Kierukan langat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras-ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras-ap

Vieras
Minulle laitettiin mirenan kierukka pari päivää sitten. Tänään ekan kerran oli seksiä tuon jälkeen ja mies sanoi että jotain siellä tuntuu, eli varmaan ne langat. Ei kokoaikaa, mutta syvemmälle jos työntää.. Voiko johtua siitä että on vasta laitettu, vai onko ne vaan jäänyt sit liian pitkiksi? Luin vaan että ne pehmenis ajan myötä, mut meneekö siinä sit kauankin? Ja miten pian muilla on alkanut vuoto tuon kierukan laiton jälkeen? Etenkin jos on sitä ennen käyttänyt yhdistelmäpillereitä. Minulla ei vieläkään ole se tyhjennysvuoto alkanut, asennuksen jälkeen kyllä vähän vuoti, mutta johtui siitä asennuksesta. Ja jos on tullut jotain sivuoireita, niin onko ne alkanut miten pian? Itselläni ei ole mitään vielä ainakaan tullut, mutta tosiaan vasta sen pari päivää ollut. Lähinnä hirvittää se että jää se vuoto sit päälle, eli kestää viikkoja. Raskauden jälkeen kun yhdistelmäpillerit aloitin niin vuoto kesti koko ekan kuukauden ja kyseiset pillerit ei sitten muutenkaan sopinut. Nuo toiset pillerit kyllä sopi, mutta tää kierukka olisi vaan vaivattomampi, kun ei tarvitse joka päivä muistaa. Ja tulee halvemmaksikin. Etenkin kun lääkäri määräsi sen kuukautisvaivohin ja sain kelakorvauksen, vaikka ei minulla mitään kuukautisvaivoja koskaan ole ollutkaan :D Mutta hyvä näin, säästyi siinä se 50e.

Yhteistyössä