Kiinteistövälittäjän ottamat kuvat......:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24691917]Katsoin kuvat neljään kertaan, enkä nähnyt tuolin päällä roikkuvia vaatteita.[/QUOTE]

No siinä toisessa keittökuvassa on vaatteita.... Oho, katoin just itsekin taas ne kuvat ja ei ne olekaan tuolin päällä vaan sen tason... sori...

[QUOTE="aloittaja";24691926]No siinä toisessa keittökuvassa on vaatteita.... Oho, katoin just itsekin taas ne kuvat ja ei ne olekaan tuolin päällä vaan sen tason... sori...[/QUOTE]
Ai se pieni sininen piste kuvan vasemmassa reunassa, samassa kuvassa missä on ne pullotkin?
Ongelmansa kullakin. :D

[QUOTE="vieras";24691932]No täytyy perua puheita. Eivät ole todellakaan hätäsoiton arvoisia kuvia (pullotkin siististi keräykseen menossa). Tosi nätti ja viehättävä koti teillä. Parempi kuvia saisi otettua, mutta nuokin kyllä kelpaavat.[/QUOTE]
Mutta siis sen verran amatöörimäisesti otettuja kuvia kuitenkin, että itse voisitte hyvin ottaa paremmat ja lähettää välittäjälle, jos haluatte.

Kiitos vastauksista... Miestä tässä enempi just häiritsee ne pullot.Ovat tosiaan menossa keräykseen. Tuohon päälle yleensä ensin kerätään pullot ja pahvit, jos ei just käytetä puuhellaa...

ihan mukavan oloisia kuvia!
Ei nuo pullot myt älyttömästi silmään pistä, varmaan vielä vähemmän kun niitä ei osaa odottaa :)
Ja musta tuo lapsen lelu(imuri?) on lähinnä hauska, se on niin säntillisesti nojaamassa seinää vasten :D
ehkä voisitte ottaa ton pullokuvan uudestaan ja lähettää vaan sen korvattavaksi?
välttämättä ei tartte, ei häiritsisi mua ostajana!

ihan mukavan oloisia kuvia!
Ei nuo pullot myt älyttömästi silmään pistä, varmaan vielä vähemmän kun niitä ei osaa odottaa :)
Ja musta tuo lapsen lelu(imuri?) on lähinnä hauska, se on niin säntillisesti nojaamassa seinää vasten :D
ehkä voisitte ottaa ton pullokuvan uudestaan ja lähettää vaan sen korvattavaksi?
välttämättä ei tartte, ei häiritsisi mua ostajana!

Mua kans nauratti se lelu siinä olohuoneessa.:D Se imuri näyttää niin iloiselta.

• Tykkää
Reactions: cc
Mun kaveri on välittäjänä ja hän tekee pienen "siivouksen" asunnossa ennen kuvien ottoa, jos siis asiakas ei ole siivonnut. Tämä siivous on sitä että piiloon laitetaan pöydiltä sanomalehdet, kaukosäätimet, ruokailuastiat ja välineen, ym. rumentava ylimääräinen. Tuo on mielestäni ammattitaitoa. :)

Tuo on hienosti tehty, asianosaava välittäjä!

[quote="vieras";24691466]vaihda kiinteistövälittäjää. Varmasti vaikuttaa mahdollisiin ostajiin, ja siihen mielukuvaan joka asunnosta tulee kuvien välityksellä, ja mielestäni myös loukkaa yksityisyyttä että kodista tullaan ilmoittamatta räpsimään kuvia nettiin. En mä haluaisi mihinkään kuviini esimerkiksi alusvaatteitani tai kaikkia kotona näkyvillä olevia tavaroita.[/quote]

todellakin loukkaa yksityisyyttä, miettikää nyt nettiin todella henk.koht juttuja ja ilman lupaa otettu. Törkeetä oikeesti

me kun myytiin rivariasuntoa niin välittäjä käski itse ottaa kuvat. Minusta aiavn järjetöntä ja ammattitaidotonta. Vaihtui välittäjä kyllä nopeasti. Tokihan itse oltais hyvät otettu, mutta minusta se kuuluu kyllä välittäjälle.

me taas haluamme ottaa aina itse kuvat. stailataan ja puunataan, valokuvissa on kaikki asiat harkittu tarkoin. paikan päällä voi olla enemmän sitten esillä

Kiinteistönvälittäjät ovat yhtä hyödyllisiä, rehellisiä ja kunnioitettavia kuin käytettyjen autojen kauppiaat.

Peesi, yhden kiinteistön ja kaksi osaketta olen itse stailannut, ottanut (hyvät) kuvat ja myynyt hyvällä hinnalla.

Kun tietää mitä tekee, kiinteistövälittäjä on ihan turha, joskus jopa haitallinen. Tässä uutta asuntoa etsiskelevänä olen taas törmännyt välittäjiin joilla ei ole hajuakaan myymänsä talon asioista ja kunnosta. Kiinteistövälittäjien ottamat kuvat on lähes poikkeuksetta luokattoman huonoja.

Se hyvä puoli, ku ei ole välittäjää, niin myyjät voi suoraan kertoa ostajaehdokkaille kaikki, ne tietää millaista siinä on asua jne.

Niin ja toi kämppä on tosi ihana!!! Ainut mitä kaipaisin ois lisää kuvia ulkoota.

Ei noi ollutkaan niin pahoja kuin kuvittelin, vaikka olisi tuosta asunnosta varmasti saanut nätimpiäkin kuvia otettua :) En varmaan olisi kauheasti noihin pulloihin edes kiinnittänyt huomiota jos en olisi etukäteen tiennyt, kuvittelin että niitä on siellä täällä tiskipöydällä tai ruokapöydällä :D

Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos ilmoittamatta tullaan kuvaamaan, pitäisi kiinteistövälittäjän huolehtia siitä, että sotkua tai mitään kovin henkilökohtaista ei ole kuvissa esillä. Pyykkitelineen esimerkiksi voi siirtää toiseen huoneeseen kuvaamisen ajaksi.

Ap:n kotona oli kyllä tosi siistiä :)

ei noi pullot häirinny ollenkaan.
Mut noi kuvat oli kyllä tosi hämäriä ainakin ne lasten makkari kuvat..niihin se ois kyl voinu panostaa laittamalla valot päälle et saa selkeemmän kuvan.
Muuten ihan jees

Henkilö joka oikeasti on ostamassa asuntoa, ei välitä tippaakaan vakka kuvissa näkyisikin joku viinipullo tai pyykkiteline, eihän ne ole millään lailla olennaisia asunnon kannalta eikä niitä itselle saa (/toivottavasti) kaupanpäällisiksi. Ainoa kuva jolla oikeasti on merkitystä on pohjapiirrustus ja sen puuttuminen on iso miinus. Jos se löytyy ilmoituksesta on aivan sama millaisia ne muut kuvat ovat tasoltaan.

ei noi pullot häirinny ollenkaan.
Mut noi kuvat oli kyllä tosi hämäriä ainakin ne lasten makkari kuvat..niihin se ois kyl voinu panostaa laittamalla valot päälle et saa selkeemmän kuvan.
Muuten ihan jees

Toi on hyvä, valoisuutta olisin kaivannu!

Valot taitaa olla päällä, kuvat on vaan otettu vastavaloon.. kameraa olis pitäny säätää tai edes muokata valotusta jälkikäteen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä