Cowgirl

Tämä tarina sisältää miehen nöyryyttämistä ja alistamista, joten kaikki naiset kiihottuvat tästä varmasti! Tämä tarina on myös nöyryytettävän näköulmasta kirjoitettu... Tässä tarinassa on villiä menoa ja kaikkea muuta kiihottavaa, joten pysy mukana ;)

******

Niin kuin tiedätte, pidämme valtavasti seksileluista ja siksi päädyimme jälleen jokin aika sitten etsimään fetish-välineitä ja löysimmekin niille suunnatun, selkeästi Suomen laajimman valikoiman sisältävän nettikaupan, eli AntiShop.fi:n. Olimme jopa häkeltyneitä kaupan valikoimasta ja selailimmekin innoissamme asusteita ja muita tuotteita, lopulta päätyen erilaisten ponyplay-asusteiden pariin. Eikä meidän kauaa tarvinnut miettiä, kun vastaamme tuli suitset, jotka olivat juuri sellaiset joita olimme jo jonkun aikaa etsineetkin.
Tilasimme myös ison purkin liukkaria ja stay-up verkkosukat, joista laitamme kuvia tämän tarinan loppuun niiden ollessa Katrinalla jaloissa.

Tavarat tulivat todella nopeasti ja riensin jälleen nopeasti postiin niitä hakemaan. Postissa jo pyörittelin pakettia innoissani ja olisin sen halunnut repiä auki samantien ja tutkia sen sisältöä. Tiesin kuitenkin Katrinan olevan vieläkin innostuneempi näistä tavaroista, joten lähdin kohti kotia reippain askelin ja jännittyneenä odottaen mitä tuleman pitää.
Katrina oli kotona ja teki joitain rästiin jääneitä töitään ja minä juoksin ovesta sisään suu korvissa näyttäen pakettia, jonka olin hakenut. Katrinan suu kääntyi myös hymyyn ja hän unohtikin työnsä hetkeksi ja avasimme paketin, aivan kuin kumpikaan ei sen sisällöstä olisi ollut tietoinen.
Katrina tutki suitsia ja testaili niitä itselleen ja minä haltioituneena katselin vierestä tuota innostuneisuutta. Koitin myös sormilleni uutta liukkaria ja se tuntui todella hyvältä ja tehokkaalta.
Katrina pyöri ympärilläni, kun minä lueskelin purkin tekstiä ja tuli taakseni. Hän kiersi käteni ympärilleni ja suuteli kaulaani ja poskeani.
Minä tietenkin nautin tuollaisesta huomiosta ja koskin Katrinaa käsilläni, mutta hän siirsi käteni pois, siirsi oman kätensä kaulalleni ja puristi lujaa, niin etten saanut henkeä.
Hän läpsäisi lujaa poskelleni ja kuiskasi korvaani, että: "nyt lumppu menet tuonne sängylle ja otat kaikki vaatteet pois." Sitten hän irrotti otteensa minusta ja minä haukoin henkeäni nieleskellen ja kyynelten valuessa silmistäni. Lähdin samalla makuuhuoneeseen ja vain vilkaisin Katrinaa, kun hän seisoi vierelläni.
Riisuin vaatteeni nopeasti ja seisoin sängyn vieressä.
Katrina tuli jälleen taakseni, mutta tällä kertaa hän asetti suitset suuhuni, sitoi ne tiukasti kiinni ja tuli eteeni seisomaan. Hän katseli minua ankaralla katseellaan ja minua ihan oikeasti jopa pelotti hetken. Kun irroitin katseeni hänestä, hän otti kiinni leuastani, nosti pääni ylös ja sylkäisi kasvoilleni, sylkäisi uudelleen ja läpsäisi erittäin napakan iskun poskelleni.
Minä tietenkin ynähdin ja hetken poskeani jomotti ja kihelmöi. Katrina työnsi minut vatsalleni sängylle ja läpsi useita peräkkäisiä iskuja pyllylleni, kunnes nosti sen pystyyn ja käski minun pysyä kontillani, tai muuten minulla ei tulisi olemaan ollenkaan kivaa. Hän otti kiinni suitsien ohjista ja tuli istumaan selkäni päälle vetäen niistä niin, että pääni taipui taakse ja samalla läpsien minua pyllylle.
Katrina leikki ratsastavansa minulla ja olihan hän aiemminkin minun selässäni ympäri asuntoa ratsastanut. Nyt en kuitenkaan joutunut liikkumaan, mutta kontillani suitset suussani tunsin oloni hyvin nöyryyttäväksi. Katrina kipusi pois ratsailta ja kehui kuinka hyvä heppa olen.
Hän lähti pois makuuhuoneesta ja palasi nopeasti takaisin. Kuulin kuinka hän riisui vaatteitaan ja sen jälkeen avasi seksilelukaappimme ja etsi sieltä jotain. En ollut yhtään tietoinen mitä oli tulossa, mutta itse olin edelleen kontillani ja kuola valui suustani holtittomana lakanalle.
Katrina sanoi, että pysy siinä vaan älä liiku mihinkään.
Hetken aika touhuttuaan hän tuli taakseni ja tunsin kylmän, mutta liukkaan sormen pyllyreiälläni. katrina oli kaiketi hakenut uuden liukkarin ja hieroi sitä nyt pyllylleni.
Hän työnsi sormensa sisälleni ja minä äännähdin. Yritin rentoutua nja onnistuinkin siinä erittäin hyvin. Katrina työnteli rauhallisesti sormea pyllyssäni jonkun aikaa. Välillä hän lisäsi liukkaria ja sitten tunsin hänen työntävän sisääni jotain muutakin.
Katsoin nopeasti taakseni ja Katrina oli pukenut päällensä strap-onin ja aikoi siis panna minua. Minä ääntelin dildon painuessa hitaasti tiukan pyllyni sisälle.
Tunsin, että hän oli kääntänyt dildon sellaiseen asentoon, että se osui suoraan eturauhaseeni ja tunsin heti ensimmäisellä työnnöllä miten juuri oikeaan paikkaan se koskikaan.
Katrina otti kiinni suitsista ja veti niistä jälleen niin, että pääni kaareutui taakse ja tunsin miten kuola valui suustani entistä enemmän. Katrina alkoi samalla liikuttamaan suitsien ohjia aivan kuin olisi villisti ratsastanut. Tunsin niiden läiskivän selkääni samalla kun dildo painui joka työnnöllä syvälle pyllyyni painaen eturauhastani ja kiihottaen minut hulluden partaalle. En voinut kuin voihkia ja huutaa...

TARINA JATKUU HUIKEAAN JA ÄÄRIMMÄISEN KIIHOTTAVAAN LOPPUUN TÄMÄN LINKIN TAKANA Katrinan & Carlin kinkyjen salaisuuksien sali: Chapter XVII - Cowgirl
 

Yhteistyössä