Kiitos bannukakkusta taas!

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Nyyh ja nyyh,eihän se Savanna koskaan hauku ketään muuta,viaton lapsirukka :snotty:

niimpä

Kuten varmaan jokainen,myös KKK huomasi etusivulla kun savanna sanoi mua sairaaksi,toistaiseksi lääkäri ei ole mulle sellaista diagnoosia tehnyt.

Jos osaa lukea niin oisi pitänyt huomata. Mä ainakin huomasin! Ja senkin huomasin ettet sä vartavasten sitä aloitusta häntä koskien tehnyt!

En tehnytkään,vähän huumorimielellä sen tein,mutta en tiennyt että siitä neiti vetää herneet nekkuun.
No itsepähän haluaa leikkiä omia leikkejään. Mä en oo sunkaa jos sä sanot tollee jne :laugh:

just näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja savannafani:
Alkuperäinen kirjoittaja savannafani:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Bannukakku :laugh:

Tosi hauska nimitys :D

Älyttömän hauskasti keksitty muuten, kun ei ap:n äidinkieli ole edes suomi.
Ap on erikoinen, avoin, rehellinen, mahtava tyyppi. Kateus se mammoja pyörittää ja siksi ap on aina bannissa.
Kun häntä kiusataan ja hän jossain vaiheessa provosoituu.

Tuon lisäksi luova, kaunis, oma itsensä. Mitä ei suomalainen mamma ole.

Häh :o Mä en tosiaan ymmärrä, miksi tästä yhdestä pitäisi kaikkien tykätä ja jos ei tykkää, se on kateutta?!

Mä oon kyllä oppinut ettei kaikkia voi miellyttää, kaikki ei tykkää samannäköisestä, ei edes se yksi joka näyttää joillekin olevan jotain ylimaallista voi olla joka ikisen mieleen. Kateudella ei asian kanssa tarvi olla tekemistä!
En mä pahalla, ja mulle on ihan sama mitä Savanna tekee tms, mutta miksi ihmeessä aina toi kateuskortti...

Et kai sä saakeli sentään kuvittele et mä olisin kateellinen jokaiselle josta en pidä? Mä en oo kateellinen Savannalle yhtään mistään enkä myöskään yleisesti hänen juttuihinsa kommentoi ja nytteki kommentoin sinun kirjoitukseesi en hänen

Mun?! Sitähän mä nimenomaan sanon, että jos ei jostain tykkää, se ei automaattisesti tarkota että on kateellinen!

Mä oon huomannut tämän asian tällä palstalla:

Jos joku muu MUSTA tekee aloituksen ja tästä ketjusta tulee ns. mollausketju ap:ta vastaan se suljetaan kohta puoliin, mutta kun SAVANNA tekee alotuksen, niin siinä saadaan mollata ja jauhaa savannasta sivutolkulla ilman että suljettaisiin...

Suurin osa taitaa pitää savannaa ihan vitsinä täällä, kuten myös modet... savannan niskaa kaadetaan välillä sellasta kakkaa, mitä taas toisten mustien niskaan ei kaadeta.

tasapuolisuutta kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Nyyh ja nyyh,eihän se Savanna koskaan hauku ketään muuta,viaton lapsirukka :snotty:

Look who`s talking... :saint: :D Muoks. ja sä et näe metsää puilta.

En mä ole missään sanonut etten olis koskaan mitään Savannasta sanonut,mutta tarkoitin ettei hänkään puhdas pulmunen ole :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja heihallootta:
Mä oon huomannut tämän asian tällä palstalla:

Jos joku muu MUSTA tekee aloituksen ja tästä ketjusta tulee ns. mollausketju ap:ta vastaan se suljetaan kohta puoliin, mutta kun SAVANNA tekee alotuksen, niin siinä saadaan mollata ja jauhaa savannasta sivutolkulla ilman että suljettaisiin...

Suurin osa taitaa pitää savannaa ihan vitsinä täällä, kuten myös modet... savannan niskaa kaadetaan välillä sellasta kakkaa, mitä taas toisten mustien niskaan ei kaadeta.

tasapuolisuutta kiitos!
Aivan!

Look who`s talking... :saint: :D Muoks. ja sä et näe metsää puilta.

En mä ole missään sanonut etten olis koskaan mitään Savannasta sanonut,mutta tarkoitin ettei hänkään puhdas pulmunen ole :saint:

:D

No niinpä, että sä olet kyllä viimeinen ihminen vinkumaan mitään Savannasta
:)

No en mä enää tiedä millä kannalla olen asioiden suhteen kun se yks aloitus ei ollut pahalla ja mä mainitsin sen siinä.
Mua ketutti silloin ihan muut asiat enkä tiennyt että hän vetää herneet nenään.
No nyt hän teki ihan saman asian...

Yhteistyössä