R ruusupuu Uusi jäsen 02.04.2008 15 0 1 09.08.2008 #1 Millä saa vatsalihakset ns. sileiksi olen tehnyt vatsalihas liikkeitä mutta maha roikkuu vaan. kertokaa hyviä neuvoja millä ne mahamakkarat saapi pois?? Ärsyttää ku maha roikku ihan ku olis paksuna vaikka ei ole ku on synnytyksestäki jo aikaa....
Millä saa vatsalihakset ns. sileiksi olen tehnyt vatsalihas liikkeitä mutta maha roikkuu vaan. kertokaa hyviä neuvoja millä ne mahamakkarat saapi pois?? Ärsyttää ku maha roikku ihan ku olis paksuna vaikka ei ole ku on synnytyksestäki jo aikaa....
A Alashandra Jäsen 29.07.2008 531 0 16 11.08.2008 #2 Kokeiles pilatesta, se auttaa, ainakin minulla. Esim. kuntoplussan sivuilla on pilateskoulu ja tarkat ohjeet.
Kokeiles pilatesta, se auttaa, ainakin minulla. Esim. kuntoplussan sivuilla on pilateskoulu ja tarkat ohjeet.
F Fantaihana Aktiivinen jäsen 20.06.2006 3 659 0 36 13.08.2008 #3 Pilates tai Callanetics, syviä vatsalihaksia pitäis kiinteyttää, pelkät päällimmäiset ei riitä, ne mitä kuntosalilaitteilla tehdään.
Pilates tai Callanetics, syviä vatsalihaksia pitäis kiinteyttää, pelkät päällimmäiset ei riitä, ne mitä kuntosalilaitteilla tehdään.