Kierukkaraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummo 45
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mummo 45

Vieras
Voi ei! Poisjääneet kuukautiset merkitsivät raskautta! Mirena ollut käytössä 2,5v ja en osannut arvatakaan, että näin kävisi. Heinäkuun alussa viimeiset vuodot ja tullut lomailtua saunaoluiden ja viinin kera. Loman jälkeen viikonloppuisin alkoholia käytetty myös. Periaatteessa olen aborttia vastaan, mutta kuulostaisi aivan kaamealta näillä kymmenillä synnyttää ja jos alkoholi vaurioittanut vielä sikiötä. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa tai tunnetteko jonkun jolle olisi käynyt näin?

itselleni lääkärit suositelleet ehdottomasti Mirenaa, koska on HYVIN pieni todennäköisyys tulla siitä raskaaksi kun sitä vielä useammalta lääkäriltä olen kysellyt. Näin ei kuitenkaan taida olla enkä uskalla kierukkaa kyllä ottaa.

Vaikea tilanne. Henk.koht. en pystyisi tässä iässä aborttia tekemään, mutta en sitten tiedä yli 40-vuotiaana. Voimia kovasti päätökseesi. oli se sitten mikä tahansa.

Mulla oli Mirena 1,5v ja joka kk tuli menkat.Sitten ne jäi pois ja ajattelin, että vihdoinkin toimii odotetulla tavalla, mutta sitten tuli selkäkipuja ja kun tein testin, niin plussaahan se näytti.Olin tuolloin 41v.

Ei se kierukka aiva ehdoton ehkäisyväline ole. Itsellä tuli kohtutulehdus siitä, kestänyt jo 2kk ja lääkrit jo luovuttamassa. Eli kohdunpoistoa alkavat suunnitella ja itse olen vasta 27-v.
Ohjeessa myös sanottiin että 2/1000 tulee raskaaksi ekan 5 vuoden aikana...kierukasta huolimatta.

Yhteistyössä