Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:tommosta vaikuttaa ilmoittaa? jos minä lopettasisin palstailun täällä en sitä erikseen ilmoittaisi. senkun lopettaisin. mua ei kiinnosta syvällisemmin ketä täällä on ja ketä ei ja kuka lopetta kokonaa vai huuteleeko harmaana. typerä ilmoitus ja melkoisen lapsellinen sellainen. piste =)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en edes tunnista sun nimimerkkiä ja kiusaajankin olet jo saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Tämä nimimerkki poistuu jokaiselta palstalta perskärpästen tonkimisen ja juoruamisen takia.
Joskus joku harmaana huuteleva saattaa olla minä... tai saattaa olla olematta.
Hauskaa kevättä kaikille mustille, harmaille ja perskärpäsille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:Tämä nimimerkki poistuu jokaiselta palstalta perskärpästen tonkimisen ja juoruamisen takia.
Joskus joku harmaana huuteleva saattaa olla minä... tai saattaa olla olematta.
Hauskaa kevättä kaikille mustille, harmaille ja perskärpäsille!
Pyydä ylläpitoa poistamaan nikkisi täältä jonkun moden kautta ja tee uusi missä et niin kauheasti paljasta itsestäsi.
Tai sitten kirjoitat harmaana?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Höh. Älä viitti. Ommullakin moinen, vittuilee (tai koittaa epätoivoisesti ) välillä harmaana mulle ja rivien välistä osaa ihan selvästi lukea, jotta kysessä on yksi ja sama henkilö. Tiimarivihon rahina kuuluu tänne asti.
Mutta anna paskan olla, ei sitä paskakasaa kannata tikulla törkkiä :attn: :wave:.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandy86:Vihdoin saan sut kiinni samaan aikaan!! Kerro nyt ootko varattu vai et?
Noi muut ei sitä suostu kertoon. Paan yytä jos et oo. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Höh. Älä viitti. Ommullakin moinen, vittuilee (tai koittaa epätoivoisesti ) välillä harmaana mulle ja rivien välistä osaa ihan selvästi lukea, jotta kysessä on yksi ja sama henkilö. Tiimarivihon rahina kuuluu tänne asti.
Mutta anna paskan olla, ei sitä paskakasaa kannata tikulla törkkiä :attn: :wave:.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti "Kiusaaja on joku, joka tuntee minut henkilökohtaisesti irl."
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Höh :'(
Jos jatkossa tulee excelin tehtäviä niin voiks laittaa sulle spostiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti "Kiusaaja on joku, joka tuntee minut henkilökohtaisesti irl."
Niin?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap kirjoitti "Kiusaaja on joku, joka tuntee minut henkilökohtaisesti irl."
Niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:Mullakin on tommonen. Viihdytän häntä satunnaisesti kirjoittamalla tänne jotain mikä ei alkuunkaan vastaa todellisuutta, kuten "taidanpa olla raskaana"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä kirjoitan tänne aika varovaisesti nykyään, en mitään henkilökohtaisia asioitani. Muutenkin kirjoitan ihan sellaista yleistä löpinää, jollaista voisin puhua esim hiekkalaatikon reunalla tai kaupan kassajonossa.
Henkilökohtaisemmat asiani puhun joko suoraan kohteelle tai jossakin muussa paikassa kirjoittaen.