Kihlautumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmän miehen tuleva kihlattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmän miehen tuleva kihlattu

Vieras
Mulla on ihan pöljä olo...
No meillähän se olin vissiin minä joka kosin.
No ei siinä mitään mutta ku siihen ei liittyny yhtään mitään romanttista :o
Olenhan mä noista kihloista puhunu jo 3vuotta, oon oottanu että mies olis kosinu :ashamed:
No sillon ku tuo meijän kihlapäivä päätettiin niin mies sano että oli meinannu sitä viime vuonna mutta se oli vaan jotenki menny ohi... :(

Ja ku noitten sormusten ostosta on nyt ollu puhetta niin tuntuu ettei ukko halua nähä yhtään vaivaa niitten oikeitten löytämiseen :'(

Oonko minä vaan saanu sen luulemaan että se haluaa mun kanssa kihlautua vai miks se on tommonen :kieh:

On kyllä sanonu että haluaa, mutta joskus ihmetyttää miten se voi olla esim näissä asioissa niin pihi :o
Kerroin sille kuinka paljon yks sille hyvä sormus olis maksanu niin se oli kuulemma niin sika kallis...
Perkele kerran elämässä sitä vaan kihloihin menee :kieh

Häh? Eikö se merkkaa enemmän, että sormus on sellainen mistä tykkää, eikä sen hinta? Meidän sormukset oli 40 ? / kpl, mutta olivat 100x kauniimmat kuin Kultajousen tarjoamat sileät tylsät.

Jos oot tuota mieltä miehestäsi, kuin nimimerkissäsikin, niin miksi ihmeesä edes haluat olla sen kanssa?
Ja jos miehes tietäis, mitä mieltä siitä oot, niin haluaiskohan se sun kanssa kihloihin saati naimisiinkaan?

Mulla oli edellisen aviomiehen kanssa sormukset jotka makso 1400 ?, ne ostettiin sillä tarkoituksella että kestävät... No sormukset ovat varmasti vieläkin olemassa, jossain, mutta liitto ei. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos oot tuota mieltä miehestäsi, kuin nimimerkissäsikin, niin miksi ihmeesä edes haluat olla sen kanssa?
Ja jos miehes tietäis, mitä mieltä siitä oot, niin haluaiskohan se sun kanssa kihloihin saati naimisiinkaan?

No älkää nyt kirjaimellisesti ottako tuota nimimerkkiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Häh? Eikö se merkkaa enemmän, että sormus on sellainen mistä tykkää, eikä sen hinta? Meidän sormukset oli 40 ? / kpl, mutta olivat 100x kauniimmat kuin Kultajousen tarjoamat sileät tylsät.

No niin luulis... Mä sanoin että kyllä se pitää kunnollinen olla...
En tiiä sitten oisko tuo taas sitä sen huumorintajua... Joskus sillä on vähän outo huumorintaju :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla oli edellisen aviomiehen kanssa sormukset jotka makso 1400 ?, ne ostettiin sillä tarkoituksella että kestävät... No sormukset ovat varmasti vieläkin olemassa, jossain, mutta liitto ei. :D :D

No huh :D
Mulla ku kyseessä ei ollu ku semmonen päälle 200e:n kihlasormus. Itelle kyllä saan halvemmalla ku tulee olemaan kapeempi ku miehellä...

minä menin ekakerran kihloihin niin että mies osti sormukset ja kosi. se oli romanttista.
no huono puoli siinä oli kun mies osti sormukset ne sormukset oli sitten miehen maun mukaan eli minä en loppujen lopuksi niistä tykännyt.
ero tuli...onneksi.

nyt olen JO toisen kerran kihloissa ja tämä on todellakin viimeinen kerta kun niin teen. kolmatta kertaa en kihlaudu.
Kihloihin mentiin ehkä hieman minun painostuksella ja kyllä mieskin siihen sitte innostui.
Ei me oltais kihloissa jos mies ei haluaisi.
Kyllä piti pikkuisen itselläki miehelle ennen kihlautumista raivota ja manata että MIKSI et halua kihloihin yms.
Sormukset ostettiin yhdessä ja saatiin mieluiset molemmille.
Aluksi näytti että sormuskauppaan meno oli miehelle vaikeaa vaan
minäpä olin kovapäinen ja sain tahtoni läpi. :)
Kolme vuotta minäkin sain kinuta kihlautumista, van vaikka mies sanoi että ei meillä kiirettä ole niin silti se tuntui että pitää saada suhde "vakiinettua".

