kierukka veks ja paineentunne/vihlontaa alavatsalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mietteliäs

Jäsen
27.05.2004
91
0
6
siinähän se jo tulikin oikeestaan. Multa poistettiin mirena vajaa kk sitten, siitä pari päivää tuli pienet menkat, ovulaatio oli ehkä vajaa 2 vkoa sitten (varma en ole, koska menkkoja ei ollut kierukan aikana, joten tämänhetkisestä kierron pituudesta ei ole käsitystä). Kuitenkin mun oletetun ovulaation aikana ja sen jälkeen vieläkin alavatsalla on ollut paineentunnetta, tuntuu, että housut kiristää ja välillä vihloo. Ei kuitenkaan sellasta tyypillistä menkkamaista kipua. VOiko se johtua kierukan poistosta tai lähinnä siitä, että hormonitoiminta alkaa palautua? Onko tätä ollut muillakin kierukan poistaneilla?
Pikkukakkonen olis tervetullut, joten plussakaan ei olisi pahitteeksi ;) Tosin mitään muita raskausoireita ei ole ja jos kierto olis se 28-30 päivää, menkkojen pitäis alkaa muutaman päivän päästä. Kiitos ja kumarrus vastanneille :flower:

mulla poistettiin mirena 24.1, toimenpide oli todella raju, koska kierukkaa ei meinannu ensin löytyä ja sit kun löyty niin langoista ei saatu kiinni, ja jouduttiin ronkkiin oikein toden teolla :x vielä vko sen jälkeen mulla oli kohtu tosi kipee, vihlo ja särki ( en pystyny kunnolla istuun, käveleen jne ) . soitin lääkäriin ja ne otti tutkimuksiin, diagnoosina oli kohdunsuu riekaleina ja alkava kohtutulehdus...sain kauheet antibiootit :/ jos sulla oireet jatkuu niin kannattaa vaikka kävästä lääkärillä, varmuuden vuoksi! :hug:

toivotaan ettei oo mitään vakavaa !

En oikeen jaksa uskoa, että olis kohtutulehdus, koska mitään muuta oiretta ei ole kun noi alavatsan tuntemukset. Vähän mulla on ollu parina päivänä lämpöä, mutta se johtuu tästä kamalasta flunssasta/mikä lie influenssa :snotty: Kierukan poistokin meni hienosti, en edes tuntenu sitä, eikä mitään ylimäärästä vuotelua ollu (muuta kun ne menkat sen jälkeen).

Yhteistyössä