M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä oltiin käyty kuvaamassa kun ei oltu kotona... Oltiin vaan ilmotettu et "tullaan joskus ens viikolla" mut ei kerrottu edes päivää tms. omilla avaimilla olivat käyneet... No oli sit netissä kuvia joissa näky mm. mun rintsikat pyykkinarulla...
ihan mukavan oloisia kuvia!
Ei nuo pullot myt älyttömästi silmään pistä, varmaan vielä vähemmän kun niitä ei osaa odottaa
Ja musta tuo lapsen lelu(imuri?) on lähinnä hauska, se on niin säntillisesti nojaamassa seinää vasten
ehkä voisitte ottaa ton pullokuvan uudestaan ja lähettää vaan sen korvattavaksi?
välttämättä ei tartte, ei häiritsisi mua ostajana!
Mun kaveri on välittäjänä ja hän tekee pienen "siivouksen" asunnossa ennen kuvien ottoa, jos siis asiakas ei ole siivonnut. Tämä siivous on sitä että piiloon laitetaan pöydiltä sanomalehdet, kaukosäätimet, ruokailuastiat ja välineen, ym. rumentava ylimääräinen. Tuo on mielestäni ammattitaitoa.![]()
me kun myytiin rivariasuntoa niin välittäjä käski itse ottaa kuvat. Minusta aiavn järjetöntä ja ammattitaidotonta. Vaihtui välittäjä kyllä nopeasti. Tokihan itse oltais hyvät otettu, mutta minusta se kuuluu kyllä välittäjälle.
Kiinteistönvälittäjät ovat yhtä hyödyllisiä, rehellisiä ja kunnioitettavia kuin käytettyjen autojen kauppiaat.
ei noi pullot häirinny ollenkaan.
Mut noi kuvat oli kyllä tosi hämäriä ainakin ne lasten makkari kuvat..niihin se ois kyl voinu panostaa laittamalla valot päälle et saa selkeemmän kuvan.
Muuten ihan jees