kaikki pitävät koiraansa koulutettuna. kriteerinä on, että musti osaa antaa tassua.

!![/QUOTE]

Jep, ole huoleti.
Luulen että koirani on 9 vuoden aikana viettänyt enemmän aikaa koulutuksessa kuin monet täällä palstailevat...
Ja kieriä se ei silti osaa eikä leikkiä kuollutta, tassua antaa kyllä.

Jep, ole huoleti.
Luulen että koirani on 9 vuoden aikana viettänyt enemmän aikaa koulutuksessa kuin monet täällä palstailevat...
Ja kieriä se ei silti osaa eikä leikkiä kuollutta, tassua antaa kyllä.
Minun tassun antaja lähtee ensi viikonloppuna opiskelemaan oikeaa ammattia. :)
Meidän porokoirasta tulee etsijäkoira. Me aletaan etsiä kadonneita.

[QUOTE="trolli";24406274]oman kokemukseni mukaan lähes kaikki pitävät koiraansa koulutettuna. kriteerinä on, että musti osaa antaa tassua.

ehkä myös koiranomistajien pitäisi pitää enemmän meteliä siitä paskojen keräämisestä ja koulutuksesta niille, ketkä antavat koiriensa elää pellossa.
me muuthan olemme vaan kamalia ihmisiä jotka ei tiedä mitään koirista jos uskallamme asiasta puhua.

tähän pari kliseeta koirafaneilta, niin ei tarvi sit enää tähän ketjuun niistä jauhaa, jooko?

ihmiset on paljon kamalampia kun ihqut koirat!!![/QUOTE]

Kiitos tästä "koirafanit" termistä, tää onki hyvä, otan käyttööni! :D

Välillä tätä palstaa lukiessa tuntuu, että täällä pyörii enimmäkseen vaan porukkaa jotka haluais nähdä tän Suomen vain täynnä koiria ja mamuja. Hyi suomalaiset inhottavat ihmiset, yök yök. :laugh:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä ja naapurini ollaan raivoissamme, kun yksi naapureista päästää piskinsä aamulla ulos räksyttämään klo 6.30. Itse eivät valvo koiria, vaan antavat niiden räksyttää kaikelle mahdolliselle. Kesäkuumalla on pakko pitää ikkunoita auki ja räksytys kuuluu, vaikka ikkunat olisivatkin kiinni. Sama juttu iltamyöhällä, kun pitäisi saada nukkua.

Täytyy myöntää, välillä olen ollut valmis mihin keinoihin tahansa saadakseni sen räksytyksen hiljenemään. Kyllä se unentarve ihmisellä on sen verran suuri.

Jos saisin päättää tulisko mun luokse asumaan ihminen vai koira. Niin no koiran valitsisin. Kai mä sitten olen koirafani, vaikkei mulla koiraa olekaan. Ihmisfani mä en sitten olekaan, vai? Vaikka toki fanitan yhtä laulajaa. No sais sekin kai tulla mun luo asumaan, jos haluais, tuskin!

Kyllä minusta ihmisissä on enemmän pahuutta kuin koirissa. Sori kun nyt menin kirjoittamaan. En vaan voi ymmärtää ihmistä, joka vihaa koiria.

Et vissiin osaa lukea. Pähkinäinen kirjoitti näin: että joo, mä kyllä ymmärrän tavallaan että jollain palaa pinna koiriin (=koiranomistajiin). mutta ei se taas tarkota sitä, että se on hyväksyttävää myrkyttää niitä.

Osaan. Mielestäni jos ilmoittaa ymmärtävänsä eläintentappajaa ja tämän murhapuuhia, osaltaan hyväksyy kyseisen toiminnan. Ja se on minusta väärin sekä sairasta.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus

ihmiset on paljon kamalampia kun ihqut koirat!!![/QUOTE]

Koirankakka-aihe vasta on se suurin klisee. En vaan tajua kuinka rajoittunutta on sellaisen ihmisen elämä joka ei nää ympärillään ilmeisesti muuta kuin koirankakkakikkareita. Tällä alueella on paljon koiria, ja HYVIN HARVOIN ne kakkat on kenenkään pihamaalla tai kävelyteillä. Kai nämä kakkakikkarafanaatikot nuohoo sitten ne ojanpielet ja puskat, jotta saavat valittamisen aihetta. "Todellinen ongelma" on vain keväisin kun lumet sulaa (jolloin kaikki muukin paska paljastuu). Todellisuudessahan ketään ei ole keväisinkään esim. kuollut koirankakkavirtaan. Tietääkseni?

[QUOTE="vieras";24406471]Koirankakka-aihe vasta on se suurin klisee. En vaan tajua kuinka rajoittunutta on sellaisen ihmisen elämä joka ei nää ympärillään ilmeisesti muuta kuin koirankakkakikkareita. Tällä alueella on paljon koiria, ja HYVIN HARVOIN ne kakkat on kenenkään pihamaalla tai kävelyteillä. Kai nämä kakkakikkarafanaatikot nuohoo sitten ne ojanpielet ja puskat, jotta saavat valittamisen aihetta. "Todellinen ongelma" on vain keväisin kun lumet sulaa (jolloin kaikki muukin paska paljastuu). Todellisuudessahan ketään ei ole keväisinkään esim. kuollut koirankakkavirtaan. Tietääkseni?[/QUOTE]

Se onkin aika hauska juttu että vaikka olen 9 vuotta ulkoiluttanut koiraani kolme kertaa päivässä ties missä pientareilla ja ojanpenkoilla ja kävelyteiden varsilla, en ole koskaan ikinä astunut koirankakkaan -vaikka maailma joidenkin mielestä tuntuu siihen ihan hukkuvan ja olevan mahdotonta ylipäänsä kävellä missään astumatta kakkaan. :laugh:
Suhteellisuusentaju kateissa?

[QUOTE="vieras";24406426]Osaan. Mielestäni jos ilmoittaa ymmärtävänsä eläintentappajaa ja tämän murhapuuhia, osaltaan hyväksyy kyseisen toiminnan. Ja se on minusta väärin sekä sairasta.[/QUOTE]

Et näköjään osaa, kun kerran kirjoittaa että ei ole hyväksyttävää myrkyttää koiria.

Se onkin aika hauska juttu että vaikka olen 9 vuotta ulkoiluttanut koiraani kolme kertaa päivässä ties missä pientareilla ja ojanpenkoilla ja kävelyteiden varsilla, en ole koskaan ikinä astunut koirankakkaan -vaikka maailma joidenkin mielestä tuntuu siihen ihan hukkuvan ja olevan mahdotonta ylipäänsä kävellä missään astumatta kakkaan. :laugh:

Oisko sulta hukassa nyt sellainen ymmärrys että Suomessa on erilaisia paikkoja ja kaupunkeja. Ja kaupungeissa on erilaisia kaupunginosia joissa asuu erilaista väestöä ja on erilaista maastoa, erilaisia kortteleita ja katuja yms. Voi luoja sentään taas. :laugh:

No sama täällä :D paitsi koiria olen ulkoiluttanut 16 vuotta. Kakkaan olen astunut ehkä kerran tai kaksi, enkä sairastunut eikä mennyt kengätkään pilalle.

Itse olen tallannut koirankakkaan usein. Omalla pihalla.
Mutta enemmän harmitusta aiheuttaa kissan jätökset ja se kaamea kusenlemu, kun ne käy tarpeillaan ihan tuohon meidän ulko-oven läheisyyteen. :x
Joo, sori, tuli taas vedettyä kissat tähän mukaan. :ashamed:

Oisko sulta hukassa nyt sellainen ymmärrys että Suomessa on erilaisia paikkoja ja kaupunkeja. Ja kaupungeissa on erilaisia kaupunginosia joissa asuu erilaista väestöä ja on erilaista maastoa, erilaisia kortteleita ja katuja yms. Voi luoja sentään taas. :laugh:

No ootpas naurettava. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeissa ja koiria piisaa, niinkuin sanoin. Mihinkään valtavaan kakkaongelmaan en ole törmännyt, vaikka eri kaupunginosissa jatkuvasti kävelen. Ja meeppä täällä keskustaan niin ei varmasti ole kakan kakkaa missään kulkuväylillä! Pointsit voisin jopa antaa koiranomistajilla. Sen sijaan muuta roskaa kyllä piisaa, kun aamulla painelen töihin, ennen kadunlakaisijoita.!

No ootpas naurettava. Asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeissa ja koiria piisaa, niinkuin sanoin. Mihinkään valtavaan kakkaongelmaan en ole törmännyt, vaikka eri kaupunginosissa jatkuvasti kävelen. Ja meeppä täällä keskustaan niin ei varmasti ole kakan kakkaa missään kulkuväylillä! Pointsit voisin jopa antaa koiranomistajilla. Sen sijaan muuta roskaa kyllä piisaa, kun aamulla painelen töihin, ennen kadunlakaisijoita.!

Kiitos, mielestäni sä olet naurettava kun luulet että jos siellä missä sinä asut ei ole ongelmaa, tarkoittaa että muuallakaan ei olisi ongelmaa. Taidat olla aika omanapainen ajattelija. Mistä nämä kaikki ihmiset sitten tässä ketjussakin (ja muualla netissä) puhuu kun kertovat sen olevan ongelma? Mikä siinäkin on niin vaikea ymmärtää että toisia vituttaa kun ulkoilu menee pilalle kun koko ajan saa katsoo alaspäin et mihin voi astuu, ja varsinkin kun joutuu katsoo lastenkin puolesta.

Ja ne ketkä sanoo että paska maatuu, niin miten se asfaltilta maatuu? Joo kun keväällä siivotaan kadut, niin siten varmaan sitten joo.

