Kierukan poistosta kyselisin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lexus1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lexus1

Uusi jäsen
24.10.2007
2
0
1
Mulla on ollut nyt kolmen vuoden verran kierukka ja nyt päätettiin miehen kanssa että otatan kierukan pois eikä käytetä ehkäisyä ja jos lapsi tulee niin hyvä on :)) Mietinkin tässä että kun se kierukka on otettu pois, niin pitääkö odottaa että tulee yhdet kuukautiset ennen kuin voi ruveta mitään hommailemaan ilman ehkäisyä...? Vai voiko ns. "suoraan" aloittaa :D Kiitos jos joku viitsii miulle vastailla! :)

Minulle suositeltiin, että yhdet norm menkat tulevat ennen kuin vauvaa alkaa havittelemaan , että parantuu kohdunsuu.minulla siis oli hormonikierukka, poistettu 25.7.-07

Tärppionnea sinulle! :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

vielä lääkäriltä samalla, kun menet poistoon. Gyneilläkin erilaisia suosituksia;=)

Ja ikävä kyllä monellakaan raskaus ei ala sen kierukan(hormoni) poiston jälkeen nopeasti :headwall: .

Onnea , että sinulla kuitenkin! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Mä tulin hormmonikierukan poiston jälkeen kolmannesta kierrosta raskaaksi ja kaverini on hedelmöittynyt kierukan poistopäivänä :whistle:
Lääkäri sanoi että heti voi ruveta yrittämään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Mulla poistettiin kesän alussa kuparikierukka eikä tarvinnu ootella menkkojen alkua, että voitiina alkaa yrittään raskautta. :heart: Onnea yritykseen =)

Kiitos tiedosta meinaa mulla olis maanantaina varattava aika kierrukan poistoon ja toivottavasti tärppäisi yhtä nopeasti kun esikoisen kanssa eli olis tulossa ns syksy vauva :heart:

Yhteistyössä