EI EI EI EI!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Kauheeta siis aivan kauheeta :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O

Ollaan muuttamassa... no piti soittaa sossuun ja varata aika perhetyöntekijälle jotta sais mahdollisesti tukiperheen.. ja toimeentulotukeakin varmaan ..ainakin syksyllä koska alotan opiskelun ja sillon ei rahat millään riitä ilman sitä..

No ei siinä..
mutkun soitin tonne niin se naikkonen kuulosti ihan mun miesystävän ÄIDILTÄ :o ei samperi.. no ei kai sillä muuten mitään väliä.. mut kauhee järkytys ku piti sille selitellä mun juttuja..
ja sit vielä siitä toimeentulotuesta.. kysy tietoja ja sano ettei mun tietoja näy.. samoin etten oo vielä asiakkaana siellä.. sit se kysy et asunko mä edes sielä vielä.. ei juma se oli sen äiti... :snotty:
joo en tiedä missä se on töissä.. mut täytyypi kysyä tänään mieheltä..
jotenkin noloa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
no,toivotaan että se ei ollu se :) puhelimessa ääni muuttuu jonkin verran :whistle:

jokos jännittää???yhdellä kerrallako meinaatte tavarat tuoda tänne???

juuh kaikki yhellä kertaa..ei niitä niin paljoo ole :laugh:
ei oikeestaan jännitä.. viel muutama päivä sit pääsee sinne ja saa mieheltäki vaiks joka päivä.. :laugh: :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Eikös ne vastaa sossussakin puhelimeen tyyliin "Kempeleen sosiaalitoimisto, Lahtinen"?
Siis nimellään.

ei vastannu.. ja mietinkin että äänen perusteella se vois olla mut kuulostii niin elämäänsäkyllästyneeltä ettei siinä mielessä voinut olla.. koska miekkosen äiti on erittäin mukava tyyppi.. :D

Eikös ne vastaa sossussakin puhelimeen tyyliin "Kempeleen sosiaalitoimisto, Lahtinen"?
Siis nimellään.

Ei välttämättä enää "riskipaikoissa" vastata omalla nimellä. Nykypäivän maailma on niin raaka ja väkivalta työntekijöitäkin kohtaan on lisääntynyt sosiaal- ja terveysalalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Siis nimellään.

Ei välttämättä enää "riskipaikoissa" vastata omalla nimellä. Nykypäivän maailma on niin raaka ja väkivalta työntekijöitäkin kohtaan on lisääntynyt sosiaal- ja terveysalalla.

joo vastas vaan että sosiaalitoimisto..

Yhteistyössä