Kiitos, mielestäni sä olet naurettava kun luulet että jos siellä missä sinä asut ei ole ongelmaa, tarkoittaa että muualla ei olisi ongelmaa. Mistä nämä kaikki ihmiset sitten tässä ketjussakin (ja muualla netissä) puhuu kun kertovat sen olevan ongelma? Mikä siinäkin on niin vaikea ymmärtää että toisia vituttaa kun ulkoilu menee pilalle kun koko ajan saa katsoo alaspäin et mihin voi astuu, ja varsinkin kun joutuu katsoo lastenkin puolesta.

Ja ne ketkä sanoo että paska maatuu, niin miten se asfaltilta maatuu? Joo kun keväällä siivotaan kadut, niin siten varmaan sitten joo.

No koska olen varma että suurin osa liioittelee koko ongelmaa. Kerros nyt sitten missä paskaläävässä asut, onhan noita paikkoja tullut tallattua reilatessa suomea.

Itse olen ennemmin huolissani siitä että mun lapseni pistää suuhunsa jonkun myrkyttämän ruoan palasen.

Terveisiä Espoosta, Suomen toiseksi suurimmasta kaupungista. Paljon olen koiran kanssa ulkoillut myös Helsingissä ja Vantaalla, samoin kuin mökkipaikkakunnallamme Keski-Suomessa ja vanhemmillani hämäläisessä pikkukaupungissa ja veljelläni Lahdessa. Mahtaneeko riittää otokseksi vai vieläkö on ymmärryksessäni vikaa...?

Mitäs perustelemista siinä on?
Surullista että joku ylipäänsä puhuu koirista "niinä rakkeina" ja ajattelee että normaalit ihmiset myrkyttävät koiria. Se puuha on kaukana normaalista.

Minä käsitin tuon niin, että koirista ei enää ehkä tykkää ja niihin menee hermo tavallisillakin ihmisillä, ja että myrkyttäjät ei ole niitä tavallisia...

Minä olen alkanut myös ihan pikkaisian inhoamaan tiettyjä ihmisiä täällä päin, eli tiettyjä koiranomistajia. Ihan totta, inhoan sitä että metsässä menevällä pururadalla tulee mutkan takaa iso koira vastaan eikä omistajaa näy missään! Inhoan, inhoan, INHOAN sitä että koirat päästetään haistelemaan minua, lasta tai vaunuja ilman lupaani. Enkä pidä räkyttävistä koirista.

No koska olen varma että suurin osa liioittelee koko ongelmaa. Kerros nyt sitten missä paskaläävässä asut, onhan noita paikkoja tullut tallattua reilatessa suomea.

Itse olen ennemmin huolissani siitä että mun lapseni pistää suuhunsa jonkun myrkyttämän ruoan palasen.
Meillä kummatkin muksut ovat jossain vaiheessa onkineet kadulta suuhunsa tupakantumpin.
Entäs huumeneulat sitten, niitäkin ajoittain bongailee pitkin ja poikin.

Terveisiä Espoosta, Suomen toiseksi suurimmasta kaupungista. Paljon olen koiran kanssa ulkoillut myös Helsingissä ja Vantaalla, samoin kuin mökkipaikkakunnallamme Keski-Suomessa ja vanhemmillani hämäläisessä pikkukaupungissa ja veljelläni Lahdessa. Mahtaneeko riittää otokseksi vai vieläkö on ymmärryksessäni vikaa...?

Espoossa on paljon erilaisia alueita, ja jopa saman lähiön sisällä voi olla hyvinkin erilaisia koiranpaskotuspaikkoja. Näin se vaan menee. Toinen vaikka Kivenlahtelainen elää ihan puhtaita katuja talloen ja toinen väistelee kasoja päivittäin. Josko nyt valkeis vihdoin??

Ja jos ei, niin raulangasta en ala vääntää. Adjö! ;)

[QUOTE="vieras";24406409]Jos saisin päättää tulisko mun luokse asumaan ihminen vai koira. Niin no koiran valitsisin. Kai mä sitten olen koirafani, vaikkei mulla koiraa olekaan. Ihmisfani mä en sitten olekaan, vai? Vaikka toki fanitan yhtä laulajaa. No sais sekin kai tulla mun luo asumaan, jos haluais, tuskin!

Kyllä minusta ihmisissä on enemmän pahuutta kuin koirissa. Sori kun nyt menin kirjoittamaan. En vaan voi ymmärtää ihmistä, joka vihaa koiria.[/QUOTE]

http://vowwowwow.files.wordpress.co...dogs-com_wedding_20dogs6_jpg1.jpg?w=270&h=179

Löysin sinun ja sulhasesi hääkuvan. :)

Eihän ihmisistä ole mihinkään, eikös se niin ollut?

Espoossa on paljon erilaisia alueita, ja jopa saman lähiön sisällä voi olla hyvinkin erilaisia koiranpaskotuspaikkoja. Näin se vaan menee. Toinen vaikka Kivenlahtelainen elää ihan puhtaita katuja talloen ja toinen väistelee kasoja päivittäin. Josko nyt valkeis vihdoin??

Ja jos ei, niin raulangasta en ala vääntää. Adjö! ;)

No jos on pakkomielle että koirankakka on elämää suurempi ongelma, niin minkäs sille sitten voi...

Yhteistyössä