KIINNOSTAIS TIETÄÄ..

13.10.2009
145
0
16
Tampere, Annala
että minkälaisia oireita teillä kaikilla ollut alku raskauden aikana?

itselläni napa ollut kipeä;)toivottavasti kuuluu asiaan..päänsärky ollut todella kova ja pientä pistelyä mahan alueella.
olen vasta kolmannella viikolla ja kova jännitys koko ajan että on ko sielä kaverilla/kavereilla kaikki hyvin :heart:
 

Yhteistyössä