Kiihkossa pakotettu

Eilen kaupassa ollessamme Katrina halusi käydä katselemassa alusvaatteita niille pyhitetyssä kaupassa. Kiertelimme ja katselimme erinäisiä asusteita, mutta ainoat jotka kaupasta mukaan lähtivät, olivat äärimmäisen seksikkäät pitsiset hanskat. Tiesin heti ne nähtyäni, että mitä haluan niillä tehtävän ja uskon myös Katrinalla käyneen samanlainen ajatus mielessä.
Kotona Katrina kirjoitteli aiempaa blogipäivitystä ja minä hänen vieressään surffailin netissä ja katselin niitä näitä. Sitten sain idea, että alan katsomaan jotain eroottisesti sävyttynyttä videota ja kuinka ollakaan päädyin sivulle, jossa oli pelkästään "ponyplay"-videoita. Katselin videoita ja tämän Katrinakin jo huomasi. Hänen ilmeestään pystyi jo lukemaan, että hän kiihottui ja todennäköisesti tuli pelkästään tuosta jo niin märäksi, että pikkuhousut kastuivat. Hän kuitenkin jatkoi kirjoittamistaan ja minä jatkoin erinäisten videoiden katselua. Minun oli kuitenkin pakko lopettaa, koska aloin tuntemaan oloni melko tukalaksi. Katrina sai hiljalleen tekstinsä valmiiksi ja luimme sen, sekä korjailimme joitain kohtia. Sanoin Katrinalle, että haluaisin ottaa valokuvia, jossa hänellä on ne uuden hanskat kädessä ja hän runkkaisi minua. Katrina innostui heti tuosta ja minä hain kameran, asetuin sohvalle ja laskin housujani...

JATKUU tästä linkistä, kaikki lukemaan! ;) Katrinan & Carlin kinkyjen salaisuuksien sali: Chapter X - Kiihkossa pakotettu
 

Yhteistyössä