kiihottuminen töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Sopihan se jos haluat mennä pesulle. Mitäs jos tulenkin mukaan. Kuitenkin sinulla on nautittavaa olo kun tunnet kuinka sormeni hyvilee sinut.

Menen, tule mukaan vain jos haluat. Nousen ylös ja oion hameeni . Menemme naisten veskiin yhdessä. Nostan helmat ja lasken sukkikset , sekä pikkarit kun istun pytylle.

Tietysti haluan ja rohkeasti tulenkin mukaan. Olemme nyt naisten veskissä yhdessä. Aaaah, kuinka kiihottavaa nähdä kun sinä lasket sukkikset ja pikkarit alas.... Huomaat varmasti kuinka housuissani pullottaa juuri nyt.

Katselet hyvin tarkasti! Kun istut pytyllä niin otat suihkun ja levittelet jalkojasi ja suihkutat...mmm, miten kiihottavaa nähdä.

Pesen häpyhuuleni ja pyydät anna kun katsot minun häpyäni. Nostan hieman huulia jolloin näet klitoriksen pilkistelevän sieltä kätköistä.

Niin pyydänkin koska huomaat kuinka kiimainen olen. Nostelet hieman ylös ja näytät sen minulle. Sinäkin kiimainen ja nautit kun saat näyttää itsesi minulle. Tulen polvilleni sun eteen ja käteni hyväilee hitaasti sun reisiä. Käteni etenee hitaasti sun pimpsaan ja minulla on ihan pakko koskettaa. Sinä oikein väriset kun tunnet kuinka sormeni hyväilee sinun klitoris.

Värähdän kosketuksestasi, sanon ole hellä aluksi minulla jo kolmekuukautta kun mies siellä ollut. Nostan lantiotani saat hyväiltyä kunnolla.

Samalla kun kosketan sinut niin suutelen sinut, ensin hellästi nauttien, sitten annan kunnon kielisuudelman. Hellänä ollen kyllä, sormeni leikkivät sinun kosteassa pimpsassa....aaah ja yhden sormen työnnän erittäin hitaasti sisään....

Huomaan kuinka jännität. Sanon sinulle että menpäs tuonne makamaan niin saan maistella sinut. Sinä menet lattialle makamaan ja minä tulen sinun jalkojen väliin ja aloitan maistella sinut. Kieleni liukuu häpyhuulesi pitkin ja välillä pyshähdyn leikkimään sinun klittan kanssa, näykin ja imen sitä välillä. Sinä hengität aika raskasti ja levität jalkojasi lisää...

Hitasti työnnän sormeni sun sisään ja kuinka sinä huohoitat kuumana, samalla nuolen sinut ja imen sun klitoristasi. Aaaah..miten hyvältä maistut ja haluan lisää...

Niin minähän näen kuinka turvoksissa pimpsasi onkaan, ja miten kostea olet. Se on niin kiihottavaa nähdä kun nainen nauttii. Työnnän tositakin sormea sisään ja aloitan kiihdyttää vauhtini. Sinä kiemurtelet edessäni kiimaisena pyytäen lisää ja lisää...

Kaluni sykkii nyt niin kovana housuissani että teksi mieli otaa se esiin, mutta en voi kun olen täällä. Miten kiimainen sinä olet?

Pyydät minut riisuman itseni kun olet niin kiimainen ja sanot haluan tulla ratsastamaan päälleni. Nopeasti revin housuni pois ja menen selälleni makamaan, kaluni seisoo kovana ja sinä tulet päälleni...

Olen aivan rentona jo nautin kun työnnät sormiasi sisääni..kohotan lantiotani näetkö miten avoinna olen?
Kiimassa minäkin olen , kohta täältä poituu suurin osa muista.

Sinun pimpsasi oikein sykkii ja näen kuinka kovaa kaluni menekin syvälle sisään kun istut selkä minua päin. Näen sinun oikein kiiltävän jo niin kostean pimpsan...aaah. Käteni hyväilee selkäsi ja menevät sinun puseron alla, kourin hellästi sinun rintoja...

Kyllä minulla on niin kiimainen olo ja panettaa ihan valtavasti täällä. En voi edes nousta ylös työpöydältään kun kaluni sykkii kovana housuissani. Se kaipaa helpotusta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä