Kieltämättä tänne on nyt viime aikoina tullut kumman paljon noita "miehiä"!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä :whistle: Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä :D
onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä :whistle: Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikeasti miehiä :D
Mäkin uskon, että äijä-69 on mies. Kukaan nainen ei käytä 69-loppuista nikkiä - edes silloin, kun se on hänen syntymävuotensa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä :whistle: Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä :D
onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)
Tammihärkä

http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-98eddd87-0830-49d9-b84d-6086153134c5

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä :whistle: Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä :D
onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)
Entäs HraHuu?

 
Alkuperäinen kirjoittaja repsa:
En ole paljonkaan tätä palstaa seurannut, mutta se kapteen jack sparrow vai mikä lie ei ainakaan ole mies. Kukaan mies ei kirjoita ihana ja laita halaus-nikkejä.
Mulla on tuollainen ystävä ihan oikeessa elämässä, joka käyttää sanaa ihana, ja olen kiinnittänyt siihen huomiota, koska se on oikeasti harvinaista. Ja on ihan heteromies, sehän se seuraava epäilys olisi. Mutta se mun ystäväni on erityislaatuinen mies muutenkin. On taas ikäväkin häntä, kun viimeksi olen kuullut hänestä ennen joulua. Pitäisi varmaan laittaa meiliä. On tosi aarre tuo henkilö, kun hänen kanssaan voi puhua ihan mistä tahansa maan ja taivaan väliltä. Me taidetaan olla sukulaissieluja :)
 

Yhteistyössä