Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihquu kerrankin kunnon metromiehiä Kohta vois järjestää palstan sillä silmällä kisat
laugh..............Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Jos hankkis penis-implantin niin sais fan-clubin!!! B)
onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä
Haista kakkaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mut etkös sä oo niistä vaan innoissaan! :heart: :heart:
Mäkin uskon, että äijä-69 on mies. Kukaan nainen ei käytä 69-loppuista nikkiä - edes silloin, kun se on hänen syntymävuotensa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikeasti miehiä
Justhan toisessa ketjussa vannoit rakkauttasi Kapteeni Sparraan?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Haista kakkaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mut etkös sä oo niistä vaan innoissaan! :heart: :heart:
Joo,ihan 100% :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Justhan toisessa ketjussa vannoit rakkauttasi Kapteeni Sparraan?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Haista kakkaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mut etkös sä oo niistä vaan innoissaan! :heart: :heart:
TammihärkäAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä
Entäs HraHuu?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:onkos semmonenki ku tammihärkä? nevö hööd... mutta päättömän lissään tuohon siun listaan =)Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Täällähän aina arvaillaan, ketkä niistä on oikeasti miehiä Sen mä ainakin uskon, että tammihärkä ja äijä-69 ovat oikesti miehiä
Mulla on tuollainen ystävä ihan oikeessa elämässä, joka käyttää sanaa ihana, ja olen kiinnittänyt siihen huomiota, koska se on oikeasti harvinaista. Ja on ihan heteromies, sehän se seuraava epäilys olisi. Mutta se mun ystäväni on erityislaatuinen mies muutenkin. On taas ikäväkin häntä, kun viimeksi olen kuullut hänestä ennen joulua. Pitäisi varmaan laittaa meiliä. On tosi aarre tuo henkilö, kun hänen kanssaan voi puhua ihan mistä tahansa maan ja taivaan väliltä. Me taidetaan olla sukulaissielujaAlkuperäinen kirjoittaja repsa:En ole paljonkaan tätä palstaa seurannut, mutta se kapteen jack sparrow vai mikä lie ei ainakaan ole mies. Kukaan mies ei kirjoita ihana ja laita halaus-nikkejä.
Mutta nos haluaa laittaa vaan palstan akat sekaisin??Alkuperäinen kirjoittaja repsa:Joo, mutta sen tyyppinen miekkonen miksi tuo j.s itseään kuvailee ei käyttäisi noita termejä.