R
räpyläjalka
Vieras
Tämä nyt on niiin tähdellistä.
Tilasin nettikaupasta aivan ihanat kiilakorkopohjaiset sandaalit normaali numerossani. Niissä jää kuitenkin varpaiden eteen noin sentti kengänpohjaa ylimääräistä. Onko se typerän näköistä? Joissakin naistenlehdissä olen nähnyt että noin voi olla, mutta sitten noilla malleilla on aika usein liian isot kengät jalassa. Luulisin että numeroa pienemmissä kengissä jalan yli menevä leveä remmi on liian tiukka...