että minkälaisia oireita teillä kaikilla ollut alku raskauden aikana?
itselläni napa ollut kipeä
toivottavasti kuuluu asiaan..päänsärky ollut todella kova ja pientä pistelyä mahan alueella.
olen vasta kolmannella viikolla ja kova jännitys koko ajan että on ko sielä kaverilla/kavereilla kaikki hyvin :heart:
itselläni napa ollut kipeä
olen vasta kolmannella viikolla ja kova jännitys koko ajan että on ko sielä kaverilla/kavereilla kaikki hyvin :heart: