Kiinnostava mies ei enää vastaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tutustuin kaverin kautta reilu viikko sitten kiinnostavaan mieheen baarissa. Juteltiin koko ilta ja lähtiessäni pyysin mieheltä puhelinnumeroa. Alkuviikosta laitoinkin jo miehelle viestiä, että saanko lisätä sen FB-kaveriksi. Mies antoi luvan ja juteltiin melkein joka ilta naamakirjassa. Kysyin haluaako nähdä mut joskus uudestaan ja sanoi, että sopiihan se.

Kun lähdin nyt lauantaina käymään viihteellä, laitoin miehelle tekstaria tulisiko moikkaamaan. Sanoi, että on luvannut olla muualla, mutta soittelee illan aikana. Laitoin muutaman tunnin päästä uudestaan viestiä, että lähdenkö jo itse kotiin vai onko tulossa baariin. Ei vastausta. Yritin kerran soittaa, eikä mies vastannut siihenkään. Ajattelin, että mies on varmaan sitten nukkumassa.

Nyt sunnuntainakaan ei ole tullut mitään viestiä, ei että sori, olin muualla, nukkumassa tms. Laitoin eilen vielä viestiä, että anteeksi jos häiritsin lauantaina, olisin vain halunnut kovasti nähdä. Ei vastaa.

Ajattelin nyt, että jos puhelin on kadonnut, niin kannattaako mun laittaa FB-viesti? Vai yritänkö mä tänään soittaa ja kysyä mikä on??
Ärsyttää koska mies on todella ihana :( Niin mukava ollut koko ajan, etten usko että tekee tätä tahallaan!

"vieras"
Mietipä itse järjellä.
Jos mies on luvannut soitella illan aikana mutta olisikin sitten kadottanut puhelimensa,hän olisi kyllä oma-aloitteisesti kertonut sulle fb.ssä että puhelin katosi jne.
On varmaan tavannut jonkun toisen baarissa tai tullut toisiin aatoksiin,älä jää roikkumaan.
Tsemppiä. :)

"aloittaja"
Kysyin äsken tolta mun kaverilta, kenen kautta tavattiin että miksköhän mies ei vastaa... Kaveri sanoi, ettei uskois että toi mies lupailee jotain, eikä pidäkkään sitten lupauksiaan. Sanoi, että hyvin voi olla luuri hukassa.

Totta kai just eilen eikä tänään oo ollu naamakirjassakaan paikalla, että vois chatissa jutella :(

"vieras"
Kuinka usein ihmisillä oikeasti on puhelin hukassa, ihan oikeasti? Juuri kun pitäisi sille uudelle ihastukselle soittaa? Sekö on se todennäköisin syy, miksei soitakaan?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29203331]Kuinka usein ihmisillä oikeasti on puhelin hukassa, ihan oikeasti? Juuri kun pitäisi sille uudelle ihastukselle soittaa? Sekö on se todennäköisin syy, miksei soitakaan?[/QUOTE]

Heh, juuri näin. Antakaa kun arvaan, kuinka tässä käy. Ap kyttää tiukasti, koska mies on kirjautuneena fb:hen ja iskee viestiä välittömästi kun tämän huomaa. Mies vastailee muutaman kerran hiukan vältellen, jonka jälkeen ap avaa täällä ketjun otsikolla "Mitä mies takoittaa, kun kirjoittaa että..." :D

"aloittaja"
Kyllä mullakin kävis muuten epäilys, mutta kun kaveri tuntee tämän miehen ja sanoo, että ei oo miehelle tyypillistä käytöstä!

On munkin puhelin kadonnut muutamaan otteeseen, varsinkin kun on ollut baarissa. Mieskin oli lauantaina käymässä työkavereiden kanssa ulkona juhlimassa, joten voi olla että on mennyt todella hulinaksi.

FB:n perusteella ei oo välttämättä käyny siellä muutamaan päivään. Lauantaina on merkittynä yhteen kuvaan, mutta ei oo ees ite käynyt siitä tykkäämässä tai kommentoimassa. Eli ihan mahdollista että laittaa mulle viestiä sielä, kunhan vaan ehtii koneelle :)

"vieras"
Harmittaahan tuo jos ihana mies ei vastaa, mutta kyllä sille on selväksi tullut, että sä haluat nähdä. Joten jos sitä kiinnostaa niin se ottaa yhteyttä. Jos sillä on puhelin kateissa, niin se ottaa yhteyttä sitten kun saa sen luurin tai sitten fb:n kautta.

"aloittaja"
Mä en myöskään halua hätäillä, kun tuntuu että teen niin aina... Edellinen juttu kaatui siihen, kun mies ei ollut vielä valmis mihinkään vakavaan ja mä taas olin. Ollaan kuitenkin tän miehen kanssa oikeesti juteltu niin monta iltaa jo ja sovittu, että kyllä nähdään vielä. Ja sillonkin kun tavattiin, mies viihty koko illan mun seurassa.