Nyt ollaan oltu yhdessä yli 4.v ja vuosi kihloissa.
Perheen lisäystä tulossa 2009 helmikuussa ja justiinsa ostettiin oma yhteinen talo.

No eipä ollut meidänkään kihlautuminen kovin romanttinen. Oltiin ruokakaupoilla ja käveltiin kultasepän liikkeen ohi ja mies vaan tokas et pitäskö nyt hakee ne kihlasormukset kun tossa ois liikekkin. Mentiin sitten kihloihin. Oltiin kyllä siitä kihloihin menosta jo jonkin aikaa puhuttu.

Juttele miehesi kanssa. Kysy, onko hänellä painostettu olo vai haluaako itsekin tosissaan kihlausta. Jos haluaa, niin yritä ymmärtää miestäsi tuossa sormusasiassa. Joskus miehet vaan haluaa säästää naisen näkökulmasta kummallisissa jutuissa. Ei ne sormukset, vaan se sormusten kantajat... =)

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
minä menin ekakerran kihloihin niin että mies osti sormukset ja kosi. se oli romanttista.
no huono puoli siinä oli kun mies osti sormukset ne sormukset oli sitten miehen maun mukaan eli minä en loppujen lopuksi niistä tykännyt.
ero tuli...onneksi.

nyt olen JO toisen kerran kihloissa ja tämä on todellakin viimeinen kerta kun niin teen. kolmatta kertaa en kihlaudu.
Kihloihin mentiin ehkä hieman minun painostuksella ja kyllä mieskin siihen sitte innostui.
Ei me oltais kihloissa jos mies ei haluaisi.
Kyllä piti pikkuisen itselläki miehelle ennen kihlautumista raivota ja manata että MIKSI et halua kihloihin yms.
Sormukset ostettiin yhdessä ja saatiin mieluiset molemmille.
Aluksi näytti että sormuskauppaan meno oli miehelle vaikeaa vaan
minäpä olin kovapäinen ja sain tahtoni läpi. :)
Kolme vuotta minäkin sain kinuta kihlautumista, van vaikka mies sanoi että ei meillä kiirettä ole niin silti se tuntui että pitää saada suhde "vakiinettua".

Nyt ollaan oltu yhdessä yli 4.v ja vuosi kihloissa.
Perheen lisäystä tulossa 2009 helmikuussa ja justiinsa ostettiin oma yhteinen talo.

Munki miehellä on noihin kauppoihin meno vaikeeta ku se ahistaa sitä. Siis ei se kihlautuminen vaan se kaupoissa kiertely, ei se käy mun kans edes ostoksillakaan kovin mielellään...

Sormukset oltas käyty ostaa yhessä vaikka mies oliski kosinu.
Ja käydään nytki.

Tosiaan vaan jotenki tuntuu että tää on niin epäromanttista.
Kaikilla muilla on ollu niin kauniit ja romanttiset kihlautumiset :(

Hmm.. puhutteko kihlautumisesta vai AVIOLIITOSTA? jos puhutte pelkästään kihlautumisesta, niin onko se vaan miehellesi yksi sormus sormessa, sen kummempaa ajattelematta ja sitten vuoden päästä alat puhumaan naimisiin menosta ja mies on kuin puulla päähän lyöty, kun akka yrittää "pakottaa" avioon.

Kannattaa siis pitää mielessä miksi menee kihloihin ja mitä se kummallekin merkitsee.

Ei kai se sormus nyt niin tärkeä ole? :o Voihan sitä olla kihloissa, vaikka ilman sormuksiakin. Sehän on vain metallin palanen ja idea on siinä, että on lupauduttu menemään avioliittoon - sormuksilla tai ilman.
Meillä ainakin on ihan perussormukset kihloina (mies oli ostanut ja antoi kosiessaan) ja vihkisormukset siinä kihlasormuksen päällä on sitten vähän persoonallisemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Halusitko vaaleanpunaista romantiikkaa vai kihloihin?

