Kiitos bannukakkusta taas!

joka toinen päivää mä saan jotenkin banni,hmm...viime kerralla vain sen takia että tein vain omia aloituksia eli minä,minä,minä.......sekä sanoi Bad Virginille että hän on sairas,koska tekee aina ja taas aina minusta omia typeriä,provosoivia aloituksia,huoh.....
Tää palsta on niin ihanaa ja modet :heart: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
No mene vaikka lukemaan ja kommentoimaan muiden aloituksia välillä ja pidä matalampaa profiilia itsestäsi. Ehkä löytyy kultainen keskitie palstailun suhteen.
oih,joku seura minut niin hyvin että jopa tietä mihin vastan ja mihin ei,hups mutta ei mua kaikki teijän aloitukset ees kiinosta,enkä jaksa ees komentoida
T:Laiska minä,minä,minä paska

jensku
Mammat mammat...Savanna tekee paljon aloituksia ja niissä ei aina ole järjenhiventäkään mukana, mutta niitä saman tasoisia aloituksia tulee harmailta joka päivä pilvin pimein.
Se vaan nyt on Savanna niin, että koska et ole harmaa niin jäät mieleen ja saat myös siltä osin kuraa.
Mutta kokeile nyt alkuun vaikka pari päivää niin että et tee yhtään aloitusta vaan vastailet vain muiden aloituksiin.

SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:
Sua ei täällä palstalla pahemmin kaivata, pysy poissa vaan, niin on riidatkin matalammalla profiililla.
ai ei kaivata vai..joka helkkarin kerta kun savanna on täällä niin se halutaan helvettiin täältä...mutta sit kun savannaa ei näy niin on sen 1000alotusta et hei missä savanna..missä savanna..koittakaa ny perkele päättää..kiitos ja näkemiin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
No mene vaikka lukemaan ja kommentoimaan muiden aloituksia välillä ja pidä matalampaa profiilia itsestäsi. Ehkä löytyy kultainen keskitie palstailun suhteen.
Miksi pitää kommentoida jos ei kiinnosta? Eikä sitä taideta säännöissäkänn sanoa, että palstalla saa kirjoittaa vain jos ottaa osaa toisten ongelmiin.. Savanna saa aloittaa niin monta ketjua itsestään kuin haluaa, ei siinä pitäisi olla kenelläkään mityään nokan koputtamista. Ja Savanna myös pysyy omissa ketjuissaan, eikä juokse häiriköimässä muita ketjusta toiseen, niinkuin joillakin mustilla nikeillä on tapana.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Mammat mammat...Savanna tekee paljon aloituksia ja niissä ei aina ole järjenhiventäkään mukana, mutta niitä saman tasoisia aloituksia tulee harmailta joka päivä pilvin pimein.
Se vaan nyt on Savanna niin, että koska et ole harmaa niin jäät mieleen ja saat myös siltä osin kuraa.
Mutta kokeile nyt alkuun vaikka pari päivää niin että et tee yhtään aloitusta vaan vastailet vain muiden aloituksiin.
en pystyy tekemään se mitä mua ei kiinosta :hug:

oih,kello niin paljon että lähen jo....

Yhteistyössä