Mutta en ymmärrä mitenn nolaan itseni jos vaan FB:ssä kysyn, että miten meni lauantai? Ei mun tarvi edes mainita niitä tekstareita ja sitä puhelua, varsinkaan jos eivät oo menny perille ;)

haloo
[QUOTE="aloittaja";29203387]Mä en myöskään halua hätäillä, kun tuntuu että teen niin aina... Edellinen juttu kaatui siihen, kun mies ei ollut vielä valmis mihinkään vakavaan ja mä taas olin. Ollaan kuitenkin tän miehen kanssa oikeesti juteltu niin monta iltaa jo ja sovittu, että kyllä nähdään vielä. Ja sillonkin kun tavattiin, mies viihty koko illan mun seurassa.

Mutta en ymmärrä mitenn nolaan itseni jos vaan FB:ssä kysyn, että miten meni lauantai? Ei mun tarvi edes mainita niitä tekstareita ja sitä puhelua, varsinkaan jos eivät oo menny perille ;)[/QUOTE]

Jos ovat kuitenkin menneet perille, niin miehelle on varmaan iskenyt jo pakokauhu takiasi ja yrittää miettiä parhaillaan miten pääsisi sinusta eroon korrektisti.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";29203387]Mä en myöskään halua hätäillä, kun tuntuu että teen niin aina... Edellinen juttu kaatui siihen, kun mies ei ollut vielä valmis mihinkään vakavaan ja mä taas olin. Ollaan kuitenkin tän miehen kanssa oikeesti juteltu niin monta iltaa jo ja sovittu, että kyllä nähdään vielä. Ja sillonkin kun tavattiin, mies viihty koko illan mun seurassa.

Mutta en ymmärrä mitenn nolaan itseni jos vaan FB:ssä kysyn, että miten meni lauantai? Ei mun tarvi edes mainita niitä tekstareita ja sitä puhelua, varsinkaan jos eivät oo menny perille ;)[/QUOTE]

No kysy jos siltä tuntuu. Itsehän sinä parhaiten tiedät :)

Se vaan, että jos se mies on kiinnostunut, niin se osoittaa sen sulle kyllä. Eli sun ei tarvitse miettiä ja pähkäillä, että tykkääkö se susta vaiko ei (siis "siinä mielessä"), se tekee kyllä selväksi jos tykkää.

Ken guru

Normaaliin viestimiseen kuuluu mielestäni kyllä "vuoropuhelu". Eli anna miehen nyt rauhassa joko vastata tai ei vastata niihin aiempiin viesteihisi.

teenage love
Mun mielestä sun kannattais nyt ottaa itestäs sellasia puolituhmia herutuskuvia ja päivittää niitä facen profiilikuviksi niin se huomaa sut ja jos on kiinnostunut, ottaa varmaan yhteyttä. Sit kannattaa olla ainakin parin viestin verran "hard to get" eli oot huomaamatta niitä ennenkun vastaat takasin ;)

"juupajuu"
Onko tää provo? :D

Siis nyt oot hissukissun ja odotat että tämä mies ottaa Sinuun yhteyttä jos haluaa... toisaalta ymmärrän, että mies on ehkä halunnut olla työkavereideen seurassa, jos niiden kanssa lähti iltaa viettämään :) Älä hätäile nyt, pilaat koko jutun sillä. Nimim. täysin samassa veneessä usein ollut

"aloittaja"
Mä nyt onneksi teidän vastustuksesta huolimatta laitoin sen naamakirjaviestin. Mies vastasi äsken, että sori, oli viikonloppuna kaikkea häslinkiä ja lauantai meni tosi myöhään. Kysyin jutellaanko illalla vaikka puhelimessa ja mies lupasi ilmoittaa kun pääsee töistä kotiin :) Huh, että tuli parempi mieli.

"vieras"
Edelleen kuulostaa siltä, että piinaat vain miesparkaa. Ei se viitsi sulle suoraan sanoa, kun ette edes tunne. Varmasti ajattelee pääsevänsä helpolla, jos on vain huomioimatta viestisi ja puhelusi. Voin vannoa, ettei tänään tule mitään tekstaria. Huomenna voit taas käydä täällä itkemässä sitä, kun miehestä ei kuulu, eikä mies vastaa.
Yksi ystäväni käyttäytyy aina juurikin noin niin kuin sinä. Se on tuskallista ja kiusallista katsottavaa. Jännä juttu, kun entiset heilat eivät paljon kaupungilla morjestele. Saat vielä hullun maineen tuosta toiminnasta...

"vieras"
...jatkan vielä edellistä viestiä.
Miksi se mies ei soittanut sinulle eilen? Mieti, jos olet itse kiinnostunut jostakin tyypistä, kyllä sä sille viestiä laitat vaikka oliskin ollut "häslinkiä." Tai jos lauantaina meni myöhään. Ei kännissäkään erehtynyt sulle soittamaan? Voi v*ttu kun ärsyttää ihmisten tyhmyys.

Yhteistyössä