Ja jatkosta: haluatko häät vai naimisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Hmm.. puhutteko kihlautumisesta vai AVIOLIITOSTA? jos puhutte pelkästään kihlautumisesta, niin onko se vaan miehellesi yksi sormus sormessa, sen kummempaa ajattelematta ja sitten vuoden päästä alat puhumaan naimisiin menosta ja mies on kuin puulla päähän lyöty, kun akka yrittää "pakottaa" avioon.

Kannattaa siis pitää mielessä miksi menee kihloihin ja mitä se kummallekin merkitsee.

Siis kihlaudutaan ja parin vuoden päästä olis sitten tarkotus mennä naimisiin, todennäkösesti maistraatissa ku kumpikaan ei isoja kirkkohäitä halua eikä saataskaan

Alkuperäinen kirjoittaja yty:
Ei kai se sormus nyt niin tärkeä ole? :o Voihan sitä olla kihloissa, vaikka ilman sormuksiakin. Sehän on vain metallin palanen ja idea on siinä, että on lupauduttu menemään avioliittoon - sormuksilla tai ilman.
Meillä ainakin on ihan perussormukset kihloina (mies oli ostanut ja antoi kosiessaan) ja vihkisormukset siinä kihlasormuksen päällä on sitten vähän persoonallisemmat.

No joillekkin on sormus tärkeä ja joillekkin ei.
Siitä voi kiistellä mutta se on jokaisen päätös miten on kihloissa.

- Kihloihin mentiin ehkä hieman minun painostuksella
- Kyllä piti pikkuisen itselläki miehelle ennen kihlautumista raivota ja manata
- Kolme vuotta minäkin sain kinuta kihlautumista
- Nyt ollaan oltu yhdessä yli 4.v ja vuosi kihloissa.
No onpa vaikea ymmärtää miksi miehesi mielestä hätiköit, jos ehdit kolme vuotta kinuta kihloja, ja kihlaiduitte kun olitte kolme vuotta olleet yhdessä.

Siis ihan peruskihlat ne on meilläki kyseessä...

Siis kihlaudutaan ja parin vuoden päästä olis sitten tarkotus mennä naimisiin, todennäkösesti maistraatissa ku kumpikaan ei isoja kirkkohäitä halua eikä saataskaan

Eli olette siis puhuneet avioliitosta ettekä pelkistä kihloista. Ok.

No sittenpä etsimään vaan itselle sormusta hyvillä mielin ja anna miehen jurputtaa jos metsänpeikko on :)

Alkuperäinen kirjoittaja No:
- Kihloihin mentiin ehkä hieman minun painostuksella
- Kyllä piti pikkuisen itselläki miehelle ennen kihlautumista raivota ja manata
- Kolme vuotta minäkin sain kinuta kihlautumista
- Nyt ollaan oltu yhdessä yli 4.v ja vuosi kihloissa.
No onpa vaikea ymmärtää miksi miehesi mielestä hätiköit, jos ehdit kolme vuotta kinuta kihloja, ja kihlaiduitte kun olitte kolme vuotta olleet yhdessä.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Halusitko vaaleanpunaista romantiikkaa vai kihloihin?

Ja jatkosta: haluatko häät vai naimisiin?

No kyllä kai jokainen nainen haluais vähän romantiikkaa,eikö ;)
Mutta siis tosiaan niinku jo sanoin ihan rouvaks ja herraks tässä on tarkotus

Eli olette siis puhuneet avioliitosta ettekä pelkistä kihloista. Ok.

No sittenpä etsimään vaan itselle sormusta hyvillä mielin ja anna miehen jurputtaa jos metsänpeikko on :)

:D Mä en joskus tajua miks tuo on tommonen jääräpää :laugh:

Siis ihan peruskihlat ne on meilläki kyseessä...

Ja tosiaan kyllä niillä sormuksillaki on merkistystä.
Kerran elämässä sitä mennään kihloihin ja kyllä se vituttaa pitää paskaa sormusta sormessa koko loppu elämänsä :laugh:

Yhteistyössä