Kiinteistövälittäjäksikö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 21:49 riitta kirjoitti:
en suosittele. tein 4kk ja käteen jäi vaan pelkkää peetä. kulut maksoin itse ja pelkkä provikka oli. en tona aikana saanu kertaakaan kunnon tiliä vaikka töitä tein niskalimassa ja kaupallinen koulutuskin on.

ikäkin vaikuttaa.
oletko minkäikäinen? parikymppisen kanssa harva suostuu tekemään kauppoja/myyntisopparia, nuorilta puuttuu se uskottavuus.

Ikää on 30v. No uskottavuus on osin siitä iästä kiinni, tiedän. Pitää kyllä tosi tarkkaan miettiä, jos palkka on provikat vaan ja saman tien alusta lähtien.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 22:03 Emiilia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 21:49 riitta kirjoitti:
en suosittele. tein 4kk ja käteen jäi vaan pelkkää peetä. kulut maksoin itse ja pelkkä provikka oli. en tona aikana saanu kertaakaan kunnon tiliä vaikka töitä tein niskalimassa ja kaupallinen koulutuskin on.

ikäkin vaikuttaa.
oletko minkäikäinen? parikymppisen kanssa harva suostuu tekemään kauppoja/myyntisopparia, nuorilta puuttuu se uskottavuus.

Ikää on 30v. No uskottavuus on osin siitä iästä kiinni, tiedän. Pitää kyllä tosi tarkkaan miettiä, jos palkka on provikat vaan ja saman tien alusta lähtien.

Ei munkaan mies ole kun vajaa 25.
Eikä pelkkä myynti ole liksaa, provikat saa myös hankituista toimeksiannoista vaikka joku muu kaupat tekisikin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 21:39 vieras kirjoitti:
Ai siis sä Emiilia selailit työpaikkoja (mol:in tms sivuilta?) ja pari viestiä myöhemmn kirjotit että "ois aika varma työpaikka"...
Mun käsittääkseni ensin täytyy työpaikkaa hakea ja ehkä käydä haastattelussa jne eikä mikään työpaikka ole "aika varma" ennenkuin se paikka on sulle luvattu. Tuskin olet ainoo hakija!
Ja ylioppilas+ varastotyöntekijä (?vaimikäsenytolikaan) ei kyl paljon ole... :whistle: :laugh: :ashamed:
-mut tsemppiä kuitenkin :saint: :D

Selasin vanhoja ketjujani ja tämä tuli.

Nyt on sitten pakko tähän vastata, että SAIN sen paikan. sillonhan se oli epä varma, mutta heti haastattelun jälkeen sen sain. joten HAH teille epäilijöille! ;)

Heissan! 12.5.07 Emiilia kirjoitit, että sait paikan. Nyt vasta luin tämän ketjun (mulla on samanlaisia ajatuksia ollessani alallani 8 vuotta yms) Miten sulla on mennyt??!!

Ja muutenkin; kannattaako kiinteistönvälittäjän homma? Siis sellaista joka on sosiaalinen, ahkera, innostunut, kiinnostunut, tasaisen varma ja kykenevä lukemaan ihmisiä ja utelemaan heidän mietteitään?

Kaikki kommentit tervetulleita ;)

Hei kaikille. Olen myös kiinnostunut kiinteistönvälittäjä alasta mutta ongelma on se, että olen ulkomaalainen. Oon asunut suomessa 26v mutta suomenkielen käytössä on vielä hirmusen hankalaa varsinki kirjoituksessa :( voisiko joku kertoo tarvitaanko kiinteistönvälittäjänä huippu suomenkielinen vai pärjääkö ihan tällä eväällä

Kiitokset kaikille ystävällisille vastajille :)

Yhteistyössä