Kiilakorkosandaalin kossta: paljonko saa jäädä yli?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räpyläjalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räpyläjalka

Vieras
Tämä nyt on niiin tähdellistä. ;) Tilasin nettikaupasta aivan ihanat kiilakorkopohjaiset sandaalit normaali numerossani. Niissä jää kuitenkin varpaiden eteen noin sentti kengänpohjaa ylimääräistä. Onko se typerän näköistä? Joissakin naistenlehdissä olen nähnyt että noin voi olla, mutta sitten noilla malleilla on aika usein liian isot kengät jalassa. Luulisin että numeroa pienemmissä kengissä jalan yli menevä leveä remmi on liian tiukka...
 
Se ihan riippuu kokonaisuudesta. Joissain kengissä näyttää tosi tyhmältä, joissain sitä ei edes tajua että jää vähän ylimääräistä. Jos on muuten sopivat jalkaan ja hyvät, niin tuskin se kamalaa on. Sentti on kuitenkin aika vähän.
 
[QUOTE="vieras";24429530]Se ihan riippuu kokonaisuudesta. Joissain kengissä näyttää tosi tyhmältä, joissain sitä ei edes tajua että jää vähän ylimääräistä. Jos on muuten sopivat jalkaan ja hyvät, niin tuskin se kamalaa on. Sentti on kuitenkin aika vähän.[/QUOTE]

Nämä ovat malliltaa aika leveät ja pyöreät kärjestä (Sandaalit Eject ELEANE Black / Yellow - Ilmainen toimitus Spartoo.fi-nettisivustolla !) eli ylimeno näkyy aika selvästi. Ei kait auta kuin palauttaa...
 

Yhteistyössä