V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sade:On näköjään nykyään nikillä kolme pientä porsasta.
Oliskohan ap paikalla, että tiedettäis miten tässä kävi
Kirpan puolella vain kävi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sade:On näköjään nykyään nikillä kolme pientä porsasta.
Alkuperäinen kirjoittaja rauta-rouva:Eikö tonne kirppis puolelle vois tehdä sellasta "listaa" jotka ei oo luotettavia myyjiä/ostajia...siitä vois kattoo että kenen kanssa ei kannata kauppaa ruveta hieromaan.
Siis sellainen johon laitettaisiin vaan ne jotka eivät maksa/lähetä(maksettuja/ostettuja tuotteita) eli ei mitään sellaisia että olikin kuluneempi vaate kuin odotin tms...vaan niiden nimimerkit jotka "huijaavat" kannattaako kukaan tätä mun ideaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:bad virgin: No todellakin pitäisi. varoita sinä kun olet musta. Mua harmaata ei välttis usko.
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja pysy kaukana kirppareista:osta seuraavan kerran suoraan kaupasta ei tartte tänne tulla itkemään muutamasta eurosta.oot kuule aika lapsellinen
rahaa se on "muutama" eurokin, joillekin jopa isokin raha!
Ja tottahan tollanen huijaaminen ottaa kupoliin ja siitä saakin valittaa ja räyhätä.
jos tollaset huijaamiset annettas mennä vaan villasella, huijaajat saa jatkaa vaan rauhassa touhujaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja rauta-rouva:Eikö tonne kirppis puolelle vois tehdä sellasta "listaa" jotka ei oo luotettavia myyjiä/ostajia...siitä vois kattoo että kenen kanssa ei kannata kauppaa ruveta hieromaan.
Siis sellainen johon laitettaisiin vaan ne jotka eivät maksa/lähetä(maksettuja/ostettuja tuotteita) eli ei mitään sellaisia että olikin kuluneempi vaate kuin odotin tms...vaan niiden nimimerkit jotka "huijaavat" kannattaako kukaan tätä mun ideaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sade:On näköjään nykyään nikillä kolme pientä porsasta.
Kirpan puolella vain kävi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rauta-rouva:Eikö tonne kirppis puolelle vois tehdä sellasta "listaa" jotka ei oo luotettavia myyjiä/ostajia...siitä vois kattoo että kenen kanssa ei kannata kauppaa ruveta hieromaan.
Varmasti olisi hyvä idea.Modejen/ylläpidon mielestä sitten taas tuskin olisi.