Ratsastat päälleni ja kiihdytät vauhtisi, tunnen kuinka pimpsasi oikein sykkii kovemmin ja kovemmin. Huohoitat ja sanot että sinä laukeat aivan kohta ja huutelet anna lisää kullia...lisää kullia...
Sinä kiihdytät vauhtisi ja villisti ratsastat, kuulen kuinka pimpsasi litisee ja lotisee. Anna...anna...anna kaikki tulla....voihkit....olen aivan kohta tulossa. Tuel, tule, tule rajsuti sanon minä sinulle ja otankin otteen sun lantioista ja pusken altapäin kovaa kullini liukuu sisään ja ulos...
Hillitsen itseni vähän etten satutan sinut, mutta sinä sanot älä lopeta...älä lopeta...minä tulen aivan kohta...ja haluan saada kaikki spermat minun pimpsaan vikiset... Tunnen että sinä et kohta kestä enää vaan olet tulossa, niin voimmakkaasti pimpsasi sykkii...
pimpsasi puristelee kova kaluni kun saat rajun orgasmin...ja se kestää ja kestää....ihanaa. Sanon sinulle että kohta minäkin tulen...on niin vaikeaa pidätellä...
Saat kaikki spermani, haluan että otat kaikki voihkin. Kiihdytän vauhtini ja pusken kullini syvälle sisään.. Tunnet kuinka se alkaa paisua...olen tulosaa sanon...nyt tuleeeee...ja valtava lasti spermaa täyttää pimpsasi....aaaaaaaaahhhh
vai sinä istut siellä alapäästä vain pikkareissa, varmasti ovat sinun pikkarit jo niin kosteat. Mietin vaan täällä että olisi niin ihanaa istua siellä työpöydän alla kun sinä levittelet jalkojasi ja minä saisin nuolla sinun kosteaa pimpsasi...aaaahhhh